• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna
    Jenna Grace Myrone | Shape-shifter -> Squib
    Levi "Patch" Remus Greengrass | Mens -> Squib
    Titan Tigho Pethinason | Mens -> Crane
    Irial Smelting | Shape-shifter -> Gancanagh
    Quinn Amery More | Shape-shifter -> Lacrima
    Faye Noelle Purdey | Mens -> LovingStyles
    Tibbe Moors | Mens -> Squib
    Yvo Leroux | Mens -> Midna


    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole
    Eliza Josey Willows & Yvo Leroux
    Teske Velez & Irial Smelting
    Jake Rush & Hayley Celine Grey
    Ivar Chasule & Faye Noelle Purdey


    Belongs to Leave


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Yvo Leroux

    'Geen dank,' mompelde ze. Ik keek eventjes om me heen en zag en voelde dat het meer miezerde. Ik keek weer naar Eliza, die zat te prutsen aan een natte sliert. Ik prikte stiekem in haar zij.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    'Ey,'bracht ik licht verbaasd uit toen hij me in m'n zij prikte en keek vervolgens weer schuin naar hem op terwijl een glimlach wederom mijn gezicht sierde. Ik zou bijna denken dat mijn gezicht in een glimlach zou blijven staan zovaak was die al verschenen. 'Ik kan niet tegen porren in mijn zij, net zo min als kietelen,' zei ik en porde hem terug in zijn zij.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    Ze glimlachte. Het stond maar mooi. 'Ik kan niet tegen porren in mijn zij, net zo min als kietelen,' zei ze en ze porde me terug. Ik lachte. 'Ben ik blij dat ik daar tegen kan,' zei ik en ik begon haar te kietelen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    'Ben ik blij dat ik daar tegen kan,' zei hij lachend toen mijn por geen effect leek te hebben. Daarna begon hij me te kietelen en al gauw gierde ik het zachtjes uit van het lachen terwijl ik een tevergeefse poging deed om zijn handen af te weren. 'Yvo!' riep ik lachend uit. 'Niet kietelen!' Ondanks dat ik er totaal niet tegen kon genoot ik er wel van, ik had niet verwacht dat er nu al iets van een klik leek te zijn.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    'Yvo! Niet kietelen!' riep ze lachend. Ze probeerde me handen af te weren, zonder succes. Ik lachte naar haar. 'Laat me dan stoppen,' zei ik tegen haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    'Laat me dan stoppen,'zei hij terwijl ik inmiddels hikte van het lachen en nog steeds probeerde zijn handen af te weren. Ondertussen probeerde ik een manier te vinden om hem te doen laten stoppen en gezien ik zijn handen niet weg kreeg kwam er maar een ding nog opzetten. Ik drukte een vlugge zoen op zijn wang zodra ik de mogelijkheid kreeg iets naar hem toe te gaan.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Irial

    "Ik heb helemaal geen ideeën. Klein ommetje dan? Anders heb ik me voor niets aangekleed," vraagt ze zacht.
    Ik knik en grinnik even.
    "Graag, maar wil je dan even opstaan?" lach ik.
    Eigenlijk wil ik haar helemaal niet van me af, maar anders wordt het nogal moeilijk wandelen. Liefst van al zou ik haar zo dicht tegen me blijven aanhouden, maar daar verzin ik wel iets op. Ik haal mijn hand van haar onderrug en laat mijn vingertoppen langs haar hals glijden tot ook die hand haar volledige losgelaten heeft. Ik kan het niet laten haar nog even in de ogen te kijken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Yvo Leroux

    Ze drukte vlug een zoen op me wang. Eventjes stopte ik geschokt. Meende ze die zoen nou? Of wou ze me alleen laten stoppen? Ik ging weer verder met kietelen. 'Was dat alles?' vroeg ik lachend, maar ook half verward.

