• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna
    Jenna Grace Myrone | Shape-shifter -> Squib
    Levi "Patch" Remus Greengrass | Mens -> Squib
    Titan Tigho Pethinason | Mens -> Crane
    Irial Smelting | Shape-shifter -> Gancanagh
    Quinn Amery More | Shape-shifter -> Lacrima
    Faye Noelle Purdey | Mens -> LovingStyles
    Tibbe Moors | Mens -> Squib
    Yvo Leroux | Mens -> Midna

    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole
    Eliza Josey Willows & Yvo Leroux
    Teske Velez & Irial Smelting
    Jake Rush & Hayley Celine Grey
    Ivar Chasule & Faye Noelle Purdey


    Belongs to Leave


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Faye
    'Nou, vooral dat ik jou heb verteld dat ik dus een shape shifter ben. Het had gemogen als we echt een relatie hadden maar dat is dus niet zo,' zegt Ivar terwijl hij zijn hoofd van zijn knieën haalt. 'Waarom heb je het dan toch vertelt?' vraag ik nieuwsgierig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [^^]

    Eliza

    Een rilling ging door me heen toen ik zijn handen onder mijn shirt voelde glijden en mijn ze mijn rug streelde. ‘Hmm, ik kan niet stoppen met je aanraken of kussen,’ lachte ik zachtjes tussen onze kussen door. En ik kreeg het ook behoorlijk warm van hem, vooral gezien hij geen shirt droeg.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ivar

    Ik kijk haar even aan, 'Ik kan gewoon niet tegen je in gaan, of je voor liegen.' antwoord ik met een ietwat rood aan gelopen gezicht.


    I only miss you when I'm breathing

    Yvo Leroux

    ‘Hmm, ik kan niet stoppen met je aanraken of kussen,’ zei ze lachend tussen door. Ik glimlachte tegen haar lippen aan. 'Maakt niet uit,' zei ik zachtjes. Zachtjes tilde ik haar op en ging zelf ook staan. Ik gaf haar kleine kusjes en liep naar binnen, richting de bank. Daar legde ik haar zachtjes neer en leunde boven haar. Zachtjes drukte ik mijn lippen weer op die van haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Faye
    'Ik kan gewoon niet tegen je in gaan, of je voor liegen.' zegt hij terwijl zijn hoofd een beetje rood wordt. Ik glimlach even naar hem, 'je bent echt een schatje,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    'Jij ook,' antwoord ik met een dubbel gevoel. Niet dat ik twijfelde dat ze niet schattig was, maar eerder omdat ze op het ene moment wel mijn echte vriendin leek en op het andere moment niet meer.


    I only miss you when I'm breathing

    Eliza

    'Maakt niet uit,' zei hij zachtjes en tilde me met hem me overeind. Terwijl hij me kleine kusjes bleef geven liepen we naar binnen en richting de bank. Daar legde hij me zachtjes neer en leunde boven me om vervolgens zijn lippen op de mijne te drukken. Ik legde mijn handen weer in zijn nek en trok hem iets dichter naar me toe terwijl ik hem terug zoende en mijn tong weer plagend over zijn onderlip liet gaan.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Faye
    'Jij ook,' zegt hij. Ik kijk even op mijn mobiel om te zien hoe laat het is. 'Ehm wat wil je doen?' vraag ik aan Ivar, 'hier blijven of naar school?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    'Het liefst hier zijn met jou, maar laten we maar naar school gaan.' antwoord ik. Speels druk ik nog snel een kus op haar lippen en sta daarna op. Ik loop weer naar het luik, 'Kom je mee?'


    I only miss you when I'm breathing

    Yvo Leroux

    Haar handen vonden weer plaats in mijn nek en ze trok me iets dichter tegen haar aan. Ze zoende terug en liet tong weer plagend over mijn onderlip gaan. Ik lachte zachtjes en beet zachtjes in haar onderlip. 'Niet plagen zei ik,' zei ik zachtjes met een lachje er door heen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Faye
    'Het liefst hier zijn met jou, maar laten we maar naar school gaan.' zegt Ivar waarna hij een kus op mijn lippen geeft. 'Kom je mee?' vraagt hij terwijl hij naar het luik loopt. Ik knik en laat me van zijn bed afglijden. Daarna loop ik ook naar het luik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eliza

    Hij lachte zacht en beet vervolgens zachtjes in mijn onderlip. 'Niet plagen zei ik,' zei hij zachtjes en met een lachje. Ik grinnikte even en wierp hem een uitdagende blik toe. 'Want anders?' reageerde ik vragend en liet wederom het puntje van mijn tong plagend over zijn onderlip gaan.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Hey sexy lady, i like the flow. Pap serieus ? D: -.- word hier beetje omgegooid met wat oudere muziek. Net al de macarena en nu een andere die wel leuk is.. waar ik de titel niet van weet. un dous tres en de rest versta ik niet]

    Yvo Leroux

    'Want anders?' vroeg ze en ze liet weer haar tong over mijn onderlip gaan. Ik dacht eventjes na. 'Anders stuur ik je mooi naar school,' zei ik lachend. Ik wachtte niet op antwoord en zette mijn lippen weer op die van haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Haha, de macarena! Hmz, un dous tres is die niet van Ricky Martin? Un dous tres... Maria ?]

    Eliza

    Ik zag hem even nadenken voordat hij lachend reageerden. 'Anders stuur ik je mooi naar school.' Reageren lukte me al niet meer want hij drukten zijn lippen weer op de mijne. Ik trok hem nog iets dichter tegen me aan en liet mijn tong weer over zijn lip heeb glijden, ditmaal niet om te plagen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Ja die !! die was het ;d haha]

    Yvo Leroux

    Ik werd weer wat dichter tegen haar aan getrokken. Ik lachte zachtjes en ging zachtjes helemaal op haar liggen. Weer ging haar tong over mijn lip. Dit keer voelde het anders. Ik deed mijn mond een stukje open en liet mijn tong weer kennis maken met die van haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you