• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna
    Jenna Grace Myrone | Shape-shifter -> Squib
    Levi "Patch" Remus Greengrass | Mens -> Squib
    Titan Tigho Pethinason | Mens -> Crane
    Irial Smelting | Shape-shifter -> Gancanagh
    Quinn Amery More | Shape-shifter -> Lacrima
    Faye Noelle Purdey | Mens -> LovingStyles
    Tibbe Moors | Mens -> Squib
    Yvo Leroux | Mens -> Midna

    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole
    Eliza Josey Willows & Yvo Leroux
    Teske Velez & Irial Smelting
    Jake Rush & Hayley Celine Grey
    Ivar Chasule & Faye Noelle Purdey


    Belongs to Leave


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Faye
    'Ja, laten we gaan.' Hij pakt mijn hand beet en trekt me naar de voordeur. 'Ehm, zullen we lopend gaan?' Ik knik, 'ik vind het best,' glimlach ik waarna ik zijn hand nog wat steviger beet pak.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eliza

    ‘Je houd me broek wel aan hea?’ lachte hij zacht waarop ik even grinnikte. ‘Ik zou niet durven hem uit te doen,’ reageerde ik daarna en drukte een kus op zijn kaak. Daarna plaatste ik een paar kusjes richting zijn nek en maakte vervolgens een kleine zuigzoen laag in zijn nek. Met een triomfantelijk grijns keek ik hem vervolgens weer aan.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    'Ik zou niet durven hem uit te doen,’ zei ze en ik voelde een kus op mijn kaak. Ze plaatste een paar kusjes richting mijn nek. Ik voelde dat ze zuig beweginkjes maakte. Ze keek me met een grijns aan. 'Of mensen denken dat de stofzuiger mij mag of ze weten nu dat ik iemand heb,' zei ik met een lach. Ik liet mijn handen naar beneden glijden over haar buik, naar haar heupen. Daar liet ik ze rustig en drukte ik zachtjes mijn lippen weer op die van haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    'Of mensen denken dat de stofzuiger mij mag of ze weten nu dat ik iemand heb,' lachte hij waarop ik zachtjes mee lachte. ‘De stofzuiger?’ grinnikte ik daarna terwijl zijn handen naar beneden gleden, over mijn buik en richting mijn heupen. Daar hield hij ze stil en drukte zachtjes weer zijn lippen op de mijne. Ik liet mijn handen over zijn borst heen glijden, streelde er zachtjes met mijn nagels over en liet mijn tong weer plagend over zijn onderlip gaan.

    [Stofzuiger >< ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Ja die zuigt toch.. XD]

    Yvo Leroux

    ‘De stofzuiger?’ grinnikte ze. Ik voelde haar handen weer over mijn borst. Haar nagels voelde ik zachtjes strelen. Een kleine rilling ging er over mij heen. Haar tong ging weer plagend over mijn onderlip. Ik grinnikte en knikte naar haar op haar vraag. Zachtjes probeerde ik naar haar tong te happen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ja weet ik maar moest er gewoon even om lachen, vond hem wel leuk klinken ;D ]

    Eliza

    Hij grinnikte even en knikte kort op mijn vragende reactie terwijl hij ondertussen zachtjes naar mijn tong probeerde te happen. Ik lachte zachtjes om zijn manier van doen en na hem een kleine kus te hebben gegeven beet ik zachtjes op zijn onderlip. Vervolgens duwde ik hem iets omhoog zodat ik kleine kusjes op zijn borst kon drukken en mijn vingers een spoor kon laten trekken van zijn borst tot aan zijn onderbuik, net boven de rand van zijn broek en weer terug.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Haha xd]

    Yvo Leroux

    Ze gaf me een klein kusje en beet zachtjes op mijn onderlip. Ze duwde me iets omhoog en gaf me kusjes op mijn borst. Haar vingers gingen van mijn borst tot onderin me buik en weer terug. Ik lachte zachtjes. Het kietelde en het voelde heerlijk. Ik pakte één van haar handen en legde die iets hoger op me rug dan normaal. Ik schrok er zelf van, maar ik wou het. Zachtjes drukte ik mijn lippen weer op die van haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    Hij lachte zachtjes toen mijn vingers over zijn bovenlijf heen gingen en een glimlach verscheen op mijn gezicht. Dan pakt hij een van mijn handen vast en legt die vervolgens iets hoger op zijn rug. Mijn gezicht vertrok direct in een iets serieuzere blik, vooral toen ik hem even voelde schrikken. Daarna drukte hij zijn lippen weer op de mijne waarop ik hem liefdevol terug kuste. Ondertussen liet ik mijn vingers licht over zijn rug heen gaan, bleef daarbij wel alleen op de plek waar hij hem zelf had neergelegd.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    Ik rilde wel een beetje toen haar vingers over mijn rug heen ging. Alleen op de plek wat ik aanwees. Eventjes ging ik rustig liggen en plaatste ik klein kusjes in haar nek. Onbewust lette ik op haar vingers. Ik voelde wanneer ze me littekens aanraakte en wanneer niet. 'Je bent speciaal,' zei ik tussen de kusjes door.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    Hij rilde een beetje toen mijn vingers ver zijn rug heen gingen en terwijl hij ging liggen plaatste hij kleine kusjes in mijn nek. Deze lieten me op mijn beurt lichtjes huiveren. 'Je bent speciaal,' zei hij tussen de kussen door waarop ik hem glimlachend aankeek. 'Vind je?' vroeg ik hem zacht en liet mijn vingers even over een klein stukje van zijn littekens heen gaan.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    'Vind je?' vroeg ze. We keken elkaar en ik knikte. Ik voelde haar vingers weer zachtjes over mijn littekens gaan. Ik sloot mijn ogen even. 'Je bent een meisje en een gigantisch wolf,' zei ik zachtjes. 'En je zit aan me rug en ik vind het allemaal oké,' voegde ik er zachtjes aan toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    'Je bent een meisje en een gigantische wolf,' zei hij zacht nadat hij even zijn ogen sloot. 'En je zit aan me rug en ik vind het allemaal oké,' voegde hij er zacht aan toe. Ik glimlachte even en drukte een kleine kus op zijn kaak. 'Het heeft me wel wat moeite gekost het je te vertellen,' mompelde ik even. 'Ergens was ik bang dat je me misschien wel niet meer wilde zien..'


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    Ik voelde een kleine kusje op mijn kaak. 'Het heeft me wel wat moeite gekost het je te vertellen,' mompelde ze. Ik opende mijn ogen weer. 'Ergens was ik bang dat je me misschien wel niet meer wilde zien..' zei ze. 'Ergens was ik bang om je te zien als wolf. Ik dacht dat alles dan anders zou worden. Volgens mij snap je dat?' zei ik zachtjes. 'Maar je bent nog steeds hetzelfde. Al moet ik nog wel even wennen aan het idee als je een wolf ben,' zei ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    'Ergens was ik bang om je te zien als wolf. Ik dacht dat alles dan anders zou worden. Volgens mij snap je dat?' zei hij zacht waarop ik even knikte. 'Maar je bent nog steeds hetzelfde. Al moet ik nog wel even wennen aan het idee als je een wolf ben,' zei hij daarna. 'Dat begrijp ik helemaal en ik snap dat het waarschijnlijk wel even duurt voordat je daaraan gewend bent,' reageerde ik. 'Ik zal in jou bijzijn tot die tijd ook niet veranderen,' voegde ik eraan toe.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ivar

    Ik glimlach als ze mijn hand vast pakt, ik open de deur en sluit die af achter mij en Faye. 'Kom,' zeg ik en begin een kant op te lopen.


    I only miss you when I'm breathing