• Members of the WAG-gang
    Caleb - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Lightpoise - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Tocopilla - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    Bach - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Mataro - Nikki - WAG van Cesc Fàbregas & Jelle Vossen.
    Highbury - Anne - WAG van Christian Eriksen & Mario Götze.
    RVertonghen - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 17:56 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    De eeuwige stilte duurt voort...


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Heey Anne (:

    Ja echt eeuwige stilte het is hier verlaten. Ik heb sommigen al in weken niet gesproken.


    Tears are words the heart can't say.

    Ik ook niet, best jammer ):


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Jha vind ik ook. ):


    Tears are words the heart can't say.

    Sorry, ik was even buiten met Alix.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Gene probleem ik was toch aan het schrijven en lezen. Oh ik moet even iets gaan doen.


    Tears are words the heart can't say.

    Damn, ik ben in de war. Ik wil vrijdag paardrijden, maar ik wil ook weer niet. Want dan zie ik Lucy weer en dan moet ik ook weer afscheid nemen voor een lange tijd en ik weet niet of ik dat nog een keer kan. Man, ik haat mijn leven soms.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Oke dat is moeilijk. Maar je mist haar wel? Dus wat is erger haar missen of afscheid nemen en haar toch nog eens zien?

    Jha ik weet heet ik faal in dilemma's


    Tears are words the heart can't say.

    Godverdomme, bel ik op om een afspraak te maken. Heerst er een griepvirus en heeft ze hoge koorts. Nu wil ik naar haar toe maar dat mag niet. Serieus, ik huil nu.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Maar het komt allemaal wel goed, het is beter dta je gewoon niet gaat, want dan ga je jezelf allleen maar meer pijn doen en als je toch niet bij haar mag, kun je daar toch niet veel gaan doen. Je kan haar beter gewoon laten genezen.


    Tears are words the heart can't say.

    Mataro schreef:
    Maar het komt allemaal wel goed, het is beter dta je gewoon niet gaat, want dan ga je jezelf allleen maar meer pijn doen en als je toch niet bij haar mag, kun je daar toch niet veel gaan doen. Je kan haar beter gewoon laten genezen.


    Ze moet beter worden anders voel ik me de rest van me leven schuldig dat ik haar nooit meer heb kunnen zien.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Maar ze gaat ook beter worden. Plus je kon het ook niet weten dat ze dat had. je mag er toch niet bij dus dan moet je je echt niet schuldig voelen. Het is jammer dta je ahar dan niet meer zag, maar je mocht toch niet. En zo ver is het toch allemaal nog niet. Ze zal echt wel beter worden, ze weten wat ze heeft, ze kunnen haar in de gaten haten en haar beter maken.


    Tears are words the heart can't say.

    Mataro schreef:
    Maar ze gaat ook beter worden. Plus je kon het ook niet weten dat ze dat had. je mag er toch niet bij dus dan moet je je echt niet schuldig voelen. Het is jammer dta je ahar dan niet meer zag, maar je mocht toch niet. En zo ver is het toch allemaal nog niet. Ze zal echt wel beter worden, ze weten wat ze heeft, ze kunnen haar in de gaten haten en haar beter maken.


    Ik hoop het maar. Ze heeft praktisch mijn leven gered toen ik ziek was, dus ik haat het dat ik nu niet voor haar kan zorgen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Dat snap ik, maar het gaat en mag nu eenmaal niet. Dus je moet haar steunen vanuit waar je bent. En dat doe je al gewoon door van haar te houden.


    Tears are words the heart can't say.

    Mataro schreef:
    Dat snap ik, maar het gaat en mag nu eenmaal niet. Dus je moet haar steunen vanuit waar je bent. En dat doe je al gewoon door van haar te houden.


    Hmm, dat is waar. Maakt niet uit waar ik ben en waar zij is, ik houd van haar. (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.