• Toen we in de supermarkt waren om avondeten te kopen, ging my mom fristi voor mij kopen! En nu ben ik lekker fristi aan het drinken.(cat) Lekkerrrrrr. Wat was jullie 'yay'-momentje vandaag?

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 17:02 ]


    Here your dreams are sweet and tomorrow brings them true. Here is the place where I love you.

    dat ik morgen naar Den Bosch mag voor een meeting!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Niets want ik ben verschrikkelijk ziek.


    all I want is the taste that your lips allow

    Ik kreeg te horen dat morgen mijn 8ste uur uit valt. Daar ben ik wel blij mee ;3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dat ik mijn vriend vanmorgen nog even zag. En toen besefte ik me toch even weer hoe erg ik bof dat ik hem heb (cat)


    -

    Dit is al de hele week mijn 'yay-momentje': ik ga vrijdagochtend op wintersport! So excited, sowieso omdat er dit jaar 2 vriendinnen meegaan en omdat ik vorig jaar niet ben geweest vanwege een operatie (krul)

    Mijn Yay-momentje is enorm! Mijn beste vriendin mag namelijk zowel a.s. zaterdag als de vrijdag daarop blijven slapen en ik mag naar een vriend toe waarvan mijn moeder niet eens weet hoe hij heet! Whhaaa! Mijn moeder doet nooit zo iets!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dat mijn proefwerk geschiedenis echt goed ging, terwijl ik er helemaal niks aan had gedaan. Pfft toen had ik echt wel ff een mega-yay moment haha


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Tomlinson schreef:
    Niets want ik ben verschrikkelijk ziek.


    Arggggh, poor you. ):
    Kijk deze filmpjes, dat vrolijkt je op:
    Carly Rae Jepson - Call Me Maybe
    Pel de Pinda - Pel de Pinda
    Spongebob ft. Plankton - The F.U.N. Song
    Spongebob Squarepants Titelsong
    One Direction - Danza Kuduro

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 20:26 ]


    Here your dreams are sweet and tomorrow brings them true. Here is the place where I love you.

    Dat ik 's ochtends toen ik wakker werd op de radio hoorde dat One Direction een brit award had gewonnen. (:

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 20:31 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Kaas enveloppen van Old Amsterdam :Y)


    Life is hard and then we die

    Ik heb morgen de eerste 2 uren vrij =D


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Dat ik aangenomen ben bij mijn nieuwe werk (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Sweetest schreef:
    Dat ik 's ochtends toen ik wakker werd op de radio hoorde dat One Direction een brit award had gewonnen. (:


    I'm just beautiful me.

    dat vrijdag gym uitvalt en ik dus pas om 11 uur hoef te beginnen


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Haha, fristi is echt lekker! (:
    Mijn yay-momentje vandaag was dat ik een supergrote lolly opheb, best wel dom maar ik ben er trots op hahaha.
    xBo