• © Copyright IHEARTZAYNx



    Omgeving.

    Er zijn twee gebouwen. Het hoofdgebouw en het bij gebouw. In het bij gebouw kun je alle kamers vinden en in het hoofdgebouw alle lokalen. Ook is er een bibliotheek beschikbaar in het hoofdgebouw. Er is een kantine en een ruimte om te chillen. Naast het bijgebouw is er een disco en een groot zwembad, want ook studerende jongeren hebben ontspanning, maar ook feestjes nodig. Middenin het hoofdgebouw tref je een buitenplaats aan. Het is bedekt met gras en er staat een prachtige fontein.

    Verhaal:

    Je droomt al een paar maanden over de universiteit en wacht tot je oud genoeg bent om je in te mogen schrijven. Wanneer het zover is, schrijf je je inschrijfformulier zo snel en precies mogelijk en stuur je hem die dag nog op. Wanneer je een paar weken later de brievenbus hoort gaan, spring je haastig van de bank af en sprint je richting de voordeur. 'Zit er een brief voor mij bij? Mag ik erheen?' Zijn de vragen die door je hoofd heen spoken. Als je de post hebt opgeraapt, lees je de namen die erop staan. Iedere keer als je jou naam er niet op ziet staan, gooi je ze in de lucht en kijkt verder. "Ik heb hem!" gil je wanneer je jou naam op een envelop ziet staan met het logo van de universiteit van jou dromen. Snel scheur je hem open en vluchtig lees je de brief door. 'Ik mag je welkom heten op de universiteit' Is het zinnetje waar je ogen op blijven hangen. "Ik mag erheen!" Gil je en maakt een vreugde sprong. Ik ben door.

    Rollen:

    Jongens:

    ~ Alive. : Diapal
    ~ Devin Milan Wing. : ForeverZaynx
    ~ Tristan Wright. : DracoWeasley
    ~ Daniel Blake. : x Desire
    ~ Oliver Wright. : DracoWeasley
    ~ Adam Casta. : LovingStyles
    ~ Alex Samuel Jones. : Lacrima
    ~ Noah Tyler White. : SUMMERx
    ...

    Meiden:

    ~ Audrey Lauretta Coronado. : IHEARTNIALLx
    ~ Teske Velez. : Midna
    ~ Hayley Celine Grey. : LovingStyles
    ~ May Lee Alexis Rodriguez. : IHeartMusicc
    ~ Pandora Mitchell. : thepineapple
    ~ Amery Hope Knight. : Lacrima
    ~ Santana Rivera. : Carebear
    ~ Eliza Josey Willows. : JaiRy
    ~ Emma May Mckenzie. : SUMMERx
    ~ Jessy Nora Moran. : ForeverZaynx
    ...

    Kamergenootjes:

    ~ Alive. : Emma May Mckenzie.
    ~ Daniel Blake. : Santana Rivera.
    ~ Tristan Wright. : Amery Hope Knight.
    ~ Alex Samuel Jones. : May Lee Alexis Rodriguez.
    ~ Oliver Wright. : Audrey Lauretta Coronado.
    ~ Devin Milan Wing. : Hayley Celine Grey.
    ~ Teske Velez. : Pandora Mitchell.
    ~ Adam Casta. : Eliza Josey Willows.
    ~ Noah Tyler White. : Jessy Nora Moran.

    Topic's:
    ...

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage's.
    ~ Als je een personage hebt en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar, dat vinden de meeste niet prettig.
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ Minimale leeftijd voor je personage's is 16 jaar.
    ~ De leraren worden gespeeld als je ze nodig hebt, of als iemand een idee heeft over, bijvoorbeeld, een uitje met een klas.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

    © Copyright IHEARTZAYNx

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 18:47 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Ehm, ehm, ehm ... Geen idee :/]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Mensjes, ik ben eventjes, heeeeeeeeeeel eventjes terug, waar kan ik inspringen met Alex en Amery ?]

    ( met amery
    Tristan had haar meegenomen naar de hal om koffers te zoeken en daar stelde oliver zich voor en toen zei hij zie je dat je ons uitelkaar kan houden
    misschien kan je daar wat mee)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Devin Milan Wing.

    "Ik weet al sinds mijn 10e dat ik iets met geneenskunde wil doen. Ik weet alleen nog niet welke richting maar sowieso niet iets waar ik mensen moet open snijden," Zegt ze en glimlacht even. "Dat weet je dan al lang, ik zeg niet dat ik het pas kort heb besloten," Zeg ik en grinnik even.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Audrey Lauretta Coronado.
    "Heey, ik ben Oliver," Stelt een jongen zich voor. "Hée, nou, ik ben dus Audrey," Lach ik en schud hem de hand. "Jij bent mijn kamer genoot toch?" Vraag ik en werp een blik op de zware koffer die achter me staat.

    Oliver Wright

    "Jij bent mijn kamer genoot toch?" Vraagt ze
    "Klopt onze kamer iets verderop" zei ik
    Ik zag dat ze een blik wierp op de koffer achter zich
    "Hulp nodig met die koffer?" vroeg ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Amery

    Ik blijf zijn broer verbaasd aankijken. "Hij lijkt echt zoveel op je" zeg ik verbaasd, "Maar het lukt me wel" voeg ik er vastbesloten aan toe.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 16:43 ]

    Audrey Lauretta Coronado.
    "Klopt onze kamer iets verderop," Ik grinnik even. "Met zijn tweeën op één kamer. Gezellig hoor," Lach ik. "Hulp nodig met die koffer?" Mijn blik glijd van de kamer naar Oliver. "Als je dat wilt doen, graag,"

    Tristan

    Ik lachte om haar opmerking
    "Dat horen we vaker maar het is wel waar"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Amery

    "Oh oh oh, dat is mijn koffers !" zeg ik als ik wijs naar wat koffers met koeienvlekken. "Zeg maar niets over hetgene erop staat" zeg ik als ik me omdraai tijdens het wandelen naar mijn koffers.

    Oliver

    "Ja leuk toch en tuurlijk help ik je " zei ik
    Snel riep ik nog "Dag broertje en dag Amery"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Tristan

    "Ik zeg niets" zei ik grijnzend
    en liep naar mijn eigen zilvere met groene koffers toe
    "Dag broertje" zei ik toen ik Oliver hoorde roepen


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Amery

    "Dag O-o, broer van Tristan !". Ik loop terug naar Tristan. "2 dingen, ik ben niet goed in namen, en leuke koffers" zeg ik met een lieve glimlach.

    Tristan

    "Maak niet uit zolang je de mijne maar niet vergeet" grijnsde ik
    "En dankje die van jou zijn ook echt super"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Amery

    "De jouwe vergeet ik nooit" zeg ik lachend. Ik trek met al mijn kracht de koffers op de trap. "Weet je, de vorige keer ik dit deed, kwam ik eruit met een gebroken voet".