• © Copyright Pavarotti
    Topic 39
    ___________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 22:11 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Michael

    "Mensenkennis," zegt ze schouderophalend met een glimlach.
    Ze drukt zichzelf tegem me aan en kust mijn lippen. Ik laat haar lokken los en beantwoord haar kus zachtjes. Mijn hand leg ik op haar wang.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Ikwordt boos op mezelf. Als ze demkt dat ze het zelf kan moet ik het haar late oplossen. Ik liep isa naar biiten achterna. " isa sorry maarje hebt al zoveel dingen....... Ikmwil gewoon niet dat je pijn lijdt.." het laatste zeg ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    "Begrijp jij niet wat, met rust laten is?" Vraag ik een beetje bot.
    Ik kijk Lilly even vluchtig aan en kijk dan weer vooruit.
    Laat me gewoon alleen, dat is alles wat ik nu vraag.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik ga me doggies effe uitlaten.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Ik kijk naar Isa. Zo reageeerde ze nooit Verdrietig draaide ik me om een ging een eindje verderop in de sneeuwzitten. Verder wou en kon ik niet.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna

    Zuchtend loop ik het Glee lokaal uit. Het benauwd me enorm. Doelloos loop ik rond de school. Buiten sneeuwt het weer. Als ik ergens een hekel aan heb is het kou en sneeuw. Toch ziet het er buiten aanlokkelijk uit. Ik heb het warm dus het kan denk ik geen kwaad. Langzaam slenter ik naar buiten en ga daar op een bankje zitten. Uit mijn tas vis ik mijn IPhone. Rustig sms ik wat meiden.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ik loop naar buiten voor nog een sigaret en ga naast Donna zitten.
    "He, ook eentje?"
    Ik steek het pakje uit naar haar.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Jeremy komt naast me zitten.
    "He, ook eentje?" vraagt hij terwijl hij een pakje sigaretten naar mij uitsteekt.
    Dankbaar lach ik naar hem en pak ik een sigaret. Snel steek ik hem aan. Rustig inhaleer ik. Ontspannen laat ik me onderuit zakken en sluit mijn ogen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ik steek mijn sigaret ook aan, en doe net hetzelfde als zij. Ik zak wat onderuit, en geniet van de sigaret.
    "Dus, alles goed met je?" vraag ik om een gesprek op gang te brengen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Dus, alles goed met je?" vraagt hij.
    Ik knik. "Het gaat zijn gangetje," lach ik zachtjes. "Ik heb jou eigenlijk nog nooit op school gezien."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Het gaat zijn gangetje. Ik heb jou eigenlijk nog nooit op school gezien."
    Ik steek mijn hand op en lach.
    "Schuldig. Ik moet mezelf echt een wekker aanschaffen. Op de een of andere manier kom ik nooit op tijd op school."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Hij steekt zijn hand op.
    "Schuldig. Ik moet mezelf echt een wekker aanschaffen. Op de een of andere manier kom ik nooit op tijd op school."
    Ik lach mee. "Van mij hoef je niet op tijd te komen," zeg ik. Met een snelle beweging veeg ik wat haar uit mijn gezicht en inhaleer ik weer. Via mijn mond laat ik de rook weer uit mijn lichaam ontsnappen. "Goed sigaretten. Welk merk?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Van mij hoef je niet op tijd te komen. Goede sigaretten. Welk merk?"
    "Marlboro."
    Ik laat haar het pakje zien.
    "Het lief van mijn nicht heeft een nachtwinkel, dus ik kan eraan komen voor een spotprijsje. Als je wil..."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Marlboro. Het lief van mijn nicht heeft een nachtwinkel, dus ik kan eraan komen voor een spotprijsje. Als je wil..."
    Ik schud mijn hoofd.
    "Dat is niet nodig hoor," lach ik. "Ik koop mijn eigen pakjes wel."
    Langzaam laat ik mijn ogen over het schoolplein dwalen. Het is mooi wit, net zoals een sprookje. In Iran sneeuwde het ook wel eens. Als we op vakantie waren in de bergen. Dan voelde ik me echt een klein prinsesje. Ik zucht diep bij die gedachte.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 15:35 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Dat is niet nodig hoor. Ik koop mijn eigen pakjes wel."
    Ik haal mijn schouders op en steek het pakje in mijn zak.
    "Niet dan."
    Ze zucht diep.
    "Ben je zeker dat het gaat?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.