• © Copyright Pavarotti
    Topic 39
    ___________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 22:11 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Ik grinik. "ze zou op alle vragen een eerlijk antwoord geven dus die kans laat ik niet gaan" ik kijk haar wenkbrauw wiebelend aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Waarop zei Kyle dat? :') Ik was eten, maar pc stond nog aan ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ze hadden in auto jeweetwel]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [kunnen we weer verder rpgen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Doe rustig alsjeblieft!]

    Isabelle

    Ik lach even en kijk op mijn mobiel.
    Noppes.
    Zuchtend steek ik hem in mijn zak terug en ga iets onderuit gezakt zitten.
    Ik neurie een deuntje en beweeg licht mijn hoofd op de maat.

    [Hier je berichtje...]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [sorry ik weet niet wat ik ineens heb]
    lilly
    Ik keek even naar Isa. "Hoe agat het met Floor?" ik kijk haar vragend aan.
    De laatste keer dat ik hem gezien had was het niet echt gezellig geweest


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    "Floor? Ow Forence. Goed, denk ik. Nog niets van hem gehoord."
    Ik neurie verder en sluit mijn ogen even.
    Mijn vingertoppen zet ik tegen elkaar en zucht een keer.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    "OKé"ik blijf even stil en kijk naar Isa. WauwIk kneep mezelf even in mijn arm.Hoofd erbij houden"Gaat het wel goed Isa?" vraag ik aarzelend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    Ik schudt mijn hoofd.
    "Nee..." Zeg ik zacht en slik een keer, maar mijn keel is droog.
    "Het gaat niet..."


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Er schieten tranen in mijn ogen omdat ze pijn lijdt maa rik houd me sterk. "Wil je het vertellen?" voorzichtig sla ik een arm om haar heen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik ga zo:S]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    "Het is van alles. Mijn moeder weet je..." Ik slik weer maar het lukt niet.
    "Florence... Toen ik jou dronke buiten zette, werd Florence boos. Hij zei dat ik jou niet alleen moest laten gaan, toen hij naar buiten liep was je weg. Hij kwam naar binnen en werd nog bozer..." Ik doe, zodat alleen Lilly het ziet, mijn truitje omhoog zodat de blauwe plek in mijn zij te zien is.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Ik kijk met grootte ogen naar de blauwe plek. "H-heeft hij" ik schud mijn hoofd. "Die verdomde vuile eikel meot met zijn poten van mijn vriendin afblijven" roep ik boos en sta woest op.

    [ik vertrek over 5 tot 10 minuten]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    "Lilly, rustig! Ik los het zelf wel op!" Zeg ik en trek haar naar beneden.
    Tuurlijk Isa jij list het op... aha...Gaat je nooit lukken.
    "Het is maar beter als ik de rest niet vertel..." Zeg ik zacht en hou haar tegen de stoel.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    "En als hij je nog meer pijn doet mooi niet.."ik voel me nog steed s kwaad. "wat een vuile egoistische klootzak is het toch ook" ik grom even.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan