• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna
    Jenna Grace Myrone | Shape-shifter -> Squib
    Levi "Patch" Remus Greengrass | Mens -> Squib
    Titan Tigho Pethinason | Mens -> Crane
    Irial Smelting | Shape-shifter -> Gancanagh
    Quinn Amery More | Shape-shifter -> Lacrima
    Faye Noelle Purdey | Mens -> LovingStyles
    Tibbe Moors | Mens -> Squib
    Yvo Leroux | Mens -> Midna

    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole
    Eliza Josey Willows & Yvo Leroux
    Teske Velez & Irial Smelting
    Jake Rush & Hayley Celine Grey
    Ivar Chasule & Faye Noelle Purdey


    Belongs to Leave


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Faye
    Hij haalt even zijn lippen van die van mij af en zet aan elke kant van mijn lichaam een knie waarna hij het zoenen weer hervat. Met de hand waarmee ik over zijn arm streelde laat ik via zijn schouder naar zijn rug glijden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Yvo Leroux

    Ik voelde haar hand voorzichtigjes in mijn nek. Ik glimlachte. De warmte en alles voelde nog steeds hetzelfde als voorheen. ‘Wat denk je nu?’ vroeg ze. Ik keek haar aan. ‘Vind je me vreselijk nu?’ vroeg ze erachter aan. Ik wist niet wat ik dacht. Ik deed me mond open, maar er kwam geen geluid uit. Ik boog voorzichtigjes voorover en drukte mijn lippen zachtjes op die van haar. Ik hoopte dat dit genoeg zei.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ivar

    Ze streelt verder op mijn schouders en ik laat mijn armen om haar middel gaan, waarna ik haar dicht tegen me aan druk.


    I only miss you when I'm breathing

    Eliza

    Hij glimlachte, dat was in iedergeval één goed teken maar hij gaf geen antwoord. In plaats daarvan boog hij voorzichtig voorover en drukte zijn lippen zacht op de mijne. Een kleine opluchting ging door me heen, hij had zich niet helemaal tegen me gekeerd.Net zo voorzichtig zoende ik hem terug, liet mijn vingers weer door de haren in zijn nek gaan terwijl ik iets dichter naar hem toe schoof.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    Ze zoende mij voorzichtigjes terug. Ik voelde haar handen weer in mijn haren. Haar warmte verraadde al dat ze dichterbij kwam. Ik glimlachte tegen haar lippen aan. 'Hoe kan ik jou nou vreselijk vinden?' vroeg ik met een lachje. Zachtjes deed ik mijn armen om haar heen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Faye
    Zijn armen gaan rond mijn middel en hij drukt me stevig tegen zich aan. Ik voel de warmte van zijn lichaam zelfs door mijn shirt heen. Een warm gevoel gaat door mijn heen en ik open mijn mond een stukje.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eliza

    Ik voelde hem glimlachen tegen mijn lippen aan, iets wat me goeddeed. ‘Hoe kan ik jou nou vreselijk vinden?’ vroeg hij met een lach en legde zijn armen weer om me heen. ‘Weet ik niet, ik dacht misschien… Met wat er bij je is gebeurd..’ zei ik zacht en keek hem even aan zonder hem ook maar een tel los te laten.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    ‘Weet ik niet, ik dacht misschien… Met wat er bij je is gebeurd..’ zei ze zachtjes. Ze keek me aan, maar liet me niet los. Ik glimlachte naar haar. 'Maar op jou ben ik verliefd en op de dader niet,' zei ik met een klein lachje en drukte mijn lippen weer zachtjes op die van haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ivar

    Ik glimlach iets tijdens het zoenen als ze Faye haar mond iets open doet en ik laat snel mijn tong tussen haar lippen door glijden. Ik streel langzaam tegen haar tong met de mijne en geniet van het moment.


    I only miss you when I'm breathing

    Eliza

    ‘Maar op jou ben ik verliefd en op de dader niet,’ zei hij met een kleine lach en drukte zijn lippen weer zacht op de mijne. Mijn hart leek een sprong te maken van vreugde en ik kuste hem gewillig terug. ’Meen je dat? ‘ vroeg ik zachtjes tegen zijn lippen aan. ‘Want ik ben ook verliefd op jou,’ fluisterde ik. ‘Al vanaf het moment dat ik je zag,’ voegde ik er nog zachter aan toe.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    Ik knikte. 'Als ik het niet meende, waarom zat ik hier dan met jou?' vroeg ik en toen pas begon het door te dringen wat ze zei. Ik keek haar aan. 'Hoe kan je al verliefd zijn op het moment dat je me zag?' vroeg ik zachtjes aan haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    ‘Als ik het niet meende, waarom zat ik hier dan met jou?’ vroeg hij waarop ik lichtjes mijn schouders op haalde. ‘Misschien dat je van gedachten bent verandert nu je weet waarin ik verander..’ reageerde ik zacht. ‘Hoe kan je al verliefd zijn op het moment dat je me zag?’ vroeg hij zachtjes en ik keek hem even bedenkelijk aan. ‘We prenten ons in. Vanaf het moment dat ik je zag verlangde mijn hele wezen naar jou welzijn en heb ik de behoefte je te willen beschermen voor alles en iedereen die je maar kwaad wil doen. Ik wil bij je zijn en het maakt me niet uit op welke manier jij dat wilt, als gewone vriendin of geliefde. Je bent het hart van mijn leven geworden..’ antwoorde ik en wendde blozend mijn gezicht af.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    Ze legde alles uit en wende haar gezicht af. Ik legde mijn hand op haar wang en duwde er zachtjes tegen aan. Ik keek in haar ogen en glimlachte. 'Dat klinkt echt lief, maar ergens ook eng,' zei ik zachtjes met een lachje. Ik gaf haar een kusje. 'Wat gebeurd er als ik je niet leuk vond?' vroeg ik voorzichtigjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Faye
    Onze tongen strelen elkaar en ik merk dat mijn hart weer sneller begint te kloppen. Ik haal mijn lippen en van die van hem af, 'je kan echt goed zoenen weet je dat?' zeg ik zachtjes.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 23:30 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Hard met een d? Meen je dit nou, je bent 16? :O ]

    Ivar

    ik haal mijn schouders op, 'Hoe moet ik dat weten?' zeg ik met een grijns waarna ik weer een kusje op haar lippen druk. 'Maar jij kan er ook echt wat van,' voeg ik er nog aan toe.


    I only miss you when I'm breathing