• WILD CHILD.

    © RPGrechten van SorrowS.
    © Schrijfrechten van Michelle Praver, “Torak and Wolf”.



    Afgeleid van het boek “Torak en Wolf”.

    > Verhaal.

    In een oud, vergeten landje zijn er eenentwintig stammen die volledig in het wild leven. De witte vossenstam, veelvraatstam, berghazenstam, otterstam, zwanenstam, zeearend stam, wolvenstam, everzwijnstam, oerosstam, lynx stam, woudpaardenstam, hertenstam, vleermuisstam, walvisstam, ravenstam, wilgenstam, adderstam, lijsterbesstam en de zeehondenstam. Ze zijn rivalen van elkaar; ze willen allemaal dé leider van het land zijn. Maar er stijgt een nieuwe rivaal op, een rivaal die alle dieren doodt en iedereen op zijn pad uithoort over de andere stammen. De schaduwstam. Alle stammen proberen samen te werken en zich tegen de schaduwstam te keren. Maar de schaduwstam blijft sterk…

    > Inleiding.

    We gaan proberen om voor elke stam alles wat er bij hoort in te vullen. In de loop van alle topics zullen de stammen vrienden maken en sowieso tegen de schaduwstam te vechten.

    > Regels.

    > Geen vriendjespolitiek, je moet je stamleden natuurlijk wel helpen.
    > De stammen mogen doden (voor de schaduwstam is dit redelijk verplicht), maar als diegene gedood is mag ze op zijn/haar rol een nieuwe maken.
    > Relaties tussen een stam en een andere stam mag, maar alleen als het wederzijds is.
    > Als je een relatie hebt tussen een stam en een andere stam; houdt het verborgen voor de stamhoofden, de medicijnvrouwen/mannen en de krijgers, want zodra die het zien, word je waarschijnlijk verrader genoemd en ga je dood.
    > Naamverandering doorgeven.
    > Bij drie overtredingen van de regels/waarschuwingen mag je geen rol meer spelen en zet ik die rol die je speelt open.
    > De schaduwstam moet gevreesd zijn. Zorg dan ook dat je zo overkomt!
    > Je móét luisteren naar je stamhoofd. Als je dat niet doet word je namelijk gestraft.
    > Ik heb recht om je fouten te wijzigen.
    > Je mag twee personages. Je moet dan wel twee verschillende stammen en een verschillend personage. Als je bijvoorbeeld bij de adderstam het stamhoofd speelt, dan moet je bij een andere stam iets anders zijn.
    > Elke stam kan met hun dier praten; de wolvenstam met wolven, de berghazenstam met berghazen, enzovoorts. Bij de lijsterbessenstam mag je iets verzinnen. De schaduwstam heeft geen dier, en praten daar ook niet mee.
    > Je word niet aangevallen door je stamdier, en je mag die ook niet doden. De schaduwstam mag alles doden, vergeet dat niet.
    > Je speelt geen dieren. Je stammen heten gewoon zo.
    > Je moet persé een oude naam, zoals Renn, Kaeunn, etc.
    > Reserveringen verlopen na achtenveertig uur.
    > Je hoeft de boeken niet te kennen!

    > Rollen.

    >> Witte Vossenstam.
    Beste krijgster > Renn Leünn > SorrowS

    >> Wolvenstam.
    Beste krijgster > Kamilla Mahön > Sweetest

    >> Lynx stam.
    Medicijnvrouw > Fauve Cassandra Moliére > Alohomera
    Krijgster > Liana Renn > DevilWings

    >> Woudpaardenstam.
    Stamhoofd > Jaicy Irana Hira > DevilWings
    Medicijnvrouw/man > Olena Yamusko > Lola13
    Beste krijgster > Syenne Avarem > CookAholic
    Wapenmaakster/maker > Lawrence Lockwood > thePineapple
    Magiër > Katerina Donati > Lifehouse

    >> Ravenstam.
    Beste krijgster > Florre Kaeunn > BlackBirdd

    > Topics.

    >> Rollenlijst.

    > Where begins?

    We beginnen bij dat we laten “zien” hoe we zouden leven honderden jaren geleden in het wild, hoe we joegen, enzovoorts. We zijn nog geen vrienden met andere stammen!

