• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De allerlaatste uren van het normale leven eindigt hier; om 2 uur 's nachts zullen de tributen worden weggevoerd richting de Arena, met alle gevolgen ten dien.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Freya Aprilynne, district 12

    Het bloed in mijn lichaam lijkt te bevriezen bij het horen van die stem. Ik kijk Nolan aan, er stond vast pure doodsangst te lezen in mijn groenbruine ogen, ik wil spreken maar ik krijg geen woord over mijn lippen.
    Langzaam kalmeer ik mezelf, ik ben sterker dan de angst.
    'Ik hou het wel vol, kom je wel nog even terug?' vraag ik aan Nolan, gelukkig hoefde ik geen woord meer te zeggen, want mijn stem zou doorgeslaan zijn. Wat had Nolan misdaan? Zouden ze hem afmaken, ik has hem nodig! Ik kon niet zonder hem...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Nolan Xenne Griffiths ~ Mentor district 11

    Ik loop achter de president aan, gang in, gang uit. Waarom zou hij juist mij moeten spreken? Ik had toch niks gedaan in de tijd van opstand, omdat hij in 11 niet echt van de grond kwam? Voor ik het weet staan we al voor zijn kantoor. Hij legt zijn vinger op een apparaat dat zijn vingerafdruk kennelijk moet herkennen en de deur schuift geluidloos omhoog.
    'Ga zitten.'
    Ik ga zitten op de aangewezen stoel, en ik kijk hem lichtelijk nerveus aan.
    'Zoals je weet is er een opstand geweest.'
    Ik knik zwijgend.
    'Jij hebt daar niks in gedaan. Waarom niet?'
    Ik kijk op en voel zijn ogen gelijk priemen. Zou ik eerlijk antwoorden? Ik houd het maar veilig.
    'Ik wilde de woede van het Capitool niet over me heen krijgen.'
    'Aha. Verstandig, verstandig. Maar in 11 is het ook niet echt hevig losgebarsten, hè?'
    Ik schud mijn hoofd.
    'En als dat nou wel zou zijn gebeurd, zou je dan hebben meegevochten?'
    'Nee.'
    Ik heb geleerd te liegen. Dat moet wel, anders overleef je het leven in 11 niet.
    'Speel je nog steeds de brave burger? Dat kan ik waarderen. En zeg eens, nou eerlijk; heb je in tenminste één van de voorgaande vragen gelogen?'
    Ik kijk hem fel en vastberaden aan, terwijl mijn lippen een geluidloze 'ja' vormen. Hij knikt enkel en gebaart naar de deur. Opgelucht loop ik weer naar de kamer van Freya.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Freya Aprilynne, district 11

    Ik wist niet waarom ik me de woede van Snow op de hals zou halen, ookal had hij het niet gehoord, maar het klonk als een zekerheid, iets dat zei: "Je kan niet zomaar iets aandoen, als je het doet, zal ik het weten, je kan dit niet in de doofpot steken..."
    Het duurde dan ook tot Nolan mijn kamer weer inliep tot ik weer kan ademen, ik wou hem om de hels vliegen, maar ik hield me in.

    [Het je eigenlijk een foto van Nolan?]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Oh ja, foto *mept hoofd* straal vergeten x3 Kzal d'r 1 opzoeken als ik op de goede computer zit. Broertjebezetaltijdbeterecomputerbovenopzolder D:]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [CrumbCake; Fred?(A)]

    [Ik heb het denk ik gewist *facepalm*]

    Frederick Smith, district 12

    'Er valt niets te bewonderen aan een jongen in een te strak pak,' mompelde ik schaamtevol. 'Dat klonk eigenlijk best fout...' merkte ik op, 'maar dat klinkt als een goed plan.'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [JONGENS.. NOG EEN HALFUUR EN DAN GAAT THE HUNGERGAMES IN PREMIERE!!!!!!!!!!!]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    xDesire schreef:
    [JONGENS.. NOG EEN HALFUUR EN DAN GAAT THE HUNGERGAMES IN PREMIERE!!!!!!!!!!!]


