• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna
    Jenna Grace Myrone | Shape-shifter -> Squib
    Levi "Patch" Remus Greengrass | Mens -> Squib
    Titan Tigho Pethinason | Mens -> Crane
    Irial Smelting | Shape-shifter -> Gancanagh
    Quinn Amery More | Shape-shifter -> Lacrima
    Faye Noelle Purdey | Mens -> LovingStyles
    Tibbe Moors | Mens -> Squib
    Yvo Leroux | Mens -> Midna


    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole
    Eliza Josey Willows & Yvo Leroux
    Teske Velez & Irial Smelting
    Jake Rush & Hayley Celine Grey
    Ivar Chasule & Faye Noelle Purdey


    Belongs to Leave


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ivar

    Ik glimlach even naar haar, 'Daar ben ik blij mee,' antwoord ik en blijf breed glimlachen. 'Dat lijkt haast op een milde vorm van inprenting,' mompel ik er met een grijns achter aan.


    I only miss you when I'm breathing

    Eliza

    Hij kuste me, dan wel met een kleine aarzeling maar het was genoeg om me niet het idee te geven dat ik te gehaast was. Dit keer kleurde mijn wangen lichtjes en sloeg ik even mijn ogen af nadat ik de kus verbrak. Zodra mijn blik de zijne weer vond keek ik hem even aan,liet mijn hand tegen zijn borst rusten en probeerde zijn uitdrukking te peilen in hoe hij dacht over de kus.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    Ze sloeg haar ogen even af toen de kus werd verbroken. Toen ze me weer aan keek legde ze haar hand op me borst. Ze liet haar hand daar rusten. Ik werd weer rood en mijn hart klopte als een bezetene.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Faye
    'Daar ben ik blij mee,' antwoord hij met een brede glimlach. 'Dat lijkt haast op een milde vorm van inprenting,' mompelt hij er achteraan. Ik glimlach even naar hem en druk een kusje op zijn wang.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Ik voel haar lippen weer op mijn wang branden op een aangename manier, alweer. 'Ik ben zo blij dat je naar me toe bent gekomen in de kantine,' zeg ik nog terwijl ik naar het plafond boven me staar.


    I only miss you when I'm breathing

    Faye
    'Ik ben zo blij dat je naar me toe bent gekomen in de kantine'. 'Ik ook,' fluister ik terug, 'anders lagen we hier waarschijnlijk niet,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Ik schud mijn hoofd, 'Nee, dan was ik waarschijnlijk nu in het bos.' fluister ik met een grijns terug en streel met mijn hand door haar haren.


    I only miss you when I'm breathing

    Faye
    'Nee, dan was ik waarschijnlijk nu in het bos.' fluistert hij met grijns terwijl zijn hand door mijn haar gaat. Ik geef hem nog een kusje op zijn neus waarna ik van hem af rol en door mijn raam naar de lucht kijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eliza

    Ik zag dat hij weer rood kleurde, ging ik dan misschien toch te snel? Het was inmiddels weer gestopt met regenen, alleen de wind blies nog zachtjes. 'Was dat... net iets teveel?' vroeg ik zacht en aarzelend, doelend op de kus. Misschien had hij me alleen terug gekust omdat hij me niet wilde afwijzen, hij aarzelde tenslotte wel een beetje.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ivar

    Faye kust nog een keer mijn neus en draait zich daarna om en kijkt naar de lucht, ik glijd met mijn arm nog een keer over haar rug en laat die daarna over haar middel gaan. Ik zou haar niet meer laten gaan, 'Trusten,' zeg ik nog voor ik mijn ogen dicht doe en mijn hoofd leeg probeer te maken van gedachten.


    I only miss you when I'm breathing

    Yvo Leroux

    'Was dat... net iets teveel?' vroeg ze. Ik haalde mijn schouders op en bloosde wat meer. Ik schudde daarna me hoofd. 'Nee,' zei ik zachtjes. 'Ik wist alleen niet hoe jij die kus bedoelde,'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Faye
    Ik voel Ivar's arm over mijn rug gaan die even later over mijn middel glijdt. 'Trusten,' zegt hij. 'Slaap lekker,' zeg ik terug waarna ik tegen hem aankruip en ook mijn ogen sluit.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Zo'n zwaar deja vu nu]

    Ivar

    Ik glimlach als ze tegen me aan kruipt maar open kort daarna weer mijn ogen, ik kon weer eens niet slapen. Ik staar een beetje voor me uit over Faye's schouder heen en probeer rustig te worden in mijn hoofd.

    [Oh ja, ik moet weer mijn dagelijkse missie proberen te laten slagen. Hopelijk tot zo.]

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 21:44 ]


    I only miss you when I'm breathing

    [haha :P en succes (:]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eliza

    Hij haalde zijn schouders op en ik zag dat hij nog iets roder werd. Vervolgens schudde hij zijn hoofd. 'Nee, ik wist alleen niet hoe jij die kus bedoelde,' zei hij zacht. 'De eerste was om je te stoppen, de tweede..' Ik stopte en keek hem even bedenkelijk aan want ik begon te ratelen. 'Ik kuste je omdat ik dat wilde en stiekem hoopte dat het andersom ook zo zou zijn,' bekende ik vervolgens zachtjes en met een lichte blos.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'