• #TWFanmily, fans who are fan of The Wanted, come and join us in the #TwFanmily.




    if u like

    Nathan James Sykes,

    Siva Kansewaren,

    Thomas Anthony Parker,

    Maximillian Alberto George

    and James Mcguines




    you could start some posts with pictures, little stories, news &nd converstations about the most WANTED boys.



    story's TW
    everything seems to be normal untill i saw him ft the-wanted
    Kayleigh


    foto story the wanted
    Rani


    Getting wanted
    Rani


    I love you Nathan Sykes, love story
    Rani en zita


    Warzone - Nathan Sykes
    Gabri







    members

    [ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 9:24 ]


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Hey, ik had in het eerste topic al een keer iets gezegt, maar toen iemand in mijn gastenboek had geschreven dat er een nieuw topic was gemaakt, dacht ik ik wil er toch gewoon weer in reageren, dus Hey, iedereen. (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Sykes schreef:
    Hey, ik had in het eerste topic al een keer iets gezegt, maar toen iemand in mijn gastenboek had geschreven dat er een nieuw topic was gemaakt, dacht ik ik wil er toch gewoon weer in reageren, dus Hey, iedereen. (:


    haaay Sykes :Y)


    '' Type Sangster if you can see this. "

    PeckerParker schreef:
    (...)

    haaay Sykes :Y)


    Helloo PeckerParker, leuke username!


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Hahaha, dankje jij ook wel (nerd)
    ken ik u ni van vroeger??:8


    '' Type Sangster if you can see this. "

    PeckerParker schreef:
    Hahaha, dankje jij ook wel (nerd)
    ken ik u ni van vroeger??:8

    Ehm geen idee, het zou best wel kunnen, haha ;D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Ja, we hebben vorig jaar nog een keer een gesprek via de gastenboek gehad :'D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Sykes schreef:
    Ja, we hebben vorig jaar nog een keer een gesprek via de gastenboek gehad :'D


    ik wist het, ik ging naar u profiel en ik zag naar u foto en die leuke gif van niall en ik dacht van hey die ken ik precies :Y):Y)
    ook me da leuk verhaal van je!!


    '' Type Sangster if you can see this. "

    PeckerParker schreef:
    (...)

    ik wist het, ik ging naar u profiel en ik zag naar u foto en die leuke gif van niall en ik dacht van hey die ken ik precies :Y):Y)
    ook me da leuk verhaal van je!!

    hahah ja, ik zou er eigenlijk weer eens verder aan moeten gaan schrijven.


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Sykes schreef:
    (...)
    hahah ja, ik zou er eigenlijk weer eens verder aan moeten gaan schrijven.


    IDD, want het is lang geleden dat je nog hebt geschreven en het is echt goed!! daar heb je echt geen bang voor hebben :Y):Y)_O__O_


    '' Type Sangster if you can see this. "

    PeckerParker schreef:
    (...)

    IDD, want het is lang geleden dat je nog hebt geschreven en het is echt goed!! daar heb je echt geen bang voor hebben :Y):Y)_O__O_

    Hahah dankjewel, ik ga nu wel proberen weer te gaan schrijven!


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    das goed, want ik wacht nog steeds. ik elke keer naar mijn abo's gaan kijken of dat je al verder had geschreven (cool)


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Dankzij u blijft het topic in leven (yeah)(yeah)
    danku daar voor


    '' Type Sangster if you can see this. "


    '' Type Sangster if you can see this. "

    PeckerParker schreef:


    Dit is toch van dat TW Punk'd wordt?


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    jep!!! maar is wel een mooie foto :Y)
    en wanneer komt da op tv of op de computer??


    '' Type Sangster if you can see this. "