• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna
    Jenna Grace Myrone | Shape-shifter -> Squib
    Levi "Patch" Remus Greengrass | Mens -> Squib
    Titan Tigho Pethinason | Mens -> Crane
    Irial Smelting | Shape-shifter -> Gancanagh
    Quinn Amery More | Shape-shifter -> Lacrima
    Faye Noelle Purdey | Mens -> LovingStyles
    Tibbe Moors | Mens -> Squib
    Yvo Leroux | Mens -> Midna

    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole
    Eliza Josey Willows & Yvo Leroux
    Teske Velez & Irial Smelting
    Jake Rush & Hayley Celine Grey
    Ivar Chasule & Faye Noelle Purdey


    Belongs to Leave


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ivar

    Ik grinnik als ze in mijn onderlip bijt, het kietelde en het voelde fijn. Ook voel ik haar handen door mijn haar en ik laat mijn handen nog iets af zakken.


    I only miss you when I'm breathing

    Yvo Leroux

    Het was stil. Het maakte mij niets uit. 'Wil je iets gaan doen, of zullen we zo blijven liggen met een film op?' vroeg ze na een tijdje. Ik haalde mijn schouders op. 'Maakt mij niet uit,' zei ik met een glimlach. 'Maar als het film word, gaan we wel anders liggen,' voegde ik met een lachje er aan toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Faye
    Zijn handen zakken iets meer af en ik glimlach even tegen zijn lippen waarna ik hem verder zoen. Voorzichtig ga ik iets dichter tegen hem aanstaan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eliza

    'Mij maakt niet uit, maar als het een film word gaan we wel anders liggen,' zei hij met een lachje waarop ik even grinnikte. 'Laten we een film kijken, misschien dat we daarna iets actiefs kunnen doen,' reageerde ik en duwde me iets overeind. 'Van wat voor films hou je?' vroeg ik hem terwijl mijn shirt zocht.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ivar

    Faye komt dichter tegen me aan staan en ik druk haar nog iets meer tegen me aan, nu laat ik mijn handen nog wat meer afzakken en laat ze liggen op haar billen en glimlach even tijdens het zoenen.


    I only miss you when I'm breathing

    Yvo Leroux

    'Laten we een film kijken, misschien dat we daarna iets actiefs kunnen doen,' zei ze. Ik ging omhoog. 'Van wat voor films hou je?' vroeg ze en ik zag dat ze haar shirt aan het zoeken was. Ik hield haar tegen en trok haar tegen mij aan. 'Hmm, bijna alles wel,' zei ik tegen haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Faye
    Ivar trekt me nog iets dichter tegen zich aan en laat zijn handen afzakken naar mijn billen waar hij ze laat liggen. Ik laat een van mijn handen van zijn nek glijden en voel daar mee over zijn gespierde buik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eliza

    Ik lachte zachtjes toen Yvo me tegen hield en gewillig liet ik toe dat hij me weer tegen zich aantrok. 'Hmm, bijna alles wel,' antwoorde hij. 'Bijna alles.. Laat me raden, komedie, actie, horror, thriller maar absoluut geen romantiek?' reageerde ik half vragend en keek met een glimlach naar hem op.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Dit gaat er door me hoofd; denk als een jongen, denk als een jongen. Hij word een watje]

    Yvo Leroux

    'Bijna alles.. Laat me raden, komedie, actie, horror, thriller maar absoluut geen romantiek?' zei ze half vragend. Ik glimlachte naar haar. 'Beetje romantiek kan geen kwaad,' zei ik zachtjes en gaf haar weer een kusje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ivar

    Ik voel hoe een van haar handen aan mijn buik voelt en besluit na even te twijfelen een paar kleine draa en knijp bewegingen te maken. Ook streel ik even met mijn tong langs haar lippen en sluit ik mijn ogen.


    I only miss you when I'm breathing

    Faye
    Mijn hart begint weer sneller te kloppen als ik voel dat hij in mijn billen knijpt en met zijn tong over mijn lippen gaat. Ik sluit net zoals hij mijn ogen en doe gewillig mijn mond open. Onze tongen beginnen gelijk met een vurig liefdespel. Ik kruip nog iets dichter tegen hem aan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ben om kwart over weg tot 9 uur ofzo Sowwyy]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [haha, ah hij kan wel van een beetje romantiek houden ;D Wordt een ander verhaal als hij gaat huilen bij echte jankfilms ;P ]

    Eliza

    ‘Beetje romantiek kan geen kwaad,’ antwoordde hij en gaf me weer een kusje. ‘Oh dat toch wel,’ reageerde ik glimlachend. ‘Wat is je favoriete film?’ vroeg ik hem terwijl ik met mijn vingers naar de zijne zocht.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [N'ahhhh! Haha, tot dan ;D ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Misschien laat ik hem wel janken.. En laat me niet telkens denken D:]

    Yvo Leroux

    ‘Oh dat toch wel. Wat is je favoriete film?’ vroeg ze. Ik merkte dat ze naar mijn vingers zocht. Ik glimlachte en legde telkens mijn hand ergens anders. 'Hmm, ik weet het niet,' zei ik tegen haar. 'Ik heb niet echt een favoriet en jij?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you