    Als ik er niet ben, mag je een nieuw topic aanmaken als deze 300 berichten heeft. Gelieve zo praten:
    Bijv.: Renn Leünn - Witte Vossenstam.

    OOC: [hé, lekker weertje!]

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 21:49 ]


    Weird is Wonderful.

    [Daar let ik niet altijd op. :S]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Abban Kreül - Wolvenstam
    Ik liep door het dorp, op zoek naar Kamilla. Misschien wou ze mee gaan jagen. Ik klopte op de deur(?) van haar hut. Geen antwoord. Ik liep door naar de magiër, misschien wist zij waar Kamilla was. "Hoi, weet u waar Kamilla is?"


    I think I'm losing what's left of my minbd

    Katerina Donati - Woudpaardenstam
    Als een speer vlogen ik en Spirit, mijn paard, door het bos. De koude wind liet mijn donkerbruin haar een eigen leven leiden en sneed in mijn gezicht. Toen ik bij ons dorp aankwam liet ik Spirit rustiger lopen.

    [Sorry allemaal, ik kwam er nu pas achter dat we al waren begonnen:$]


    Stay Strong Darling

    Liana Renn - Lynx stam

    'Hé zeg, gaan jullie vechten? Wacht op mij!' Ik pak mijn pijl en boog en klim snel een boom in. 'Begin!' gil ik. Ik schiet een pijl met een touw in een andere boom en klim via het touw naar de andere boom. Daar pak ik mijn dolk en snij het touw door. De pijl trek ik uit de boom en stop hem terug in de koker. Ik zie dat het Renn is die de medicijnvrouw van de woudpaardenstam aanvalt. Ik spring bovenop een tent. De tent van Jaicy, het stamhoofd. Ik ren de tent binnen en roep Jaicy. 'Jaicy, Renn valt je medicijnvrouw aan.

    Jaicy Irana Hira ~ Woudpaardenstam

    Hoor ik dat nou goed? Was Renn Olena aan het aanvallen? Alweer. Snel pak ik mijn dolk en ren naar buiten, gevolgd door Liana. Ik ken Liana al heel lang. Ze was vroeger mijn beste vriendin, en dat is ze nog steeds ondanks dat ik stamhoofd ben en zij een krijgster is. Liana spant haar boog maar ik hef mijn hand. 'Laat dit maar aan mij over,' zeg ik. Liana laat haar boog zakken. Ik ren naar Renn toe en houd de dolk voor haar keel terwijl ik achter haar sta. 'Wat doe jij hier? Mijn stam weer aanvallen? Dat zet ik je betaalt,' gil ik in haar oor. Ik snij een lok van haar haar af. 'Niet slecht Jaicy,' denk ik bij mezelf. Ik trek mijn dolk terug en loop naar Liana. 'Handel jij het maar af Liana.'

    Liana Renn - Lynx stam

    Ik span mijn boog weer aan en richt op Renn. Ik schiet en net voor haar gezicht laat ik hem stoppen. Ik was dan wel een krijgster, maar ik kon ook met magie werken. Ik had veel geleerd van de Magiër uit mijn stam. Ik buig mijn hand naar beneden en de pijl boort zich in de grond. 'Laat het even duidelijk zijn. Begin nooit een gevecht zonder Liana Renn!' Ik draai me om en breng de aarde omhoog als een schild. Mijn eigen kamp was omringd met een schild van aarde en een diepe geul met water. Snel loop ik de tent van Olena in om te vragen hoe het gaat. Zelf kan ik het heel goed vinden met de Woudpaardenstam. Met Lawrence kan je best wel lachen. Meestal liet ik daarom ook hier mijn wapens maken. In mijn eigen stam konden ze dat niet zo goed. Ik bracht mijn tijd meestal in bomen door, maar ook best wel vaak hier. Vooral bij Jaicy en Lawrence. Bij Lawrence had ze het altijd warm. Was ze verliefd? Dat kon toch niet. Dat zou haar stam in gevaar brengen. Snel rent ze naar haar kamp.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 16:26 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [Heb mijn naam veranderd: TMNTfan -> AddictMusic]


