• #TWFanmily, fans who are fan of The Wanted, come and join us in the #TwFanmily.




    if u like

    Nathan James Sykes,

    Siva Kansewaren,

    Thomas Anthony Parker,

    Maximillian Alberto George

    and James Mcguines




    you could start some posts with pictures, little stories, news &nd converstations about the most WANTED boys.



    story's TW
    everything seems to be normal untill i saw him ft the-wanted
    Kayleigh


    foto story the wanted
    Rani


    Getting wanted
    Rani


    I love you Nathan Sykes, love story
    Rani en zita


    Warzone - Nathan Sykes
    Gabri







    members

    [ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 9:24 ]


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Sykes schreef:
    (...)
    haha, ik zag je reactie net, dankjewel!


    is niets ik was al blij met een nieuw hoofdstukje :Y)


    '' Type Sangster if you can see this. "

    aan iedereen die dit leest wil je alstublieft je 3 lievelingsliedjes van The Wanted eens laten zien ik ga een cd maken en heb liedjes nodig maar weet niet welke _O_:Y)


    '' Type Sangster if you can see this. "

    PeckerParker schreef:
    aan iedereen die dit leest wil je alstublieft je 3 lievelingsliedjes van The Wanted eens laten zien ik ga een cd maken en heb liedjes nodig maar weet niet welke _O_:Y)

    Mogen het ook covers zijn?


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    jep!!! :Y)


    '' Type Sangster if you can see this. "

    OK dan 1 animal cover (ik krijg elke keer weer kippenvel van de uithalen van Nathan en Tom)
    2 Glad you came
    3 Gold forever
    en ik moet de cover van Fight for this love ook even zeggen haha ;D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    haha, een cover fan??
    en inderdaad da eerste klopt totaal! :)
    bij mij is het wel helemaal anders :Y)


    '' Type Sangster if you can see this. "

    PeckerParker schreef:
    (...)

    die van mij of van Sykes??
    woon jij ook in belgie??
    ik in de provincie antwerpen :Y)


    Allebei (;
    Ik woon in Mechelen (;


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    PeckerParker schreef:
    haha, een cover fan??
    en inderdaad da eerste klopt totaal! :)
    bij mij is het wel helemaal anders :Y)

    Yep, maar hun eigen liedjes zijn net zo goed hoor (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Sykes schreef:
    OK dan 1 animal cover (ik krijg elke keer weer kippenvel van de uithalen van Nathan en Tom)
    2 Glad you came
    3 Gold forever
    en ik moet de cover van Fight for this love ook even zeggen haha ;D


    Animal is bangelijk! Maar bij mij staat toch wel Iris bovenaan (; Daar krijg ik iedere keer kippenvel bij (:
    2) Warzone
    3) Lie To Me (:

    [ bericht aangepast op 10 maart 2012 - 19:08 ]


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    Kaneswaran schreef:
    (...)

    Animal is bangelijk! Maar bij mij staat toch wel Iris bovenaan (; Daar krijg ik iedere keer kippenvel bij (:
    2) Warzone
    3) Lie To Me (:




    oooeeehhh!! goeie keuze Kaneswaren!!
    en mechelen dat is niet zo ver van mij af maar toch wel een eindje rijden :)

    Bij mij is het:
    1.Rocket
    2.Lie to me
    3. Made


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Hebben jullie twitter, want dan kan ik ook eens een keer The wanted fans followen ;D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Sykes schreef:
    Hebben jullie twitter, want dan kan ik ook eens een keer The wanted fans followen ;D
    0

    Neen ik heb geen twitter (baby)
    in het begin was hier echt niemand die ze kenden, en ik had dan samen met een vriendin van me een verhaal geschreven en ineens zijn der nu heel veel TW fans:Y)


    '' Type Sangster if you can see this. "

    PeckerParker schreef:
    (...)0

    Neen ik heb geen twitter (baby)
    in het begin was hier echt niemand die ze kenden, en ik had dan samen met een vriendin van me een verhaal geschreven en ineens zijn der nu heel veel TW fans:Y)

    Ja, dat had ik ook, maar er zijn nog steeds niet heel verhalen D:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    PeckerParker schreef:
    (...)



    oooeeehhh!! goeie keuze Kaneswaren!!
    en mechelen dat is niet zo ver van mij af maar toch wel een eindje rijden :)

    Bij mij is het:
    1.Rocket
    2.Lie to me
    3. Made


    Nice! ;D Rocket is also very nice! ;D Maar al hun muziek is gewoon goed (:


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    Sykes schreef:
    Hebben jullie twitter, want dan kan ik ook eens een keer The wanted fans followen ;D


    https://twitter.com/#!/Aylalalalala_


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.