• Ik had een pizza in de oven staan en ik denk: We doen even het kookwekkertje aan. Doet dat kutding het niet. En mijn mobiel ligt boven, dus ik dacht: Ach, ik doe het wel gewoon op gevoel.
    Ik zit dus achter Quizlet, en rarara, wat gebeurt er? Ik vergeet (half) dat er nog een pizza in de oven staat -.-

    Kom ik dus net achter en ik race naar de oven, maar gelukkig is ie nog niet verbrand ^^ anders had onze keuken volgens mij helemaal blauw gestaan.

    Hebben jullie wel eens iets (net niet) laten aanbranden?


    Deep inside, I've never felt alive

    Nee dat niet. Maar ik ben gewoon minder intelligent tijdens het koken, ik ben er nooit bij met mijn hoofd. Ging ik aardappels bakken, gooi ik er slaolie bij in en ga het daar vrolijk in bakken, ghehe.
    En ik vergeet regelmatig de boter onder het vlees te doen en allemaal van dat soort gedoe :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik druk wel eens op magnetron als ik iets in de oven wil doen. Heb het meestal pas na tien minuten door, hele huis blauw van de rook :'D.


    i put the fun in funeral

    Zo vaak, ik ben een ramp met eten maken. Zelfs mijn tosti's zijn een keer aangebrand, ik liet ze een half uur lang in het apparaat zitten.


    Take risks and conquer your fears.

    Pericles schreef:
    Zo vaak, ik ben een ramp met eten maken. Zelfs mijn tosti's zijn een keer aangebrand, ik liet ze een half uur lang in het apparaat zitten.

    Dat ken ik :Y)
    Maar dat heb ik al héél vaak gehad ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ja toen ik 10 was. Ghehe, we hadden een huisje in Centerparcs met de familie en mijn zus had mij duidelijk uitgelegd hoe ik die afbakbroodjes moest doen. Had ik op één verkeerd knopje geduwd gaat het brandalarm af en allemaal die rook. Ik wist niet hoe ik dat ding moest uitzetten want dat was een enorm vervelend geluid. Ik de magnetron open gezet en de broodjes weggegooid, de schuifdeur naar het tuintje wijd open en met Axe van de vriend van mijn zus gespoten, hopend dat die stank zou verdwijnen want het zou niet meer lang duren voordat ze terug waren. Ik was alleen en ik ben zo'n schijterd die verlegen is dus ik durfde niks te vertellen. En omdat het zo vreselijk stonk ben ik met mijn toen twee jarig neefje in dat tuintje gaan spelen. Ik kan gewoon niet koken.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 16:17 ]

    Ehm, ja de pannekoeken die ik ooit eens heb gebakken. Ze waren wel redelijk gelukt maar er zat wel een zwart randje aan


    Physics is awesome

    Kowalewicz schreef:
    Ik druk wel eens op magnetron als ik iets in de oven wil doen. Heb het meestal pas na tien minuten door, hele huis blauw van de rook :'D.


    The universal language of art.

    Ja, ik heb ook al ondervonden dat Quizletten terwijl er iets in de oven staat, geen goed idee is.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Een keer had ik mijn chocomelk een half uur in de magnetron laten staan. Dus hij liep helemaal over enzo. --'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik wou iets verwarmen in de magnetron, deed ik er een plastic bordje in -_-. Je raad al wat er gebeurde.. helemaal verbrand. oeps..


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ik waag me niet eens in de keuken, heb ooit eens een stokbrood willen opwarmen en toen stond de keuken al bijna in de fik..


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik doe vaak de magnetron aan ipv de oven. Is leuk met worstenbroodjes enal. Brandalarm gaat af, hele huis blauw van de rook, ik kan nauwelijks ademen, magnetron verneukt en een zwartgeblakerde steen in de magnetron :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    GoedeleLover schreef:
    Een keer had ik mijn chocomelk een half uur in de magnetron laten staan. Dus hij liep helemaal over enzo. --'

    Huh? Had je niet ingesteld dat ie zolang erin moest en dat er dan een piep af moest gaan?


    Deep inside, I've never felt alive

    GoedeleLover schreef:
    Een keer had ik mijn chocomelk een half uur in de magnetron laten staan. Dus hij liep helemaal over enzo. --'

    Waarom stop je je chocomelk een halfuur in de magnetron?


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Ik heb een paar keer een eitje laten ontploffen :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor