• © Copyright Pavarotti
    Topic 39
    ___________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 22:11 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Isabelle

    "Het komt goed, ik- Het is alleen als hij dronken is, dan is hij snel agressief, het zit in zijn hoofd."
    Waarom verdedig ik hem, het is helemaal niet alleen als hij dronken is!
    Ik wrijf een keer over mijn arm en zucht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Ik kijk naar Isa. "Isa of hij nou dronken is of niet hij moet met zijn tengels van jou afblijven. Als hij dat niet begrijpt of weet dat zal ik hem een handje helpen. Als hij je nog maar 1 keer pijn doet bel je mij en krijgt hij met mij te maken." ik stamp met mijn voet op de grond??


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    "Voor de laatste keer Lilly, ik los het zelf wel op!" Ik sta op en snelwandel het lokaal uit richting buiten.
    Hou op! Als ik zeg dat ik het zelf kan, doe ik het zelf!
    Ik laat me op een bankje zakken.
    Denk nou effe na Isa, je kan eht niet zelf. Hij is te sterk.
    Ik schudt mijn hoofd.
    "Niet." Zeg ik zacht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [*Is verveelt...*]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arion

    "Ja, jammer he," zegt ze met een spijtig gezicht.
    Ze legt haar hoofd op mijn schouder en streelt de rug van mijn hand met haar duim.
    "Dát heb ik niet gezegd," antwoord ik lachend. "Welk liedje zingen we?" vraag ik nog wanneer ik haar hoor neuriën. Ondertussen komt er beweging in de bootjes.

    Charlotte

    Na hem enkele kusjes gegeven te hebben laat ik mijn hoofd gewoon op zijn schouder rusten. Zijn handen voelen heerlijk aan op mijn huid, niet alleen omdat ze warm zijn, maar gewoon omdat ze van hem zijn.
    "Jij bent een blijvertje," zeg ik met een glimlachje.
    Laat me nooit meer alleen.

    Irial

    Wanneer we klaar zijn kijkt Kyle me dromerig aan.
    "Het word steeds leuker." Zijn ogen ontmoeten de mijne en houden mijn blik vast. Zijn vingers glijden tussen de mijne. Ze passen perfect.
    "I love you."
    Mijn hart gaat sneller slaan en er verschijnt een brede lach op mijn gezicht. Ik kruip wat dichter tegen Kyle aan.
    "Ik hou ook van jou," zeg ik waarop ik hem zacht kus.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael

    Na enkele kusjes legt ze haar hoofd op mijn schouder.
    "Jij bent een blijvertje," zegt ze met een glimlach.
    Ik schiet omhoog.
    "Shit," zeg ik. "Ik dacht dat ik een scharreltje te pakken had maar dat valt tegen."
    Ik kijk Charlotte serieus aan en wacht op haar reactie. Zachtjes grinnik ik even. Nee, Char is echt voor langer.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    "Dát heb ik niet gezegd. Welk liedje zingen we?"
    Ik grinnik zachtjes en schud mijn hoofd.
    "Niets. Gewoon."
    Ik kijk hem glimlachend aan. De bootjes komen in beweging. Ik ben eens benieuwd. Ik ben nog nooit in dit soort attractie geweest, dus ik heb geen idee wat ik me erbij moet voorstellen. Ik ga nog iets dichter tegen hem aanzitten en bijt zacht op mijn lip.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    "Ik hou ook van jou." Zegt Irial waarna hij me zacht kust.
    Ik kus hem terug.
    Ik leg een hand op zijn borstkast en sluit even mijn ogen."Eh, dat idee, van met mijn vader. Het is goed, ik vermaak me wel." Zeg ik en glimlach even.
    Ik had dan wel al bevestigt, alleen ik wist niet hoe ik het had gebracht, vandaar nogmaals.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlotte

    Hij veert wat overeind.
    "Shit. Ik dacht dat ik een scharreltje te pakken had maar dat valt tegen."
    Hij weet zich goed serieus te houden en grinnikt even.
    "Daar trap ik niet in, Casanova," lach ik. Ik kriebel met de toppen van mijn vingers in zijn hals. "Je houdt van me, en je kunt het niet ontkennen."
    Ik druk een kusje op zijn lippen.

    Arion

    "Niets. Gewoon."
    Ze kijkt me glimlachend aan. Ik kijk naar beneden en draai met mijn duimen terwijl ik haar verlegen weer aankijk.
    "Ik moet je iets bekenen," zeg ik zacht. "Eigenlijk is dit een wildwaterbaan," grap ik. De bootjes dobberen aan een onnoemelijk traag tempo verder, zelfs Auryn zou hier niet intrappen.

