• © Copyright IHEARTZAYNx



    Omgeving.

    Er zijn twee gebouwen. Het hoofdgebouw en het bij gebouw. In het bij gebouw kun je alle kamers vinden en in het hoofdgebouw alle lokalen. Ook is er een bibliotheek beschikbaar in het hoofdgebouw. Er is een kantine en een ruimte om te chillen. Naast het bijgebouw is er een disco en een groot zwembad, want ook studerende jongeren hebben ontspanning, maar ook feestjes nodig. Middenin het hoofdgebouw tref je een buitenplaats aan. Het is bedekt met gras en er staat een prachtige fontein.

    Verhaal:

    Je droomt al een paar maanden over de universiteit en wacht tot je oud genoeg bent om je in te mogen schrijven. Wanneer het zover is, schrijf je je inschrijfformulier zo snel en precies mogelijk en stuur je hem die dag nog op. Wanneer je een paar weken later de brievenbus hoort gaan, spring je haastig van de bank af en sprint je richting de voordeur. 'Zit er een brief voor mij bij? Mag ik erheen?' Zijn de vragen die door je hoofd heen spoken. Als je de post hebt opgeraapt, lees je de namen die erop staan. Iedere keer als je jou naam er niet op ziet staan, gooi je ze in de lucht en kijkt verder. "Ik heb hem!" gil je wanneer je jou naam op een envelop ziet staan met het logo van de universiteit van jou dromen. Snel scheur je hem open en vluchtig lees je de brief door. 'Ik mag je welkom heten op de universiteit' Is het zinnetje waar je ogen op blijven hangen. "Ik mag erheen!" Gil je en maakt een vreugde sprong. Ik ben door.

    Rollen:

    Jongens:

    ~ Alive. : Diapal
    ~ Devin Milan Wing. : ForeverZaynx
    ~ Tristan Wright. : DracoWeasley
    ~ Daniel Blake. : x Desire
    ~ Oliver Wright. : DracoWeasley
    ~ Adam Casta. : LovingStyles
    ~ Alex Samuel Jones. : Lacrima
    ~ Noah Tyler White. : SUMMERx
    ...

    Meiden:

    ~ Audrey Lauretta Coronado. : IHEARTNIALLx
    ~ Teske Velez. : Midna
    ~ Hayley Celine Grey. : LovingStyles
    ~ May Lee Alexis Rodriguez. : IHeartMusicc
    ~ Pandora Mitchell. : thepineapple
    ~ Amery Hope Knight. : Lacrima
    ~ Santana Rivera. : Carebear
    ~ Eliza Josey Willows. : JaiRy
    ~ Emma May Mckenzie. : SUMMERx
    ~ Jessy Nora Moran. : ForeverZaynx
    ...

    Kamergenootjes:

    ~ Alive. : Emma May Mckenzie.
    ~ Daniel Blake. : Santana Rivera.
    ~ Tristan Wright. : Amery Hope Knight.
    ~ Alex Samuel Jones. : May Lee Alexis Rodriguez.
    ~ Oliver Wright. : Audrey Lauretta Coronado.
    ~ Devin Milan Wing. : Hayley Celine Grey.
    ~ Teske Velez. : Pandora Mitchell.
    ~ Adam Casta. : Eliza Josey Willows.
    ~ Noah Tyler White. : Jessy Nora Moran.

    Topic's:
    ...

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage's.
    ~ Als je een personage hebt en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar, dat vinden de meeste niet prettig.
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ Minimale leeftijd voor je personage's is 16 jaar.
    ~ De leraren worden gespeeld als je ze nodig hebt, of als iemand een idee heeft over, bijvoorbeeld, een uitje met een klas.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

    © Copyright IHEARTZAYNx

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 18:47 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Midna schreef:
    (...)

    [Aha ok xd dan weet ik dat ook weer XD Ik kijk wel of ik nog wel verder wil met dit ;$ Ik vind het nou al lastig om te volgen xd]

    [Ga dan gewoon naar Alive & Emma, dan heb je wat te doen.]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Gezocht: Jonger zusje voor Timothy Jack + Achternaam. Zie zijn foto.]

    Oliver

    "Daar doe ik graag aan mee!" grijnsde ze
    "Mooi zo"
    Ik keek Tristan aan "Volgens mij hebben we de beste kamergenoten" zei ik vrolijk


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Diapal schreef:
    (...)
    [Ga dan gewoon naar Alive & Emma, dan heb je wat te doen.]


    [Ok ok D: ik ga al D:]

    IHEARTNIALLx schreef:
    [Gezocht: Jonger zusje voor Timothy Jack + Achternaam. Zie zijn foto.]

    [Wil op zich wel (: maar mijn poppetje is al op et gebouw en me poppetje heeft geen moeder ;D staat niet in de beschrijving maar dat bedacht ik me vanmiddag;P ik moest nog een betekenis achter dr tattoo bedenken ;D en daar speelt de dood van dr moeder een rol in]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Teske Velez

    Ik dumpte mijn koffers op me kamer. Ik keek naar het andere bed. Er lag niks, misschien kwam ze later nog wel. Ik had geen flauw idee wie mijn kamergenoot was. Ik liep me kamer weer uit en liep doelloos rond.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Emma May Mckenzie
    Ik druk gehoorzaam op A. Daarna dagdroom ik wat weg over welke vakken ik zou kiezen. Ik heb namelijk totaal geen idee, ik bleef er maar over piekeren.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Hayley
    'We zijn er samen uitgekomen, dus zonder ruzie, gelukkig. En het schilderen helpt me gewoon om het te verwerken,' zegt Devin met een bescheiden glimlach. 'Dat scheelt,' zeg ik waarna ik terug glimlach, 'ehm, ben je er nog steeds verdrietig over?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [@Midna: Je moet het zelf weten, hoor. :P Ik dacht dat je wat te doen wou hebben. ^^]

    Alive

    We beginnen te spelen, maar Emma's personage loopt helemaal niet. Als ik omkijk zie ik dat ze in gedachten verzonken voor zich uit kijkt.
    'Hallo, is Emma daar?' zeg ik grinnikend.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Devin Milan Wing.

    "Dat scheelt," Zegt ze waarna ze terug glimlacht, "Ehm, ben je er nog steeds verdrietig over?". "Tja, het is natuurlijk nooit leuk om uit elkaar te gaan en ik heb er nog wel moeite mee ja, maar that's life" Zeg ik en haal even mijn schouders op, waarna mijn buik even begint te knorren. "Oeps.." Zeg ik dan en lach even.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Ghehe wil ik ook ;D Verveel me echt kapot -.-]

    Teske Velez

    Ik moest eigenlijk nog steeds mijn vakken kiezen. Ze klonken allemaal wel leuk, maar wat zal ik kiezen? Ik mocht er maar vier. Ik zuchtte eventjes en liep toen maar verder.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [@Midna, als je Jessy en Alex nou tegenkomt, kun je met Jessy naar de eetzaal lopen. ;3. Lacrima is er toch nog niet.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Ik weet niet eens waar die zijn XD laat staan dat Teske ze tegenkomen XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Op de gang ergens. Xd.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Gesprekspartner voor Daniel aanwezig?]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Hayley
    'Tja, het is natuurlijk nooit leuk om uit elkaar te gaan en ik heb er nog wel moeite mee ja, maar that's life' Zegt hij waarna hij zijn schouders op haalt. Dan begint zijn maag te knorren. 'Oeps,' lacht hij. Ik lach ook eventjes, 'zullen we dan maar opzoek gaan naar de eetzaal?'


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    To the stars who listen — and the dreams that are answered