• Members of the WAG-gang
    Caleb - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Lightpoise - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Tocopilla - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    Bach - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Mataro - Nikki - WAG van Cesc Fàbregas & Jelle Vossen.
    Highbury - Anne - WAG van Christian Eriksen & Mario Götze.
    RVertonghen - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 17:56 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Hihi Arsenal *hartoogjes*

    Niet op letten, weirde bui over hier.
    Applausje voor ons trouwens, na een dikke 2 weken is 371 eindelijk vol geraakt.


    Tears are words the heart can't say.

    RVP is een fucking held!:9~


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    True.


    Tears are words the heart can't say.

    Ramsey speelde woensdag ook hé! Als ik me dat nog goed herinner ten minste. Maar ik dacht van wel.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 20:09 ]


    Tears are words the heart can't say.

    Ik zag het. Ik vond die wedstrijd alleen heel erg kut. We gingen verliezen ):


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Weetje wat die Zlatan Ibranogwat heeft gezegd? Dat hij niet snapt wat RVP nog bij Arsenal doet. RVP weet tenminste wat clubliefde is. Kun je van hem niet zeggen met die waslijst van clubs waarvoor hij speelde -,-'


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Jha en nog geen klein beetje. Ik zat daar echt van. Stomme Italianen moet dta nu echt? Is winnen met 1-0 niet genoeg, dan konnen we ten msinte thuis nog goed winnen. Maar nu moeten ze al 5 goals scoren om nog te kunnen winnen dachtk.


    Tears are words the heart can't say.

    Als ik hem zie ga ik hem slaan. Okee, niet want hij is volgens mij twee keer zo groot als mij. Ik stuur Alix wel op hem af. Doet nog meer pijn ook.(bat)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Gonzalo schreef:
    Weetje wat die Zlatan Ibranogwat heeft gezegd? Dat hij niet snapt wat RVP nog bij Arsenal doet. RVP weet tenminste wat clubliefde is. Kun je van hem niet zeggen met die waslijst van clubs waarvoor hij speelde -,-'

    Met zijn stom staartje en veel te veel gel.


    Tears are words the heart can't say.

    Mataro schreef:
    Jha en nog geen klein beetje. Ik zat daar echt van. Stomme Italianen moet dta nu echt? Is winnen met 1-0 niet genoeg, dan konnen we ten msinte thuis nog goed winnen. Maar nu moeten ze al 5 goals scoren om nog te kunnen winnen dachtk.


    Echt he. Ik moest die stomme club al niet (ik haat Italiaans voetbal). Maar nu wil ik ze oprollen thuis. Maar dat zie ik niet gebeuren. Robin van veel maar hij is geen machine.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Die terugwedstrijd mag echt niet zo'n marteling worden. Trouwens één van die spelers die net terug was bij AC Milan is nu toch weer out voor een paar weken. Dat was die ene daar die in het begin zo een paar keer bijna scoorde. Ik herinner me zijn niet meer.


    Tears are words the heart can't say.

    Mataro schreef:
    (...)
    Met zijn stom staartje en veel te veel gel.


    Echt he. Hij speelde ooit voor Ajax. EN toen riep ik altijd lelijke kut fiets als hij in beeld kwam, omdat ik zijn naam niet kon uitspreken. Me vader vond het zo grappig, omdat ik toen 10 was ofzo.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Gonzalo schreef:
    (...)

    Echt he. Ik moest die stomme club al niet (ik haat Italiaans voetbal). Maar nu wil ik ze oprollen thuis. Maar dat zie ik niet gebeuren. Robin van veel maar hij is geen machine.

    Jha als ze het al wat kunnen inkorten tot geen 4-0 stand op het einde zal het al veel zijn denk ik. Winnen was bij de 3de goal al een beetje een droom maar.


    Tears are words the heart can't say.

    Mataro schreef:
    Die terugwedstrijd mag echt niet zo'n marteling worden. Trouwens één van die spelers die net terug was bij AC Milan is nu toch weer out voor een paar weken. Dat was die ene daar die in het begin zo een paar keer bijna scoorde. Ik herinner me zijn niet meer.


    Seedorf?
    Dat vind ik echt super sneu, want ik vind hem dan weer wel cool. Maar hij is Nederlander en heeft echt veel betekend voor Nederlands elftal en sowieso voor voetbal in het algemeen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Mataro schreef:
    (...)
    Jha als ze het al wat kunnen inkorten tot geen 4-0 stand op het einde zal het al veel zijn denk ik. Winnen was bij de 3de goal al een beetje een droom maar.


    Ik zie het ook niet echt meer zitten, maarja. Ik hoop stiekem op een wonder, net als toen tegen Barca. Alleen toen werden we even vieshard genaaid door de scheids.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.