• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna
    Jenna Grace Myrone | Shape-shifter -> Squib
    Levi "Patch" Remus Greengrass | Mens -> Squib
    Titan Tigho Pethinason | Mens -> Crane
    Irial Smelting | Shape-shifter -> Gancanagh
    Quinn Amery More | Shape-shifter -> Lacrima
    Faye Noelle Purdey | Mens -> LovingStyles
    Tibbe Moors | Mens -> Squib
    Yvo Leroux | Mens -> Midna

    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole
    Eliza Josey Willows & Yvo Leroux
    Teske Velez & Irial Smelting
    Jake Rush & Hayley Celine Grey
    Ivar Chasule & Faye Noelle Purdey


    Belongs to Leave


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    'Dat begrijp ik helemaal en ik snap dat het waarschijnlijk wel even duurt voordat je daaraan gewend bent,' zei ze. Ik glimlachte. 'Ik zal in jou bijzijn tot die tijd ook niet veranderen,' voegde ze er nog aan toe. Ik glimlachte. 'En dat maakt jou nog specialer,' zei ik zachtjes en drukte een kusje op haar mond.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    'En dat maakt jou nog specialer,' zei hij zacht en drukte een kusje op mijn mond. 'Je maakt me verlegen zo,' zei ik zacht en met een glimlach toen ik mijn wangen voelde kleuren. Ik legde mijn hand in zijn nek en kuste hem zachtjes terug. 'Je bent lief,' glimlachte ik.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    'Je maakt me verlegen zo,' zei ze zachtjes. Ik glimlachte toen ik zag dat ze bloosde. Ik voelde haar hand in mijn nek en ze kuste me zachtjes terug. 'Je bent lief,' glimlachte. Weer verscheen er een glimlach op mijn gezicht. Ik begon haar weer kusjes te geven.


    [Weetje.. bij alle rpg's op dit moment.. hebben me poppetjes of een bikini aan of ze hebben hun shirt uit o-O behalve hier Teske.. die heeft alles nog aan XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Hahaha >< Wat spoken jou poppetjes wel niet allemaal uit? ;p ]

    Eliza

    'Echt waar, aan het einde van de dag blijft mijn gezicht waarschijnlijk in een grote glimlach staan,' grinnikte ik zachtjes tussen zijn kussen door. 'Zo vrolijk maak je me,' zei ik er achteraan en sloeg mijn armen weer om hem heen om zo nog dichter tegen hem aan te liggen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Nou, de 1 heeft het warm en heeft shirt uit gedaan.. en de ander zit bij het zwembad en weer een ander gaan naar het strand en nog een ander was in het zwembad]

    Yvo Leroux

    Haar armen gingen weer om me heen en werd weer dichter tegen haar aangetrokken. Ik lachte zachtjes. 'Mooi,' zei ik blij en ging rustig liggen. 'Zo blij,' zei ik zachtjes.

    [Als ik niet reageer ben ik ff eten. Me pa is denk ik van plan om vroeg te eten]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Eh, Girl 8 heeft toch nog haar shirt aan? Ik had namelijk nergens gelezen dat ze die uit had gedaan xd]


    I only miss you when I'm breathing

    Spyclon schreef:
    [Eh, Girl 8 heeft toch nog haar shirt aan? Ik had namelijk nergens gelezen dat ze die uit had gedaan xd]


    [Die had ze allang uitgedaan voordat ze jou poppetje kende ;P Ze had het warm en kwam er zo achter dat ze een bh aan heeft met een indianen printje of zo xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Haha, ja dan zijn ze ineens allemaal shirtloos ;D ]

    Eliza

    'Mooi,'zei hij en ging rustig liggen. 'Zo blij,' zei hij zachtjes terwijl ik een kus op zijn kaak drukte. 'Zo blij met jou,' maakte ik van zijn zin en glimlachte weer even terwijl ik mijn vingers nu zachtjes over zijn buik liet gaan.

    [Is goed, smakelijk alvast dan!]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    'Zo blij met jou,' zei ze. Ik voelde haar vingers zachtjes over mijn buik. Ik glimlachte naar haar en genoot van haar aanrakingen.

    [Dit gaan ze toch niet de hele dag doen D: mijn inspiratie raakt op D:]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    Ik sloot even mijn ogen terwijl we zo lagen. 'Wil je iets gaan doen, of zullen we zo blijven liggen met een film op?' vroeg ik hem na een tijdje stilte. Geen onplezierige maar een aangename stilte.

    [ Nee, haha, ik was al aan het denken.. ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Faye
    'Kom,' zegt Ivar waarna we het bos in lopen. 'Wat is jouw favoriete plek in het bos?' vraag ik dan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Ik ben even stil en denk even na. 'Ik denk...' begin ik, 'Nee ik weet het zeker. De plek waar ik in het bos ben met jou is de aller mooiste plek.' zeg ik met een klein glimlachje.


    I only miss you when I'm breathing

    Faye
    'Ik denk...' begint hij, ''Nee ik weet het zeker. De plek waar ik in het bos ben met jou is de aller mooiste plek.' zegt hij met een klein glimlachje. Ik glimlach even naar hem waarna ik mijn armen om zijn nek sla en mijn lippen op de zijne druk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Ik glimlach tegen haar lippen aan en begin langzaam terug te zoenen, langzaam omdat ik er dan langer van kon genieten maar ook om Faye enigsinds te plagen. Zij slaat haar armen om mijn nek en ik laat mijn armen onder aan haar rug rusten.


    I only miss you when I'm breathing

    Faye
    Ivar zoent langzaam terug te zoenen. Ik grinnik even en bijt in zijn onderlip terwijl ik met mijn handen door zijn haar ga.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered