• De laatste paar maanden heb ik enkele fanvideo's gemaakt, maar ik ben er vrij zeker van dat die wel heel wat beter kunnen. Dus zou ik het fijn vinden als jullie even wat van jullie dierbare tijd zouden willen opofferen, om mijn filpje te bekijken en enkele punten van kritiek en tips kunnen geven. Dit is wel een van de kortere filmpjes.
    Oh, en wat ik misschien beter nog zeg: voor de Criminal Minds fans onder jullie die aflevering 12 en 13 van seizoen acht nog niet hebben gezien, ik gebruik scènes van die afleveringen, dus dit kan als spoiler gezien worden.



    Alvast bedankt!

    UPDATE: Volledige versie

    [ bericht aangepast op 28 maart 2013 - 10:45 ]


    Ex astris, sciencia

    Supergaaf ! Ik weet niet echt iets dat beter kan. Maar het zou leuk zijn om iets te spelen met slowmotion ofz? Maar daar zou het niet echt veel beter van worden want hij is al super goed ! Kun je mischien via een om sturen hoe dit gemaakt hebt? Want ik zou zoiets ook wel eens willen proberen :P


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    OMG dit is echt mooi
    kmoest al bijna blijten
    (flower)


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Ik vind hem wel mooi, maar het einde is erg plotseling. Ik denk dat het beter zou zijn als je hem wat meer geleidelijk afsluit. Ook is hij erg dramatisch, maar dat ligt aan het onderwerp zelf, niet aan jou. Ik ken de serie gewoon niet echt en daardoor heb ik heel weinig context, waardoor het allemaal meteen erg heftig lijkt, terwijl er in werkelijkheid nog wel een heel verhaal omheen zal zitten. :')
    Overigens vind ik over het algemeen wel dat fanvids met wat snellere muziek eronder er vaak snel een stuk beter uitzien dan dingen met tragere nummers als wat jij hebt gebruikt, al is dat natuurlijk een persoonlijke voorkeur en hangt het opnieuw ook erg af van wat voor beelden je eronder zet. Een vrolijk nummer zou bij dit stuk tenslotte juist erg raar klinken. ^^

    Mag ik vragen wat voor programma je hiervoor hebt gebruikt?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik vind hem wel mooi, maar het einde is erg plotseling. Ik denk dat het beter zou zijn als je hem wat meer geleidelijk afsluit. Ook is hij erg dramatisch, maar dat ligt aan het onderwerp zelf, niet aan jou. Ik ken de serie gewoon niet echt en daardoor heb ik heel weinig context, waardoor het allemaal meteen erg heftig lijkt, terwijl er in werkelijkheid nog wel een heel verhaal omheen zal zitten. :')
    Overigens vind ik over het algemeen wel dat fanvids met wat snellere muziek eronder er vaak snel een stuk beter uitzien dan dingen met tragere nummers als wat jij hebt gebruikt, al is dat natuurlijk een persoonlijke voorkeur en hangt het opnieuw ook erg af van wat voor beelden je eronder zet. Een vrolijk nummer zou bij dit stuk tenslotte juist erg raar klinken. ^^

    Mag ik vragen wat voor programma je hiervoor hebt gebruikt?

    Ik weet dat het einde nogal plots is, gedeeltelijk çmdat dit eigenlijk ook maar een 'stukje' is. Ik moet nog een aflevering downloaden om hem verder af te maken, maar ik zal er zeker rekening mee houden als ik het afmaak!
    Er zit inderdaad nog een verhaal achter.
    Ik heb Sony vegas pro 12 gebruikt.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2013 - 17:23 ]


    Ex astris, sciencia

    Ik vind het nog steeds zielig, ik ben nog steeds verdrietig zodra ik dit soort dingen zie... Na zoveel seizoenen leef je best wel met die personen mee.
    Ik vind de video echt geweldig, heel erg mooi. Het liedje past ook wel bij de situatie waar ze zich in bevinden.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Seaver schreef:
    Ik vind het nog steeds zielig, ik ben nog steeds verdrietig zodra ik dit soort dingen zie... Na zoveel seizoenen leef je best wel met die personen mee.
    Ik vind de video echt geweldig, heel erg mooi. Het liedje past ook wel bij de situatie waar ze zich in bevinden.

    Inderdaad,ik keek met open mond naar het scherm toen ze Maeve neerschoten. Ik had niet verwacht dat ze haar echt gingen vermoorden.
    Bedankt!


    Ex astris, sciencia

    UPDATE: Volledige versie staat online


    Ex astris, sciencia