• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna
    Jenna Grace Myrone | Shape-shifter -> Squib
    Levi "Patch" Remus Greengrass | Mens -> Squib
    Titan Tigho Pethinason | Mens -> Crane
    Irial Smelting | Shape-shifter -> Gancanagh
    Quinn Amery More | Shape-shifter -> Lacrima
    Faye Noelle Purdey | Mens -> LovingStyles
    Tibbe Moors | Mens -> Squib
    Yvo Leroux | Mens -> Midna

    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole
    Eliza Josey Willows & Yvo Leroux
    Teske Velez & Irial Smelting
    Jake Rush & Hayley Celine Grey
    Ivar Chasule & Faye Noelle Purdey


    Belongs to Leave


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    ‘Dus dan mag jij kiezen welke van de twee het wordt,’ grinnikte ze. Ze kwam wat dichter naar me toe, maar ging dan weer terug. 'Hmm, maakt mij niet uit,' zei ik weer. Ik trok haar wat dichter naar me toe en kuste haar. 'Nou heb ik hem toch,' zei ik lachend tegen haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    "Je gaat me toch niet vertellen dat je een vriendin heb in een ander land of dat je bent uitgehuwelijkt hea?"
    Ik moet even lachen om haar reactie en schud mijn hoofd.
    "Nee," zeg ik dan. "Heb je gezien dat ik mijn tas liet vallen toen ik je voor het eerst zag? Dat was het moment dat ik op je ingeprent heb. Dat is iets wat bij de wolven gebeurt, waarom weet ik niet." Ik denk even na over hoe ik het best kan beschrijven wat dat inhoudt. "Ben je ooit al eens zo verliefd geweest dat je de wereld om je heen niet meer ziet? Dat je gedachten slechts nog één persoon tonen en dat je alles zou doen om diegene te beschermen?" vraag ik dan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eliza

    Ik schudde lachend met mijn hoofd nadat hij me kuste. 'Ik zal je een romantische film besparen,' zei ik en trok even een bedenkelijk gezicht toen ik dacht welke komedie leuk was om te kijken. 'Wat dacht je van... ?' vroeg ik hem daarna, niet wetende welke komedie nog meer leuk was.

    [Gosh, ik kan gewoon nu niet op een goeie film komen :/ ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Teske Velez

    Irial vertelde me over inprenten en wat het was. Ik dacht eventjes na over zijn vraag. Ik haalde mijn schouders op. 'Ik weet het niet,' zei ik zachtjes. 'Maar je bent eigenlijk gedwongen verliefd op mij?' vroeg ik erachter aan met aarzeling. Ik kroop een beetje naar achteren en keek hem aan. 'Ik snap het niet,'

    Yvo Leroux

    'Wat dacht je van... ?' zei ze. Ik wachtte op antwoord en keek haar lachend aan. 'Wat dacht je van die ene?' zei ik lachend.

    [Ik ook niet XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    "Ik weet het niet. Maar je bent eigenlijk gedwongen verliefd op mij? Ik snap het niet."
    Mijn hart breekt als ze van me weg kruipt. Ik schud mijn hoofd.
    "Nee, niet gedwongen, zo mag je het niet zien. Het is- het is alsof je de ware tegenkomt en het gewoon meteen weet." Ik neem haar hand voorzichtig in de mijne. "Het spijt me als ik je hiermee overval, maar ik wil eerlijk tegen je zijn," zeg ik zachtjes. "Je krijgt alle tijd die je nodig hebt om er aan te wennen, maar weet wel dat ik echt leuk vind, ook zonder het inprenten volgens mij. Je doet me lachen en ik vind je razend knap."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    'Je lekkere zachte lippen,' mompelt hij tussen het zoenen door en hij bijt weer zachtjes in mijn onderlip. 'Hmm, zo lekker,' zegt hij nog waarna we weer echt beginnen te zoenen. Ik laat mijn hand die in zijn nek lag naar zijn wang glijden waar ik hem zachtjes aai.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Teske Velez

    Ik luisterde aandacht naar wat Irial zei en hij had ondertussen mijn hand beet gepakt. Ik begon te blozen om het laatste zei en probeerde te snappen van wat hij net zei. 'Ergens lijkt het me eng,' zei ik zachtjes. Ik pakte zijn hand ook beet. Ik wou niet dat hij weg ging. Ik wou het snappen, ik wou hem snappen. Zal ik het ooit snappen? 'Ik bedoel. Het idee dat je gedwongen verliefd word. Zo komt het nog steeds op mij over, maar je lijkt het dan niet erg te vinden,' zei ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Haha, wat erg >< ]

    Eliza

    Ík zag dat hij wachtte op antwoord toen hij me lachend aankeek. ‘Wat dacht je van die ene?’ lachte hij waarna ik zachtjes begon lachen. ‘Ja joh, je weet wel. Die ene film..’ grap ik en schud vervolgens lachend met mijn hoofd. ‘Ah! We kunnen Zookeeper kijken?’ vroeg ik en trok weer een korte bedenkelijke blik.

