• x]

    Nouja het zit zo,ik zie wel eens dat mensen hun account verwijderen op Q.,maar daarna gewoon weer terugkomen op dezelfde user.Hoe kan dat? :Y)

    «3


    Lalalalalalalala.

    je kan je account niet verwijderen


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    weetkveel x3


    We can only learn to love by loving.

    Jha had ik ook...
    ik had op de ene computer m'n account weggedaan, en toen ik op de andere computer (waar ik me automatisch inlog) ging, zat ik weer gewoon op m'n account xD.
    Toen ik dus op 'mijn profiel' drukte, stond er deze user is niet meer actief xD

    Heel raar xD


    Groezrock was AWESOME! <3

    je kan je account niet verwijderen


    Dat kan je wel hoor, gewoon bij instellingen onder aan, jah ik ben nieuw maar toch weet ik het, ik heb Quizlet een beetje onderzocht nou jah een soort van dus ja


    Don't get up, I'll get through on my own

    Als je klikt op Account verwijderen is hij niet weg.Mensen kunnen er niet meer op en al je quizen verdwijnen enz. Maar vanaf je je terug aanmeld met je gegevens komt je Acount terug tot 'leven' Maar dan ben je wel alles kwijt.


    The soul needs autumn.

    Als je klikt op Account verwijderen is hij niet weg.Mensen kunnen er niet meer op en al je quizen verdwijnen enz. Maar vanaf je je terug aanmeld met je gegevens komt je Acount terug tot 'leven' Maar dan ben je wel alles kwijt.


    Cool


    Don't get up, I'll get through on my own

    Als je klikt op Account verwijderen is hij niet weg.Mensen kunnen er niet meer op en al je quizen verdwijnen enz. Maar vanaf je je terug aanmeld met je gegevens komt je Acount terug tot 'leven' Maar dan ben je wel alles kwijt.


    Dat werkt!!! Ik heb een oud acount van mij terug 'tot leven gekregen'


    Live life limitless.

    Nou je kan je account verwijderen maar als je dan gewoon het nieuwe account aanmaakt maar dan gewoon met dezelfde naam enzoo ben je weer zoals altijd ^^

    Zo Dus.
    Dit is mijn Account van 1 jaar geleden dat ik heb 'verwijderd'
    x.TomAdoratie


    NJ is mijn oude account (;

    Heb ook even geprobeert. En het werkt enzo ^^
    x NotYourFreak (A)

    Ja precies, verwijderen kan altijd en dan maak je een nieuwe aan 'op dezelfde naam'' want die is dan toch niet meer in gebruik [maar dan natuurlijk weer wel door jou] snap je het nog ;P


    There is no harm, in being yourself.. &#9835;

    je kan je account niet verwijderen


    Jwl!

    (...)

    Jwl!

    Néén!
    Hij staat er gewoon niet meer op maar vanaf jij je inlogd komt hij terug tot 'leven'


    The soul needs autumn.

    Jah bij mij is dat gelukt met girlboy nu is de naam daar wel RockMyWorld van die andere vond ik niet meer goed


    Live life limitless.

    je kan je account niet verwijderen

    Je kon je account wel altijdverwijderen. deed ik toen ook wij een hele oude ^^ weet niet of iemand die nog kende ofzeu, van vorig jaar Dnootjexx

    Weet nie of het nu niet meer kan.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]