    Yeey!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    CrumbCake schreef:
    [Ik heb het denk ik gewist *facepalm*]

    Frederick Smith, district 12

    'Er valt niets te bewonderen aan een jongen in een te strak pak,' mompelde ik schaamtevol. 'Dat klonk eigenlijk best fout...' merkte ik op, 'maar dat klinkt als een goed plan.'


    [whahahaha xD Handig(a)]

    Noëmi Crowe || District 12

    Ik proestte het uit en kwam pas weer bij tot we vlak bij mijn kamer waren. 'Dat klonk inderdaad best fout!' grinnikte ik nog na terwijl ik mijn kamerdeur openduwde.
    'Oke, draai je om, dan kleed ik me om!'
    De tint van mijn gehele Spelen-kleding was gelijk aan de kleur van steenkool, waar ons District om bekend stond: van mijn bh tot aan de echte kleding toe. Ik trok de donkerkleurige bh en string aan en greep de outfit.
    Ik liet de stof door mijn vingers glijden: het was soepel, flexibel, licht van gewicht, stevig en mat.
    Ik kon niet precies vaststellen wát voor stof het precies was, maar toen ik het aantrok, paste het zich onmiddellijk aan mijn lichaamstemperatuur en de temperatuur om mij heen aan: dit materiaal zorgde ervoor dat ik het nooit koud of te warm zou hebben.
    De antracietkleurige catsuit zat als gegoten. Het was voor mijn lichaam gemaakt. Aan de rechterkant, op de plaats van mijn hart, was een klein, goudkleurig zonnetje gedrukt: mijn favoriete symbooltje.
    Ik trok de sokken over mijn voeten heen, liet de kist-achtige schoenen over mijn voeten heen glijden en knoopte mijn veters vast. Als laatste trok ik de vingerloze leren handschoentjes aan.
    Ik draaide me om naar de spiegel.
    Mijn losse, lichte haar was in scherp contrast met mijn donkere outfit.
    Ik draaide me om naar de spiegel en glimlachte naar het evenbeeld wat ik zag.
    ‘Wat vind je er van?’ Ik draaide me naar Fred toe en wachtte tot hij zich omdraaide.

    xDesire schreef:
    [JONGENS.. NOG EEN HALFUUR EN DAN GAAT THE HUNGERGAMES IN PREMIERE!!!!!!!!!!!]


    WAJOOOOO! Tis alleen jammer dat wij nog een hele tijd moeten wachten :p

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 20:25 ]

    Frederick Smith, district 12

    'Ik weet wie er in de schaduw gaat lopen,' mompelde ik bewonderend, ze zag er geweldig uit, iets waar een sponsor zeker op zou wedden. Ze zag er sterk uit, ik zag er vast uit als een sukkeltje dat dress-up speelde...
    'Op naar mijn kamer dan maar,' zuchtte ik, de kleding vertelde me dat het echt werd, de nachtmerrie, de arena, de spelen...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Noëmi Crowe || District 12

    'Ik weet wie er in de schaduw gaat lopen,' hoorde ik hem mompelen en ik grinnikte.
    'Niet zo negatief hé!' Ik stompte hem aan, terwijl ik mijn arm in de zijne haakte en we samen richting zijn kamer gingen. 'Ik ben geloof ik de hele dag bezig je op te peppen.' Ik lachte.
    'Is dit jouw kamer?'

    [Als iedereen nou nog eventjes heel hard reclame gaat maken voor de RPG, krijgen we misschien de lege plekken nog vol :'D aangezien heel veel zich hebben afgemeld <.<]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [I'll try, maar ik denk niet dat mijn readers echt RPG'er zijn...
    We'll see...]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [ja, wel flauw dat zoveel mensen zich hebben afgemeld, maarja. Anders moet ie in de spotlight!]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 20:55 ]