• Members of the WAG-gang
    Caleb - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Lightpoise - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Tocopilla - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    Bach - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Mataro - Nikki - WAG van Cesc Fàbregas & Jelle Vossen.
    Highbury - Anne - WAG van Christian Eriksen & Mario Götze.
    RVertonghen - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 17:56 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Hihi, dankjewel! (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ugh, pff ik voel mij zo mottig en ik heb nog zo veel werk de komende weken/dagen dus even rustig zijn zit er niet echt in.


    Tears are words the heart can't say.

    Hooi (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Heey Anne (:


    Tears are words the heart can't say.

    Nikki! (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Haay (:
    Btw uitleg waarom dat ik vermoedelijk niet kan komen staat op vorige pagina. En sorry dat ik er dus niet kan zijn omdat het ook voor jullie verjaardag is. ):


    Tears are words the heart can't say.

    Awh, ik snap het wel hoor. En je ouders hebben ook gelijk, mijne deed ook altijd lastig over dit soort dingen. Maar dat neemt niet weg dat ik het echt jammer vindt ):


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ja, ik vind het zelf ook echt heel erg. Ik voel me echt een spelbreker, van al die keren kon/mocht ik er nooit bij zijn. Maar volgens mij speelt bij mijn ouders ook wat de gedachte dat het naar een anders land is eigenlijk en ze laten me al amper in eigen ergens naartoe gaan samen met vrienden ofzo. Ik denk dat mama ook gewoon weet dat ik nogal snel in paniek kan raken en dat het daarom ook beter is als er iemand met me kan meereizen.


    Tears are words the heart can't say.

    Mataro schreef:
    Ja, ik vind het zelf ook echt heel erg. Ik voel me echt een spelbreker, van al die keren kon/mocht ik er nooit bij zijn. Maar volgens mij speelt bij mijn ouders ook wat de gedachte dat het naar een anders land is eigenlijk en ze laten me al amper in eigen ergens naartoe gaan samen met vrienden ofzo. Ik denk dat mama ook gewoon weet dat ik nogal snel in paniek kan raken en dat het daarom ook beter is als er iemand met me kan meereizen.


    Ik snap het. Ik ben gewoon heel nuchter over het algemeen. mis ik een trein, dan neem ik de volgende ofzo. Maar mijn ouders zijn verder ook heel vrij. Ik mag alles doen wat ik wil vaak. Dus dat is best een groot verschil qua opvoeding. Weetje, ik kom gewoon een keer naar jou toe (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Maar ik ga uiteten met werk. CiaoCiao <3


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Highbury schreef:
    (...)

    Ik snap het. Ik ben gewoon heel nuchter over het algemeen. mis ik een trein, dan neem ik de volgende ofzo. Maar mijn ouders zijn verder ook heel vrij. Ik mag alles doen wat ik wil vaak. Dus dat is best een groot verschil qua opvoeding. Weetje, ik kom gewoon een keer naar jou toe (:

    Hha naar dit boerenhol! Succes! Hha nee. We zien wel (:


    Tears are words the heart can't say.

    Highbury schreef:
    Maar ik ga uiteten met werk. CiaoCiao <3

    Veel plezier! Bye <3


    Tears are words the heart can't say.

    HOII


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Haai! (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Hey Anne!


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind