• Toen we in de supermarkt waren om avondeten te kopen, ging my mom fristi voor mij kopen! En nu ben ik lekker fristi aan het drinken.(cat) Lekkerrrrrr. Wat was jullie 'yay'-momentje vandaag?

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 17:02 ]


    Here your dreams are sweet and tomorrow brings them true. Here is the place where I love you.

    K ben opeens mijn aartsvijand xD kwijt... heel raar, maar wel een yaymomentje waard


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Vandaag nog niks. (bat)
    Gisteren dat ik mijn haar heb laten knippen en nu heb ik -alzegikhetzelf- een onwijs leuke pony. (;


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Nogal vroeg om dat te kunnen zeggen. Mijn yay-moment was gistere de hele dag lang. Nu dat ik 3 dagen het appartement van mijn zus voor mij alleen heb en ik zo weer ga slapen.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik heb al 2 weken lang zware hoofdpijn. Gisteren was het eindelijk een stuk minder en vandaag is het weg. Dat was ook wel een yay-moment :')

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 7:18 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Gisteren was dat dat ik kon gaan trainen.

    Vandaag wordt dat vast en zeker de meeting in Gent!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb nunnog vakantie. Ik ga vandaag en morgen mijn broers kamer opruimen(y) en daarvheb ik zin in. Muziek, Q en opruimen maar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Eten. Das altijd een yay-moment. (:


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Caelan schreef:
    Eten. Das altijd een yay-moment. (:


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    ik heb vakantie XD

    Die krijg ik vandaag, als ik naar de bieb ben geweest en ijs heb gehaald.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Nou, meer boe-momenten dat yay-momenten, maar ik ga morgen na Aachen, en morgen is opa jarig en daar heb ik wel zin in.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dat ik een leuk, nieuw blazertje gescoord heb. :')


    Tell me about it, stud.