    I think I'm losing what's left of my minbd

    [Alohomera > xPadfoot]

    DevilWings schreef:
    Liana Renn - Lynx stam

    'Hé zeg, gaan jullie vechten? Wacht op mij!' Ik pak mijn pijl en boog en klim snel een boom in. 'Begin!' gil ik. Ik schiet een pijl met een touw in een andere boom en klim via het touw naar de andere boom. Daar pak ik mijn dolk en snij het touw door. De pijl trek ik uit de boom en stop hem terug in de koker. Ik zie dat het Renn is die de medicijnvrouw van de woudpaardenstam aanvalt. Ik spring bovenop een tent. De tent van Jaicy, het stamhoofd. Ik ren de tent binnen en roep Jaicy. 'Jaicy, Renn valt je medicijnvrouw aan.

    Jaicy Irana Hira ~ Woudpaardenstam

    Hoor ik dat nou goed? Was Renn Olena aan het aanvallen? Alweer. Snel pak ik mijn dolk en ren naar buiten, gevolgd door Liana. Ik ken Liana al heel lang. Ze was vroeger mijn beste vriendin, en dat is ze nog steeds ondanks dat ik stamhoofd ben en zij een krijgster is. Liana spant haar boog maar ik hef mijn hand. 'Laat dit maar aan mij over,' zeg ik. Liana laat haar boog zakken. Ik ren naar Renn toe en houd de dolk voor haar keel terwijl ik achter haar sta. 'Wat doe jij hier? Mijn stam weer aanvallen? Dat zet ik je betaalt,' gil ik in haar oor. Ik snij een lok van haar haar af. 'Niet slecht Jaicy,' denk ik bij mezelf. Ik trek mijn dolk terug en loop naar Liana. 'Handel jij het maar af Liana.'

    Liana Renn - Lynx stam

    Ik span mijn boog weer aan en richt op Renn. Ik schiet en net voor haar gezicht laat ik hem stoppen. Ik was dan wel een krijgster, maar ik kon ook met magie werken. Mijn ouders waren magiërs geweest. Ik heb veel van ze geleerd. Ik buig mijn hand naar beneden en de pijl boort zich in de grond. 'Laat het even duidelijk zijn. Begin nooit een gevecht zonder Liana Renn!' Ik draai me om en breng de aarde omhoog als een schild. Mijn eigen kamp was omringd met een schild van aarde en een diepe geul met water. Snel loop ik de tent van Olena in om te vragen hoe het gaat. Zelf kan ik het heel goed vinden met de Woudpaardenstam. Met Lawrence kan je best wel lachen. Meestal liet ik daarom ook hier mijn wapens maken. In mijn eigen stam konden ze dat niet zo goed. Ik bracht mijn tijd meestal in bomen door, maar ook best wel vaak hier. Vooral bij Jaicy en Lawrence. Bij Lawrence had ze het altijd warm. Was ze verliefd? Dat kon toch niet. Dat zou haar stam in gevaar brengen. Snel rent ze naar haar kamp.


    [Magiërs en dan een krijgster krijgen mag niet. Zijn Liana en Jaicy vrienden? Dat mag niet, ze zijn van een verschillende stam.]


    Weird is Wonderful.

    ow. sorry. Maar Jaicy en Liana zaten in dezelfde stam, maar Jaicy ging voor de liefde naar die stam. Dan heeft ze wat geleerd van de magiër? mag dat wel?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    DevilWings schreef:
    ow. sorry. Maar Jaicy en Liana zaten in dezelfde stam, maar Jaicy ging voor de liefde naar die stam. Dan heeft ze wat geleerd van de magiër? mag dat wel?


    [Haakjes. Nee.]


    Weird is Wonderful.

    SorrowS schreef:
    (...)

    [Haakjes. Nee.]


    [mag ik het dan dit keer laten staan? ik wil het niet weer veranderen. of dat kon ze gewoon toen ze geboren werd, niemand weet hoe ze het kan. mag ook dat van Liana en Jaicy niet?]

    [ bericht aangepast op 2 maart 2012 - 6:58 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen