• Ik had vnv afgesproken met een jongen, om naar de bioscoop te gaan. Heb hem zondag leren kennen met carnaval.
    Okee, ik vraag pap (fkin streng, die kut idioot) Mag het niet omdat hij 19 is en ik 16. Ik mag me nog niet met jongens bezig houden en shit. Ik ben nog niet verstandig. Ik ga er natuurlijk tegen in. En wat krijg ik? Juist, klappen. Hij greep me bij de keel, legt me op de grond, slaat me, tilt me op, smijt me op bed, mept me nog eens. En mam durft niks want die is ook bang klappen te krijgen. Nu zit ik hier op mn kamer...mobiel afgepakt. Die arme jongen af moeten zeggen.... ik voel me gevangen. M'n vader, met zn kk turkse cultuur. ffs.

    kmoest t kwijt. ik weet niet wat k nu moet doen...


    I live for the applause, you will die for it.

    Beckett schreef:
    Mijn vader heeft me ook ooit geslagen. Toen ik 6 was. Toch vind ik heb een 'kut idioot' noemen te ver gaan. Mijn mening.


    GTFO and do it quickly before I hit you...

    Ont: Ik snap wel dat je niet naar de politie wil en zo en dit is misschien niet het gevoeligste dat ik op dit moment kan zeggen maar over een paar jaar kan je daar weg thuis en zal het al grotendeels opgelost zijn. Maar toch blijf ik erbij dat je vader, en excuseer mij mijn woordenschat, een gigantische klootzak is.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Peyrac schreef:
    (...)

    GTFO and do it quickly before I hit you...

    Ont: Ik snap wel dat je niet naar de politie wil en zo en dit is misschien niet het gevoeligste dat ik op dit moment kan zeggen maar over een paar jaar kan je daar weg thuis en zal het al grotendeels opgelost zijn. Maar toch blijf ik erbij dat je vader, en excuseer mij mijn woordenschat, een gigantische klootzak is.


    De andere reacties kan ik nog begrijpen maar 'before i hit you'? Ik zeg er nog bij: mijn mening. Die reactie is gewoon kinderachtig.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Pollux schreef:
    Je vader wil het beste voor je en jij kan best even normaal doen over hem. Wel zou je misschien beter ergens hulp kunnen gaan zoeken. Een klap op z'n tijd is niks mis mee, maar zoals hij het doet gaat het te ver.


    *Geeft je een klap om je oren.*
    Tja, een klap op zijn tijd kan geen kwaad he?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    ''kk turkse cultuur.'' Doe normaal joh. ;s


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Beckett schreef:
    (...)

    De andere reacties kan ik nog begrijpen maar 'before i hit you'? Ik zeg er nog bij: mijn mening. Die reactie is gewoon kinderachtig.



    weet ik c:
    het ging trouwens om de beeldspraak in case you didn't noticed...


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Dat je pa je slaat betekent niet dat je de Turkse cultuur gelijk allemaal met elkaar kan vergelijken. En kanker is geen bijvoeglijk naamwoord.
    En ja, verder ben ik het eens met de anderen. Kindertelefoon. .


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    omg... hier staan al goenoeg tips enzo...
    serieus ik zal echt NOOIT meer klagen over mijn ouders!! dit is gewoon niet normaal....


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Sorry dat ik het zeg maar je vader is echt een psyco!Ik geb zin om nu een telefoon in je haden te duwen en je naar kinderlijn te laten bellen


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Tranquilla schreef:
    ''kk turkse cultuur.'' Doe normaal joh. ;s

    Sluit ik me helemaal bij aan. :W

    [ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 21:55 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Armstrong schreef:
    (...)
    Sluit ik me helemaal bij aan. :W


    Yeah me too.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Dat is echt niet normaal.
    Zoals al is gezegd; kindertelefoon of politie, hoe moeilijk dat ook is. Niemand, zelfs jouw vader niet, heeft het recht jou zo te behandelen, en dat weet je. Doe er dan ook iets aan, jij verdient zoveel beter!


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Iedereen zegt; politie of kinder telefoon.
    Maar ik zal zeggen, bureau jeugdzorg.
    Wat je vader doet is niet normaal en als ik heel eerlijk ben zit er een draadje bij je los als je geweld gebruikt op je kindersn of iemand in je omgeving. Regel gesprekken voor jou als dat oplucht en voor je ouders. Mischien is therapie voor hun ook een optie, het is niet normaal als je zo bang voor je man bent dat je hem je kinderen laat slaan. En als het echt te ver gaat kan je nog naar de politie gaan. Niet wachten en denken 'het is wel mijn vader' de politie beslist dan wel hoe erg het is en wat voor straf hij krijgt. Je kan niet wachten tot hij echt te ver gaat, want dan is het te laat.


    Just because it burns doesn't mean you're gonna die.

    No offense, maar ik heb altijd al geweten dat er iets mis is met die Turken.
    Bel de politie, of de jongerentelefoon, dit is kindermishandeling en kan zomaar niet!
    Mijn pa heeft me ooit een bloedneus geslagen, maar achteraf heeft hij zich wel 1000 keer verontschuldigd, en hij heeft me nooit nog met één vinger aangeraakt.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Uneventful schreef:
    Dat je pa je slaat betekent niet dat je de Turkse cultuur gelijk allemaal met elkaar kan vergelijken. En kanker is geen bijvoeglijk naamwoord.
    En ja, verder ben ik het eens met de anderen. Kindertelefoon. .

    Ik vind het een beetje bullshit van je dat je iemand die net in mekaar is gerost gaat lopen afzeiken omdat ze het woord 'kanker' gebruikt. Om mezelf nu even heel ingetogen te verwoorden.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 23:59 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    jaja sorry voor mn taal, jezus >.> ik ben alleen maar in elkaar gemept door mn pa. sorry voor dat ene woordje. godjezus..

    en ik ben dus zelf half turks, vind t een kut cultuur. heb ik wel t recht op om te zegge ;] idc wat jullie vinden.
    aargh. sorry voor mn taal en gedrag.


    I live for the applause, you will die for it.