• oke er is zo'n nieuwe op Q (TESSIE PESSIE Ö like ieuw.)die denkt slim te zijn met haar bijde hante opmerkingen en dat geslijm!
    vooral dat TessiePessie wat ze steeds zegt irriteerd MIJ en ANDEREN mateloos!
    al die 9/10-jarige, die hun profiel vól met smileys hebben staan, en als ze één keer iets tegen je zeggen, en je antwoord, dan komen ze élke keer dat je online bent, iets onboeiend tegen je zeggen ><'

    Mini-stalkers --'
    Ze is een kinderachtige meeloper. het soort persoon die IK in iedergeval niet op Q wil zien rond lopen O.O
    en ik voel me nog aardig ook het liefst scheld ik haar de huid vol.
    Ik haat meelopertjes en vooral van die 12 jarige
    kindjes die denken dat ze al groot zijn terwijl mijn nichtje van 7 zelfs al meer een eigen mening heeft --'
    so wie is het met me eens :]

    ere leden :
    sacredxSoul aka ik(shemyda)[beheerder]
    Eclipse aka Naomy[edit MEGA ere lid verklaard]
    teddymurder aka nikki
    kimmyencore aka lijkt me duidelijk kimmy xD


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Dat weet je toch lieverd.
    IK! En ik zal haar grootste nachtmerrie worden!
    Die meeloperigheid, zogenaamde bijdehandheid en alles beter denken te weten ARGH!
    Ze staat me niet aan dat hele kind niet. GvD wat heb ik een hekel aan dat kind, ik houd het nog netjes.

    Ik EIS! Erelid te zijn


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Uhm ik weet niet of ik ermee eens ben. Aangezien ik nog niet echt iets irritants van haar ben tegen gekomen. Misschien zou je een voorbeeld kunnen geven, zodat het makkelijker is om te oordelen voor mensen die er nog niet mee te maken hebben gehad. Al klinkt dat best onredelijk, om zonder diegene te kennen al te oordelen. Anyway, ik persoonlijk heb sowieso een hekel aan meelopers...


    Your Words They Eat Right Through Me...

    W8... ik volg je niet helemaal meer... Over wie gaat het nu...?
    Ik ben blond geweest, weet je...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Dat weet je toch lieverd.
    IK! En ik zal haar grootste nachtmerrie worden!
    Die meeloperigheid, zogenaamde bijdehandheid en alles beter denken te weten ARGH!
    Ze staat me niet aan dat hele kind niet. GvD wat heb ik een hekel aan dat kind, ik houd het nog netjes.

    Ik EIS! Erelid te zijn


    en vanaf nu is Naomy ere lid van de haat aan tessiepessie topic:Y)


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Naja, tegen haar heb ik niks hoor, maar gewoon in 't algemeen, al die 9/10-jarige, die hun profiel vól met smileys hebben staan, en als ze één keer iets tegen je zeggen, en je antwoord, dan komen ze élke keer dat je online bent, iets onboeiend tegen je zeggen ><'
    Mini-stalkers --'

    Naja, tegen haar heb ik niks hoor, maar gewoon in 't algemeen, al die 9/10-jarige, die hun profiel vól met smileys hebben staan, en als ze één keer iets tegen je zeggen, en je antwoord, dan komen ze élke keer dat je online bent, iets onboeiend tegen je zeggen ><'
    Mini-stalkers --'


    whahah ja die ga ik er ook bijzetten :P


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Naja, tegen haar heb ik niks hoor, maar gewoon in 't algemeen, al die 9/10-jarige, die hun profiel vól met smileys hebben staan, en als ze één keer iets tegen je zeggen, en je antwoord, dan komen ze élke keer dat je online bent, iets onboeiend tegen je zeggen ><'
    Mini-stalkers --'


    Dar heb ik ook last van gehad,
    En ik zei dat ik geen ruzie ging zoeken, mijn humeur is daar te goed voor x'D


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Ghehe, ben ik even weg, worden jullie gelijk gestalked door peuters x]


    Your make-up is terrible

    Ghehe, ben ik even weg, worden jullie gelijk gestalked door peuters x]


    nikki is het eens met ons tog :Y)
    jij ook ere lid :P


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    (...)

    Dar heb ik ook last van gehad,
    En ik zei dat ik geen ruzie ging zoeken, mijn humeur is daar te goed voor x'D


    Haha, gewoon negeren, dan houden ze ook wel op ><'
    De meeste toch --' [/hebertéveelervaringmee]

    Mmmm... je kan hier beter een klacht over indienen bij een moderator inplaats van iemand in een topic belachelijk te maken en mensen tegen haar op te zetten.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)

    Haha, gewoon negeren, dan houden ze ook wel op ><'
    De meeste toch --' [/hebertéveelervaringmee]


    echt serieus eigenlijk moet er gewoon een verbod komen voor kinderen onder de 13 ofzo x)
    maar dat zou ook weer té zijn want k ken wel [denkt hard] kinderen onder de 13 die heel aardig zijn zonder stalk gedrag x3


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Naja, tegen haar heb ik niks hoor, maar gewoon in 't algemeen, al die 9/10-jarige, die hun profiel vól met smileys hebben staan, en als ze één keer iets tegen je zeggen, en je antwoord, dan komen ze élke keer dat je online bent, iets onboeiend tegen je zeggen ><'
    Mini-stalkers --'


    daar heb ik dus ook last van maar dan in huis... ¬¬
    ik heb een klein zusje van 11 die presies zo is dus ik ben het helemaal met je eens !!!


    A Noble was Born in Chaos

    Mmmm... je kan hier beter een klacht over indienen bij een moderator inplaats van iemand in een topic belachelijk te maken en mensen tegen haar op te zetten.


    Had gekund, maar dit is leuker xD


    We'll still love each other, forever and always. <3

    (...)

    daar heb ik dus ook last van maar dan in huis... ¬¬
    ik heb een klein zusje van 11 die presies zo is dus ik ben het helemaal met je eens !!!


    ook ere lid dan maar x3


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?