    Irial

    Ik ril even van Kyle's hand op mijn borstkast. Zo fijn.
    "Eh, dat idee, van met mijn vader. Het is goed, ik vermaak me wel," zegt Kyle met een glimlach. Ik beloon hem met een kusje op zijn voorhoofd.
    "Dan bel ik zo wel even. Gespierde mannen in strakke broekjes," herhaal ik nog een keer grijnzend. Ik zoek met mijn hand naar mijn boxershort en wanneer ik hem gevonden heb wil ik hem aan doen. Wacht eens even, die is niet van mij.
    "Hier," zeg ik lachend terwijl ik het ding aan Kyle geef.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Ik moet je iets bekennen. Eigenlijk is dit een wildwaterbaan."
    Zo droog mogelijk kijk ik hem aan.
    "Je meent hem?"
    Ik grinnik en por hem speels.
    "Het meest positieve punt aan Arion," zeg ik met een bekakte stem, "zijn humor."
    Ik klap even in mijn handen.
    "Of zijn vriendelijkheid, zijn looks, zijn alles," zeg ik zacht en druk mijn lippen op de zijne, nadat ik langzaam dichterbij leun.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    "Dan bel ik zo wel even. Gespierde mannen in strakke broekjes." Herhaalt hij grijnzend. Ik lach even.
    Ik zie hem naar zijn boxershort zoeken, als hij mijne pakt begin ik te grinniken, en als hij hem ook nog eens aan wil doen, en hem dan voor me houd schiet ik in de lach.
    "Hier." Zegt hij lachend en ik pak hem aan.
    Ik trek hem, nogsteeds lachend, aan.
    "Dat was echt lachwekkend."
    Ik ga met mijn hand naar de broeken en pak de mijne en trek hem aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael
    "Daar trap ik niet in, Casanova," lacht Charlotte. Ze kriebelt met de toppen van haar vingers in mijn hals. "Je houdt van me, en je kunt het niet ontkennen."
    Ze drukt een kusje op mijn lippen. Mijn mond krult op.
    "Je kent me te goed," lach ik zachtjes. Ik maak een hand los van haar rug en speel met haar lokken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "Je meent hem? Het meest positieve punt aan Arion, zijn humor. Of zijn vriendelijkheid, zijn looks, zijn alles." Ondertussen heeft ze me gepord, in haar handen geklapt en nu drukt ze haar lippen zacht op de mijne. Ik kus haar terug en grinnik even.
    "Goh, juffrouw Santiago is niet snel tevreden, ze wil het allemaal," zeg ik met een flauw handje. Ik lach zachtjes.
    Ik wil het haar allemaal geven.

    Irial

    Kyle neemt de boxer aan en ligt me gewoon uit te lachen.
    "Dat was echt lachwekkend," zegt hij. Hij trekt zijn boxer en broek aan en ik por hem even in zijn zij om wraak te nemen. Mij uitlachen.
    "Het zou wel een beetje krap gezeten hebben," geef ik grinnikend toe. Ik heb nu zelf ook geen brede kont, maar die van Kyle is toch net iets smaller.

    Charlotte

    "Je kent me te goed," lacht hij. Hij haalt een hand van mijn rug en speelt met één van mijn krullen. Ik kijk hem verliefd aan.
    "Mensenkennis," zeg ik schouderophalend met een glimlach.
    Ik druk mezelf tegen hem aan en kus zijn heerlijke lippen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle.

    "Het zou wel een beetje krap gezeten hebben," Geeft hij toe.
    "Ja, maar in jou boxers verzuip ik gewoon." Zeg ik lachend en geef een kneepje in zijn kont.
    "Of jij bent groot, of ik ben klein." Zeg ik en kijk expres een beejte dommig.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    "Goh, juffrouw Santiago is niet snel tevreden, ze wil het allemaal."
    Ik grinnik en knik blij.
    "Tuurlijk ben ik niet snel tevreden. Daarom heb ik ook op jou gewacht."
    Ik bijt even op mijn lip en kijk hem glimlachend aan. Als in mijn ogen niet te zien valt hoe verliefd ik ben, dan weet ik het ook niet meer.
    "Weet je, toen ik je voor het eerst zag, dacht ik 'damn'. Gewoon. 'Damn'."
    Ik grinnik even en kijk hem aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.