    [Ik heb de hele film niet gezien dus dat zal wel ;P ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Ik heb die film ook nog nooit gezien XD]

    Yvo Leroux

    ‘Ah! We kunnen Zookeeper kijken?’ vroeg ze en ik knikte. 'Ja, die ene,' zei ik blij en gaf haar weer een kusje. Ik liet mijn vingers even over haar sleutelbeen gaan. 'Dan zet jij die op en dan pak ik wel wat drinken. Wat wil jij?' vroeg ik en stond alvast op.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Ahh, we maken er wel wat van >< ]

    Eliza

    ‘Dan zet jij die op en dan pak ik wel wat drinken. Wat wil jij?’ vroeg hij terwijl hij alvast opstond. ‘Water is goed,’ glimlachte ik en stond vervolgens ook op, nog voor hij ook maar om kon draaien om drinken te halen drukte ik nog een vlugge zoen op zijn lippen. ‘Wat heb je met mijn shirt gedaan?’ vroeg ik hem toen ik die zo even niet zag liggen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Waarom willen al die gastjes water o-O Irial wou ook al water D:]

    Yvo Leroux

    ‘Water is goed,’ zei ze. Nog voordat ik om kon draaien voelde ik een zoen. Ik lachte zachtjes. ‘Wat heb je met mijn shirt gedaan?’ vroeg ze. 'Zeg ik niet. Want dan doe je hem weer aan,' zei ik met een lachje en liep naar de keuken toe. Ik had eigenlijk geen flauw idee waar die was gebleven. Even later kwam ik weer terug met twee glazen water.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ehh, weet ik eigenlijk ook niet.. Water was het eerste wat in me op kwam, anders is cola oook wel goed hoor ;D ]

    Eliza

    'Zeg ik niet. Want dan doe je hem weer aan,' lacht hij en loopt vervolgens naar de keuken. 'Je mag ook wel gewoon zeggen dat je me graag in mijn bh ziet,' lach ik zachtjes en loop naar de kast toe om de film te pakken en die vervolgens op te zetten. Ondertussen was Yvo weer terug gekomen met twee glazen water en liet ik me met een zucht op de bank ploffen. 'Ik ben benieuwd of het wat is..'


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Je krijgt nu water!!! ;P]

    Yvo Leroux

    Ze had de film op gezet en zich neergeploft op de bank. 'Ik ben benieuwd of het wat is..' zei ze en ik lachte zachtjes. Ik zette de glazen neer en ging naast haar zitten. 'Jou huid voelen vind ik leuker dan jou in je bh zien,' zei ik zachtjes en liet mijn vingers weer over haar sleutelbeen gaan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Haha, water it is! ;D ]

    Eliza

    Hij zette de glazen neer en kwam naast me zitten. 'Jou huid voelen vind ik leuker dan jou in je bh zien,' zei hij zachtjes en liet zijn vingers weer over mijn sleutelbeen gaan.'Is dat zo? Waarom dat dan?' vroeg ik hem en liet op mijn beurt mijn hand over zijn bovenlijf heen gaan.'Weetje, eigenlijk is dit helemaal niet slim want we kunnen niet echt van elkaar afblijven op deze manier,' lachte ik zachtjes.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    'Is dat zo? Waarom dat dan?' vroeg ze. Ik stopte en toen ging haar hand over mijn bovenlijf. 'Weetje, eigenlijk is dit helemaal niet slim want we kunnen niet echt van elkaar afblijven op deze manier,' lachte ze zachtjes. Ik keek haar met een glimlach aan. 'Al had jij wel je shirt aan, dan wou ik je als nog aanraken,' zei ik zachtjes. 'En op je eerste vraag. Je huid is warm, zacht en het heeft iets waardoor ik het wil voelen, maak niet uit hoe,' voegde ik er zachtjes aan toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you