• Hooi! De meeting op 4 februari was niet echt een succes vanwege de sneeuw en daardoor de treinuitval.
    Nieuwe poging dus bij deze!

    Waar; Utrecht Centraal
    Afspreekpunt; Bij de burgerking. bij perron 19B
    Wat; Lopen, shoppen, eten. Ideetjes welkom.
    Wanneer; 16 juni tussen 12:45 en 13:15 uur

    Wie wil en kan;
    1. Krull - Krull - Houten
    2. Thijs - Saruman - Tiel
    3. Samantha - Zerefu - Almelo
    4. Sebastian - Treebeard - Rotterdam
    5. Louisa - Louisaaa - IJsselstein
    6. Eveline - Hobbiton - Zupthen
    7. Kirsten - Jonsu - Eindhoven



    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 18:05 ]

    16 Juni? IK KOM ZEKER! Uit Veghel, of den Bosch.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2012 - 16:03 ]

    is het nu 16 Juni?
    Dan weet ik niet of ik kom want ik heb de week daarna Toetsweek
    ik was btw Jalouis


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik kom :'D Als er tussendoor tenminste geen mensen dan dingen gaan plannen.


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Ik ga kijken of ik misschien kan wisselen met iemand voor die dag met werken. Het lijkt me eigenlijk wel erg leuk, dus ik ga wel wat moeite doen. (cat)
    Zet zet mij maar op misschien ;]

    Ik kom btw uit Heeswijk-Dinther, dat ligt tussen Veghel en Den Bosch

    [ bericht aangepast op 1 maart 2012 - 17:30 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    zet me maar op misschien ;o
    en dan hope dat ik bij die tijd me cijfers heb opgehaald en gewoon netjes mag .
    16 juni valt wel op een zaterdag op een vrijdag was handiger geweest want dan kan ik eventueel nog stiekem na school aangezien ik dan 4de uit ben (A) jaja , innocent kind ben ik ehumm.haha maarja
    Destiny vanuit Nieuwegein btw kieke of demi dan kan dan zie ik haar ook weer ff xd.


    Get Drunk. Stay Drunk.

    ik zit mensen te ronselen hier (A) .


    Get Drunk. Stay Drunk.

    Moet even kijken of hoe het met geld zit enzo, maar ga er vanuit dat ik dan kan. ^^


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Ik heet trouwens allang geen Fragile meer. :'D

    ZaynBieber schreef:
    16 juni valt wel op een zaterdag op een vrijdag was handiger geweest want dan kan ik eventueel nog stiekem na school aangezien ik dan 4de uit ben (A) jaja , innocent kind ben ik ehumm.haha maarja


    'T is alleen een probleem voor de mensen die ongeveer 2 uur moeten reizen op een dag dat ze gewoon school tot 3 uur hebben etc :3


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    ik was dus Jalouis en zet mij maar op heel misschien


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Cesare schreef:
    (...)

    'T is alleen een probleem voor de mensen die ongeveer 2 uur moeten reizen op een dag dat ze gewoon school tot 3 uur hebben etc :3

    jaa dat wel jaa .


    Get Drunk. Stay Drunk.

    Echt balen dat het nu 16 Juni is, ik denk niet dat ik nu nog mag


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Zayniak schreef:
    Echt balen dat het nu 16 Juni is, ik denk niet dat ik nu nog mag

    sorry

    Krullieees schreef:
    (...)
    sorry

    Ik heb de week daarna toetsweek dus dat weekend wordt voor mij studeren, ik krijg het er gewoon nooit door en ik denk ook niet dat het zo verstandig is om dan te gaan, haal mij maar van de lijst


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb de dag ervoor en het de twee weken erna ook toetsen, maar ik kan me nooit voorstellen dat ik die elke dag heb. Ga dus gewoon proberen te komen. :'D