• ik vraag me eigenlijk best af wat de gemiddelde leeftijd hier op Quizlet is. Vroeger was dat iets rond de 15/16 dacht ik, maar nu zijn er veel jonge quizletters (waaronder ikzelf) bijgekomen die rond de 13 zijn (:
    Ik heb hier geen enkel probleem mee, maar ik vraag me af wat de gemiddelde leeftijd hier nu geworden is. Wat denken jullie?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik denk tussen de 13/14/15/16.. Haha!


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    En ook erg veel oudere Q'ers hoor (: ik ben 14


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik denk rond de 14/15. Ik ben zelf bijna 15, maar ik vind dat sommige toch echt te jong zijn voor Q :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik gok op 14 met een standaard deviatie van 1.7 Lol ik heb geen idee wat ik zojuist zei.


    Life is hard and then we die

    ik ben 14.....


    “All those fairytales are full of shit.”

    Ik ben 17 :') /Oude quizletter.

    Geen fláuw idee.


    Deep inside, I've never felt alive

    14 à 15, I guess. Veel die ik tegenkom zijn ook vaak 16 of 17. Dus het is vooral gemengd. :x


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    14/15 want er zijn veel Q'ers van die leeftijd. Verder varieert het van ongeveer 11 tot 21, gok ik.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Rivendell schreef:
    14/15 want er zijn veel Q'ers van die leeftijd. Verder varieert het van ongeveer 11 tot 21, gok ik.


    Olive

    Rivendell schreef:
    14/15 want er zijn veel Q'ers van die leeftijd. Verder varieert het van ongeveer 11 tot 21, gok ik.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik zat al vanaf mijn elfde hier op Q. :'D Maar toen terroriseerde ik gelukkig het forum niet met een overdaad aan smileys en onjuiste interpunctie/spelling/grammatica. Maar ik gok ook rond de 14/15.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Philyra schreef:
    En ook erg veel oudere Q'ers hoor (: ik ben 14

    Rivendell schreef:
    14/15 want er zijn veel Q'ers van die leeftijd. Verder varieert het van ongeveer 11 tot 21, gok ik.


    Tell me about it, stud.

    Rivendell schreef:
    14/15 want er zijn veel Q'ers van die leeftijd. Verder varieert het van ongeveer 11 tot 21, gok ik.


    & ik ben 15.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.