• ik vraag me eigenlijk best af wat de gemiddelde leeftijd hier op Quizlet is. Vroeger was dat iets rond de 15/16 dacht ik, maar nu zijn er veel jonge quizletters (waaronder ikzelf) bijgekomen die rond de 13 zijn (:
    Ik heb hier geen enkel probleem mee, maar ik vraag me af wat de gemiddelde leeftijd hier nu geworden is. Wat denken jullie?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    ik denk 15 ongeveer, maar dat is een gemiddelde, je hebt ook jongere en oudere


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    ik ben dan 14 maar idd, ik denk ook wel iets van 15/16

    Al moet ik zeggen dat er ook best wel veel van oudere leeftijd zijn hier (heb er geen moeite mee verder hoor xD)


    Well fuck you 'cause I'm a stegosaurus

    PUKKELxDING schreef:
    Ik gok op 14 met een standaard deviatie van 1.7 Lol ik heb geen idee wat ik zojuist zei.

    Normalcdf! XD

    Maar... ik denk een jaar of 15.


    I am an idiot, I move.

    Maanling schreef:
    Ik zat al vanaf mijn elftwaalfde hier op Q. :'D Maar toen terroriseerde ik gelukkig het forum niet met een overdaad aan smileys en onjuiste interpunctie/spelling/grammatica. Maar ik gok ook rond de 14/15.

    + ik ben nu dertien en een stuk verstandiger D:

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 21:23 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Maanling schreef:
    Ik zat al vanaf mijn elfde hier op Q. :'D Maar toen terroriseerde ik gelukkig het forum niet met een overdaad aan smileys en onjuiste interpunctie/spelling/grammatica. Maar ik gok ook rond de 14/15.

    Ik kan het weer eens niet laten hier wat van te zeggen, ik moet dit serieus afleren.. :"D
    Ik kan anders best goed schrijven / spellen etc..
    Alles verkeerd spellen en om de drie woorden een belachelijke smiley zetten, deed ik toen ik 9 was, gelukkig zat ik toen ook nog niet op het forum. (;

    ik was 16 toen ik hier op Q kwam
    en ik ben bijna 20, dus bijna 4 jaar hier op Q

    Ik denk 15...

    Nu ben ik zelf nog 15 (de leeftijd dat ik erop kwam, 7 maand geleden) over twee maand ben ik 16...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    ik ben 18


    Sticking needles in people is fun. Matt <3

    Ik gok 14/15


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik ben 17, dus er zitten ook wat oudere quizletters op!


    "Don't look back, you're not going that way."

    Het scheelt alleen maar dat er wat jonge Q'ers hier zitten. Jonge Q'ers kun je nog overtuigen om mee te doen aan een bepaalde totalitaire ideologie. Kinderen zijn namelijk makkelijker te manipuleren dan volwassenen. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Robbeknol schreef:
    (...)
    Normalcdf! XD

    Maar... ik denk een jaar of 15.

    BOXPLOT! Standaardafwijking! Centrummaten! Spreidingsmaten!
    *kuch*

    De gemiddelde leeftijd is hier ongeveer 14.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik ben 16

    Ik was net 13 jaar toen ik hier kwam :P Eigenlijk 12, maar toen had ik nog geen account, dat kwam later pas. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik denk 13/14. Ik kom steeds meer jongere users tegen (ikzelf ben 17, bijna 18)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik ben 12. (cat)


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.