• Hay.

    Ik ben vrijdag gedumpt door m'n vriendje. Zaterdag zouden we 2 weken samen zijn. Ok, ik weet dat dat niet zo heel lang is. Maar ik hou echt van 'm. Hij was m'n allereerste vriendje, ik kreeg m'n eerste kus van hem. Maar nu zegt hij dat het te snel ging voor hem, dat hij me nog niet goed genoeg kende. Maar hij was degene die me eerst vertelde dat hij gek was van me.
    Ik voel me zo vreselijk slecht. Ik slaap niet meer, eet amper en ik wil echt dood. Ik ben vroeger al depressief geweest door een jongen die me afwees, maar daar ben ik bovenop gekomen. Nu heb ik echter het gevoel dat ik er nooit meer overheen kom, vooral omdat hij wel vrienden wil blijven terwijl hij me gewoon negeert. Al m'n vriendinnen noemen hem nu een zak, maar ik kàn niet eens kwaad op 'm zijn. Daar voor zie ik hem veel te graag. Ik wist dat het nooit voor altijd zou zijn, maar ik had écht niet gedacht dat het zo snel voorbij zou zijn...
    Heeft er iemand misschien tips om me terug goed te voelen? En zeg alsjeblieft niet dat ik 'm moet vergeten en naar andere jongens kijken, want daar doe ik mezelf alleen maar pijn mee...

    Kus, Kristien.


    One man's fun is another's hell.

    Ik snap je helemaal, hetzelfde is bij mij gebeurt
    maar de mijne had gelijk een ander!
    Ik heb een jaar lang heel veel verdriet gehad, maar nu denk ik : zo erg dat ik zoveel verdriet heb gehad!
    Ik vind hem dus niet meer leuk en ben er totaal overheen.. Dus nu heb je veel verdriet maar je gaat hem echt vergeten!
    nu denk je misschien, Nee lukt me niet, dat dacht ik namelijk ook, maar het lukt na een tijdje wel!!
    geloof me!!

    xx


    So far away..

    Jep, dat had ik ook. Gaan ze allemaa smoesjes verzinnen waar het aan lag, maar de harde waarheid is dat hij je niet meer moet. Al lijkt het nu het einde van de wereld, later zul je zien dat het écht een sukkel is. Hij zei "vrienden blijven" maar dat zeggen ze allemaal! Dat zeggen ze om er geen schuldgevoel op na te houden. Negeer hem nu zelf ook, ga leuke dingen doen om jezelf af te leiden, met je vriendinnen enzo. Doe in ieder geval iets, en ga niet de hele dag op bed lopen huilen want daar schiet je geen meter mee op!


    Life is hard and then we die

    Lieve Kristien [/Voelt zich een beetje Kim van HK]
    Ik zeg zeker niet dat je hem moet vergeten want dat is eigenlijk wel het slechtste wat je kunt doen. Ik wil gewoon tegen jouw zeggen dat je met hem misschien nog een goede vriendschap op kunt bouwen en dat jullie elkaar nog graag zien maar dan als vrienden gewoon. Ik hoop dat je hier wat verder mee kan. Anders zeker niet negeren of voor een tijdje en dan met hem praten ofzo en dan daarna ga je gewoon met hem weer om^^

    Dankjewel allemaal ^^


    One man's fun is another's hell.

    Hij is nu op msn. Hij blijft me gewoon negeren. Hoe wil hij dan nog vrienden blijven?! (huil)


    One man's fun is another's hell.