• Ik had vnv afgesproken met een jongen, om naar de bioscoop te gaan. Heb hem zondag leren kennen met carnaval.
    Okee, ik vraag pap (fkin streng, die kut idioot) Mag het niet omdat hij 19 is en ik 16. Ik mag me nog niet met jongens bezig houden en shit. Ik ben nog niet verstandig. Ik ga er natuurlijk tegen in. En wat krijg ik? Juist, klappen. Hij greep me bij de keel, legt me op de grond, slaat me, tilt me op, smijt me op bed, mept me nog eens. En mam durft niks want die is ook bang klappen te krijgen. Nu zit ik hier op mn kamer...mobiel afgepakt. Die arme jongen af moeten zeggen.... ik voel me gevangen. M'n vader, met zn kk turkse cultuur. ffs.

    kmoest t kwijt. ik weet niet wat k nu moet doen...


    I live for the applause, you will die for it.

    Dat vind ik wel te ver gaan. Ik zou er met een vertrouwenspersoon over praten.

    KINDERTELEFOON. Of politie. Onmiddellijk. Dit is echt gestoord...


    Life is hard and then we die

    Wow Sem. Ik zou toch echt hulp gaan zoeken want het is niet normaal dat je pa dit allemaal doet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    dat is niet normaal, ik zou er toch iets over zeggen tegen iemand die je vertrouwt.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik zou inderdaad met de kindertelefoon bellen. Die kunnen je vast verder helpen. sterkte <3

    [ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 18:27 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    D: Da's echt... te ver...
    Ik zou ook doen wat de anderen je voorstellen te doen^^


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    *heeft zin om de vader in elkaar te meppen*

    Nou ja, je vader is echt gestoord. Hoe durft ie je te slaan?! Je bent verdorie zijn dochter

    Zoals de andere al zeiden bel de kindertelefoon of de politie

    Maar hoe je die jongen af gebelt als je mobiel is af gepakt


    Physics is awesome

    Mijn vader heeft me ook ooit geslagen. Toen ik 6 was. Toch vind ik heb een 'kut idioot' noemen te ver gaan. Mijn mening.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    PUKKELxDING schreef:
    KINDERTELEFOON. Of politie. Onmiddellijk. Dit is echt gestoord...


    Niemand heeft het recht jou ongestraft te slaan..

    [ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 18:38 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Honestly, I know how you feel like. Vroeger kreeg ik ook op m'n donder - fysiek ja - en de gedachte aan politie ed komt wel in je op, maar je wil het niet omdat het je familie is. Maar ik zou dit niet nemen. Wat hij doet, is zijn eigen machteloosheid bewijzen waar jij slachtoffer van bent. Je leert kinderen niets om het erin te slaan.


    No growth of the heart is ever a waste

    -

    [ bericht aangepast op 18 mei 2016 - 19:27 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Shogun schreef:
    (...)
    Did you actually read this? Da's een man die z'n gezin angst aanjaagt (haar moeder durft niet eens te zeggen dat hij moet kappen omdat ze anders zelf klappen krijgt!) en jij klaagt over het feit dat ze hem een kut idioot noemt?
    Please. GTFO.


    Life is hard and then we die

    Beckett schreef:
    Mijn vader heeft me ook ooit geslagen. Toen ik 6 was. Toch vind ik heb een 'kut idioot' noemen te ver gaan. Mijn mening.


    :| Ze heeft al het recht om hem zo te noemen en ik vind het echt heel vreemd dat je zo reageert, heb je de begin post wel goed gelezen?!


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    *heeft zin om de vader in elkaar te meppen*

    Nou ja, je vader is echt gestoord. Hoe durft ie je te slaan?! Je bent verdorie zijn dochter

    Zoals de andere al zeiden bel de kindertelefoon of de politie

    Maar hoe je die jongen af gebelt als je mobiel is af gepakt


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    mam vind het onzin de politie erbij te halen.
    ik durf t ook niet om te doen..

    ik wil gwn met een jongen uitgaan, that's it. hij wil dat ik tot mn 18e gwn single blijf ofzo, daar ging ik op tegen in. hij denkt dat ik achterlijk ben ofzooo en er meteen mee ga neuken. Ga ik er op tegen in, krijg ik dit. jezus christus.
    gaatie ook nog zeggen, als je verder commentaar hebt zorg ik ervoor dat je in het ziekenhuis terecht komt.
    >.>

    [ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 18:45 ]


    I live for the applause, you will die for it.