    Teske Velez

    'Graag, maar wil je dan even opstaan?' vroeg jij lachend. 'Oeps, eh ja,' zei ik zachtjes. Hij haalde zijn hand van mijn rug af en zijn vingertoppen gleden langs mijn hals. Ik keek hem nog eventjes blozend aan en stond toen uiteindelijk op. Ik deed de tv vast uit en wachtte op Irial om vervolgens met hem naar buiten te lopen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ivar

    Faye stopt met onze zoen en legt haar hoofd op mijn borstkas, ik glimlach en druk mijn lippen even op haar hoofd kruin. 'Ik eh, dacht dat je mensen niet zo snel vertrouwde,' zeg ik en kijk naar onder haar aan.


    I only miss you when I'm breathing

    Eliza

    Hij stopte even met een geschokte uitdrukking maar hij herstelde zich en begon me weer te kietelen. 'Was dat alles?' vroeg hij lachend terwijl ik weer een poging deed om zijn handen te laten stoppen. Ergens was ik verbaasd over die reactie, vond hij die zoen niet erg? 'Bij lange na niet,' lachte ik en zodra ik de kans ervoor kreeg drukte ik mijn lippen ditmaal op de zijne.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    'Bij lange na niet,' lachte ze. Ik bleef haar door kietelen en voelde opeens haar lippen op de mijne. Geschokt stopte ik met kietelen. Haar lippen voelde warm en zacht aan. Ik bloosde en keek haar aan. Wat moest ik doen? Ik wist nog steeds niet waarom ze deed. Deed ze dit alleen om me te laten stoppen of was er meer?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    Hij stopte weer en met dezelfde geschokte uitdrukking. Even beet ik op mijn lip en liet mijn vinger kort over zijn kaak gaan. Misschien ging ik te snel en ik wilde niet als een te overgehaast persoon over komen. Voor mij was alles direct duidelijk toen ik hem zag maar andersom kon dat niet meteen hetzelfde zijn. Hij had me alleen niet weggeduwd, dus vond hij het erg? Na een korte aarzeling besloot ik om weer mijn lippen licht op de zijne te drukken.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Irial

    "Oeps, eh ja," zegt Teske zacht. Haar wangen krijgen een blosje terwijl ze me aankijkt. Ze staat op en ik hijs ook mezelf overeind. Terwijl ze de televisie uit zet neem ik alvast mijn jas. Eigenlijk heb ik dat ding helemaal niet nodig, maar het is een gewoonte. We wandelen samen naar buiten en ik ontgrendel de wagen waarop ik het portier voor haar open.
    "Dan zijn we sneller bij het bos," bied ik glimlachend een uitleg.
    Nadat ze ingestapt is en ik de deur dicht gedaan heb, stap ik in aan de bestuurderskant. Ik steek de sleutel in het contact en start de auto.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Yvo Leroux

    Ze beet op haar lip en liet haar vinger even over mijn kaak gaan. Ik staarde haar aan. Wat moest ik doen? Terug zoenen? Weg gaan? Eliza had het antwoord al gegeven en drukte haar lippen lichtjes op de mijne. Ik was al gestopt met kietelen, dus daarom deed ze het niet. Met een kleine aarzeling kuste ik haar.

    Teske Velez

    We liepen naar buiten en ik vergat helemaal om mijn jas mee te nemen. Ik dacht er verder ook niet echt bij na. We stonden bij een wagen en Irial hielt de portier voor me open. 'Dan zijn we sneller bij het bos,' zei hij met een glimlach. Ik glimlachte terug en stapte in. Terwijl we reden keek ik hem af en toe aan. Hij was mooi, meer dan mooi. Ik gaf hem snel en stiekem een kusje op zijn wang en ging toen weer goed zitten. Blozend keek ik naar buiten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Faye
    'Ik eh, dacht dat je mensen niet zo snel vertrouwde,' zegt Ivar. Ik til mijn hoofd een beetje op zodat ik hem aankijken. 'Dat is ook meestal zou,' antwoord ik, 'alleen bij jou is het anders...Je voelt vertrouwd aan. Alsof ik je al heel lang ken,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered