• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna
    Jenna Grace Myrone | Shape-shifter -> Squib
    Levi "Patch" Remus Greengrass | Mens -> Squib
    Titan Tigho Pethinason | Mens -> Crane
    Irial Smelting | Shape-shifter -> Gancanagh
    Quinn Amery More | Shape-shifter -> Lacrima
    Faye Noelle Purdey | Mens -> LovingStyles
    Tibbe Moors | Mens -> Squib
    Yvo Leroux | Mens -> Midna


    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole
    Eliza Josey Willows & Yvo Leroux
    Teske Velez & Irial Smelting
    Jake Rush & Hayley Celine Grey
    Ivar Chasule & Faye Noelle Purdey


    Belongs to Leave


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Yvo Leroux

    'Dan kies ik er zelf voor om morgen een dagje te spijbelen,' zei ze met een glimlach. Ze liet haar hoofd beetje tegen me aanleunen. Ik ging eventjes met mijn hand door haar haren om te laten merken dat ik het goed vond. Rare manier vond ik het, maar ik wist niks beter. Het vertellen was nog dommer. 'En wat ga je dan doen op een zelfegenomen vrije dag?' vroeg ze. Ik haalde mijn schouders op. 'Dat verschilt. Ik denk eerst thuis een beetje opruimen,' zei ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    Ik voelde zijn hand even door mijn haren heen gaan en ik rilde lichtjes terwijl het gevoel me lichte kippevel bezorgde.'Dat verschilt. Ik denk eerst thuis een beetje opruimen,'antwoordde hij. 'Kun je, of wil je, daar misschien gezelschap bij?' De vraag was eruit voor ik het goed en wel door had en een lichte blos kleurde mijn wangen terwijl ik mijn blik afwendde en weer naar het water keek.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    'Kun je, of wil je, daar misschien gezelschap bij?' vroeg ze. Ik keek haar aan, maar zij keek alweer naar het water. Ik wist niet of ik het goed zag, maar volgens mij kleurde haar wangen lichtjes. Ik drukte haar zachtjes tegen me aan en wreef zachtjes haar bovenarm. 'Het komt er nu dus opneer dat je wilt spijbelen om mij te helpen met opruimen?' vroeg ik lachend aan haar. 'Ik zal nooit iets begrijpen van meisjes,'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    Ik kon het niet helpen dat nu ik nog dichter tegen hem aanzat mijn hart een paar slagen sneller ging. Voor mij voelde het zo natuurlijk. 'Het komt er nu dus opneer dat je wilt spijbelen om mij te helpen met opruimen?' vroeg hij lachend waarop ik even grinnikte en weer naar hem op keek. 'Ik zal nooit iets begrijpen van meisjes.' Ik haalde lichtjes mijn schouders op. 'Ik geloof dat het zo ongeveer daar op neer komt,' lachte ik. 'En ach, ik snap af en toe ook niks van mezelf,' voegde ik er grinnikend aan toe en liet mijn vingers weer over zijn hand heen gaan.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    'Ik geloof dat het zo ongeveer daar op neer komt en ach, ik snap af en toe ook niks van mezelf,' zei ze lachend. Ik voelde haar warme vingers weer over me hand heen gaan. Het gaf me de rillingen, maar geen verkeerde rillingen. Ik glimlachte naar haar. 'Van mij mag je komen helpen, maar zo veel is het niet,' zei ik tegen haar. 'Misschien wat af was of zo? Overdag ben ik niet zo vaak thuis,' voegde ik er nog aan toe. Ik ging naar achteren en leunde op me handen.


    [En nou ben ik naar huis ;D]

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 11:14 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    'Van mij mag je komen helpen, maar zo veel is het niet. Misschien wat af was of zo? Overdag ben ik niet zo vaak thuis,' zei hij en ging vervolgens naar achteren om op zijn handen te leunen. 'Ik help wel,' glimlachte ik en zette een hand langs me neer om daar iets op te leunen. De wind blies en ik voelde een paar regen druppels vallen. 'Volgens mij begint het te regenen,' zei ik en kreunde lichtjesomdat ik eigenlijk niet weg wilde.

