• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna
    Jenna Grace Myrone | Shape-shifter -> Squib
    Levi "Patch" Remus Greengrass | Mens -> Squib
    Titan Tigho Pethinason | Mens -> Crane
    Irial Smelting | Shape-shifter -> Gancanagh
    Quinn Amery More | Shape-shifter -> Lacrima
    Faye Noelle Purdey | Mens -> LovingStyles
    Tibbe Moors | Mens -> Squib
    Yvo Leroux | Mens -> Midna


    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole
    Eliza Josey Willows & Yvo Leroux
    Teske Velez & Irial Smelting
    Jake Rush & Hayley Celine Grey
    Ivar Chasule & Faye Noelle Purdey


    Belongs to Leave


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Yvo Leroux

    'Ik kuste je omdat ik dat wilde en stiekem hoopte dat het andersom ook zo zou zijn,' zei ze zachtjes. Ik keek haar aan en zag dat ze lichtjes verkleurde. Ik legde voorzichtigjes één hand op haar wang en drukte zachtjes mijn lippen op de hare als antwoord.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    De reactie die kwam was er een waar ik alleen op had durven hopen. Met een hand op mijn wang drukte hij zachtjes zijn lippen op de mijne en zonder enige twijfel kuste ik hem terug. Mijn hand gleed van zijn borst naar zijn nek en mijn hart begon sneller te kloppen terwijl een golf van warmte en geluk door me heen gleed.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    Ze kuste me terug. Ik voelde haar hand over mijn borst heen glijden naar mijn nek. Ik was blij, maar nog steeds verward. Ging dit niet te snel? ging er eventjes door me hoofd. Al gauw was die gedachten weg. Ik trok haar zachtjes tegen me aan en kuste haar verder.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    Ergens was ik nog steeds een beetje onzeker in dat het misschien te snel ging voor hem maar zodra hij me zachtjes tegen zich aantrok viel dat direct weg. Ik legde mijn andere hand nu ook in zijn nek en paste me volledig aan in wat hij wilde.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    Ik voelde haar andere hand ook in me nek komen. Ik legde mijn handen op haar heupen en tilde haar op me schoot. Ik glimlachte een beetje en liet mijn tong zachtjes over haar lippen glijden.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    Een lichte huivering ging door me heen toen hij zijn handen op mijn heupen legde en me vervolgens op zijn schoot tilde. Ik voelde hem even glimlachen waarop ik hetzelfde deed voordat zijn tong zachtjes over mijn lippen gleed. Gewillig weken mijn lippen vaneen en verwelkomde zijn tong met de mijne.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    Onze tongen verwelkomde elkaar. Ze begonnen een spelletje met elkaar spellen. Zachtjes ging ik met mijn handen onder haar shirt en trok haar wat dichter tegen me aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    Ik rilde even toen ik zijn handen onder mijn shirt voelde en hij me dichter tegen zich aantrok. Mijn vingers streken door de haren in zijn nek en met mijn andere hand volgde ik zijn voorbeeld. Deze liet ik onder zijn shirt glijden en streelde licht met mijn nagels over zijn huid heen. Ergens begon vaag een belletje te rinkelen dat we nog steeds buiten op het strand zaten maar ik was te verdiept in hem om me daar werkelijk bewust van te worden.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    Ik genoot ervan toen ze met haar vingers door me haren in mijn nek. Ik schrok toen ze met haar andere hand onder me shirt ging. Ze streelde licht met haar nagels over me rug heen en weer. Ik vond het een prettig gevoel, maar ook weer niet. Kut littekens.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    Zijn schrikreactie deed mijn hand terug trekken en langzaam verbrak ik de zoen. 'Sorry,' fluisterde ik tegen zijn lippen en streelde even met een vinger over zijn kaak heen terwijl mijn andere hand nog steeds in zijn nek lag. Ik was even vergeten dat zijn littekens een gevoelige plek waren en voelde me stom dat ik daar geen rekening mee had gehouden. Vervolgens beet ik even zachtjes in zijn onderlip om er vervolgens weer een kus op te drukken.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    'Sorry,' fluisterde ze tegen mijn lippen aan. Ik deed mijn ogen open en keek haar aan. Er ging een rilling door me heen toen haar vinger over me kaak heen ging. Ze beet zachtjes in me onderlip, waardoor ik zachtjes moest lachen. Ze drukte weer een kus op me. Ik glimlachte en keek haar aan. 'Ik moet er ooit mee leren leven,' zei ik zachtjes. Ik bleef haar aankijken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    'Ik moet er ooit mee leren leven,' zei hij zachtjes en ik knikte kort. 'Dat wel maar sommige wonden hebben langer de tijd nodig om te helen, ookal zijn ze dat van buiten wel al,' reageerde ik zacht terug en glimlachte eventjes naar hem. Ik kon het begrijpen dat hij hiermee nog moeite had en wilde hem op alle manieren helpen het te verdragen. Deels voelde ik me licht onrustig worden, ik was tenslotte een wolf en wat als hem dat uiteindelijk zou afschrikken om wat hij had meegemaakt? 'Ze maken jou in iedergeval niet minder knap,'voegde ik er zacht en met een lichte blos aan toe. Schudde daarmee het onrustige gevoel direct weer van me af.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    'Ze maken jou in iedergeval niet minder knap,' zei ze zachtjes. Haar wangen kleurden weer lichtjes. 'Ik wil me niet de heel de tijd kapot schrikken als jij me rug aan wilt raken,' zei ik zachtjes tegen haar. Ik veegde met me hand een plukje achter haar oor en liet me hand daar eventjes rusten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    'Ik wil me niet de hele tijd kapot schrikken als jij me rug aan wilt raken,'zegt hij zacht en veegt een pluk haar achter m'n oren om zijn hand daar vervolgens te laten rusten. 'Ik zal niet onverwachts aan je rug komen en alleen wanneer jij het wil,' reageer ik zacht terug en druk een lichte kus op zijn kaak en lippen.

    [ Wat zijn we lekker aan het posten ;D ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Ja he haha XD]

    Yvo Leroux

    'Ik zal niet onverwachts aan je rug komen en alleen wanneer jij het wil,' zei ze zachtjes. Ze drukte zachtjes een kus op mijn kaak en lippen. Ik keek haar vriendelijk aan en ging met mijn vingers langs haar arm. 'Dat is het hem juist. Ik wil niet zelf eerst toestemming voor hoeven te geven. Ik wil dat jij je handen op mijn rug kan leggen wanneer jij dat wilt, zonder dat ik me er rot door schrik,' zei ik zachtjes tegen haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you