• M'n zus is net terug van haar autorijles en ze loopt echt continu op te scheppen daarover. Hoe goed ze wel niet is enzo. Ik word hier best wel zat van en ik erger me er gewoon aan.

    Waar ergeren jullie je aan?


    26 - 02 - '16

    Gezellig. :W
    Ik erger me aan mijn wiskunde. Ik moet deze week 100 oefeningen maken, omdat ik er niets van snap en die oefeningen zouden me kunnen "helpen".

    Wat aardig. (bat)

    Ik erger me eraan dat ik nog tot 1uur moet wachten om weg te kunnen gaan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik erger me aan mezelf


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Doe niet zo flauw, ze is waarschijnlijk gewoon erg enthousiast. Beetje jaloers misschien..? :')


    ars moriendi

    Die van mij loopt met alles op te scheppen hoe goed ze wel niet is en ze faalt erin :'DDD


    SLOAN.

    ik erger me aan het feit dat mijn laptop dom doet en mijn youtube converter laat vastlopen net nu ik een trailer wil gaan maken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Sherley schreef:
    Doe niet zo flauw, ze is waarschijnlijk gewoon erg enthousiast. Beetje jaloers misschien..? :')


    Ik ben helemaal niet jaloers, ik wil niet eens een autorijbewijs :')
    Maar hoe zij doet is gewoon overdreven, zolang benadrukken hoe goed ze iets deed en nog net niet dansend door de kamer huppelen =.=


    26 - 02 - '16

    Ik erger me aan mijn moeder, wat eigenlijk heel onterecht is.
    Zij heeft namelijk artrose en daardoor constant pijn, waar ze dus echt niets aan kan doen. Maar steeds als we een leuke dag samen hebben, zegt ze dus ineens 'ah, ik zette mijn voet verkeerd neer', of andere dingen. Ja, iedereen zet zijn voet wel eens verkeerd neer, maar bij mijn moeder doet dat driemaal zoveel pijn en kan ze er nog een week lang last van hebben.
    Ze kan er écht niets aan doen, maar het is niet leuk omdat ze er een beetje chagrijnig van wordt. Ze wil namelijk te veel doen, meer dan dat ze vanwege de artrose kan. Frustrerend voor haar en daarom is de dus wel eens minder vrolijk. Zorgt ook niet echt voor een gezellige sfeer thuis en ik erger me er een beetje aan dat ze altijd maar klaagt over pijn. Onterecht dus, maar ik kan er niets aan doen.


    everything, in time

    Op dit moment aan mezelf, omdat ik verschrikkelijk verkouden ben, voor de 100ste keer dit jaar. En verder aan mn familie, omdat ze niet naar me luisteren en me niet uit laten praten.


    Destroy what destroys you.

    Hmm, das niet aardig van haar...
    Ik irriteer me op dit moment aan niets, ik ben eerder nerveus ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik erger me aan mijn zus, die altijd achter me gaat staan als ik achter de laptop zit. Dat is echt zwaar iritant ^


    Everyday is a new day, with new changes.

    Lastonya schreef:
    Ik erger me aan mijn zus, die altijd achter me gaat staan als ik achter de laptop zit. Dat is echt zwaar irritant ^


    Dat heb ik dus ook! En dan loopt ze ook nog extra vaak langs. MEH.


    26 - 02 - '16

    Ik erger me aan het feit dat ik niet weet hoe laat ik straks klaar ben met sporten en dat ik niet weet hoe laat mijn vriend weer naar huis gaat. Dus daardoor weet ik niet of ik met hem mee kan ja of nee :') En dat irriteert me.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik erger me aan mijn kat die in mijn toetsenbord een heel gezellig slaapplekje gevonden heeft en niet zo happig is om dat af te staan...


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik erger me aan mijn Latijn.
    Hoe moeten we in godsnaam 2 schrijvers vergelijken, als de ene volgens Google niet eens bestaat? ._.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.