    [Fijne rit naar huis ;D ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    'Ik help wel,' zei ze met een glimlach. Ze leunde op een hand. Ik voelde een paar druppeltjes. 'Volgens mij begint het te regenen,' zei ze. Ik hoorde haar lichtjes kreunde. Ik lachte zachtjes. Ik bleef zitten en maakte geen aanstalten om weg te gaan. 'Leuk toch?' zei ik zachtjes met een lach. 'Dat maakt de avond nog leuker,'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    'Leuk toch? Dat maakt de avond nog leuker,' lachte hij zachtjes waarop ik hem licht verrast aankeek. 'Dat maakt het inderdaad nog leuker,' lachte ik en veegde een lok haar achter mijn oren omdat de wind deze in mijn gezicht bleef blazen. 'En natter,' voegde ik er grinnikend aan toe en keek hem vervolgens schuin aan. 'Dus je zit wel goed zo?' Vroeg ik hem glimlachend terwijl de regendruppels bleven vallen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ivar

    Ik glimlach en voel Faye's hard harder kloppen, dat was opzich wel handig aan een shape shifter te zijn. Je hebt veel betere zintuigen dan een normaal mens.
    Ik zie dat ze zich omdraait en mijn glimlach wordt groter. Een pluk van haar haar valt voor haar ene oog en ik leg hem met mijn hand iets opzij. Zo kon ik in haar ogen blijven kijken, wat ik maar al te graag deed.


    I only miss you when I'm breathing

    Yvo Leroux

    'Dus je zit wel goed zo?' vroeg ze glimlachend en ik knikte. 'Ik wel. Van regen ga je toch niet dood,' zei ik lachend. De wind blies telkens de haren van Eliza in haar gezicht. 'Maar we kunnen ook ergens anders zitten als je wilt?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    'Ik wel. Van regen ga je toch niet dood,' lachte hij en ik kon niks anders dan het met hem eens zijn. 'Maar we kunnen ook ergens anders zitten als je wilt?' Vroeg hij vervolgens waarop ik met mijn hoofd schudden. 'Ik vind regen totaal geen probleem,' lachte ik en ging op mijn rug liggen zodat de regendruppels recht in mijn gezicht vielen. Lachend keek ik even schuin naar hem op. 'En het regent niet zo heel hard dus als jij het goed vind en nog hier met we wil blijven...'


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Allemaal zand in de haren ;D haha]

    Yvo Leroux

    'Ik vind regen totaal geen probleem,' lachte ze. Ze ging liggen in het zand. Lachend keek ze me aan. 'En het regent niet zo heel hard dus als jij het goed vind en nog hier met we wil blijven...' zei ze. Als antwoord ging ik naast haar liggen. 'Het lijkt me enig,' zei ik met een bekakt stemmetje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Faye
    Ik glimlach even naar Ivar waarna ik op mijn onderlip bijt, zou ik het doen?[/b]. Ik twijfel nog even waarna ik langzaam naar hem toe buig en voorzichtig mijn lippen op die van hem druk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Ik staar Faye even aan, ik kijk haar even verbaasd aan als ze naar me toe buigt. Snel verandert die verbaasde blik in een glimlach als ze haar lippen op die van mij drukt. Ik voelde haar lippen op die van mij branden, op een fijne manier, en ik kon het wel uitschreeuwen van geluk, alleen in de plaats van dat te doen begin ik iets terug te zoenen.


    I only miss you when I'm breathing

    Faye
    Als Ivar begint terug te zoenen schuif ik iets meer zijn kant op en ga met mijn handen door zijn haar waarna ik mijn lippen een beetje van elkaar haal.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered