• Mijn ouders zijn dit weekend voor 2 nachtjes in Londen. Ze gaan zo wel vaker twee of drie daagjes weg en dan moeten mijn broer en ik thuis blijven en mag er niemand blijven slapen (voor de veiligheid ;p).
    Nu dus, ik ga vanavond 'stiekem' uit en ergens voel ik me zo schuldig tegenover mijn mama omdat ze altijd probeert ons zo gelukkig mogelijk te maken en ik weet dat ze zou flashen als ze wist dat ik weg ging vanavond ;s
    Voelen jullie je soms ook niet schuldig als jullie over zoiets liegen bij je ouders? ;p


    effort never betrays you

    Ik ben nog nooit zonder toestemming weg geweest, moet ik zeggen. Als mijn moeder echt niet wilde dat ik uitging, deed ik het niet. Nu was ik tegen de tijd dat ik uit begon te gaan een jaar of 17 en baalde er altijd van dat ik al veel eerder dan de rest terug moest, maar ze verbood het nooit.
    En ook toen ik een aantal jaar terug graag bij mijn toenmalige vriend wilde blijven slapen en het niet mocht, heb ik het nooit stiekem gedaan.
    Het vervelende was wel dat mijn moeder dacht na onze break-up dat ik nog steeds een relatie met hem had, omdat ik met hem om ging op vriendschappelijke basis. Nou, je wil niet weten hoe kwaad ik was :']. Er is in mijn ogen niks pijnlijkers dan het vertrouwen dat jij wil opbouwen, teniet wordt gedaan door je ouders. Zulke dingen kan ik echt slecht hebben.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hm, nee niet echt. Ik lieg eigenlijk alleen over kleine dingetjes en als ze enorm onredelijk zijn.


    You've cat to be kitten me right meow.

    Wat zegt je broer ervan?


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik lieg eigenlijk nauwelijks over zulke dingen tegen mijn ouders.


    "Ignite, my love. Ignite."

    GoedeleLover schreef:
    Ik lieg eigenlijk nauwelijks over zulke dingen tegen mijn ouders.


    Head up, stay strong. Fake smile and move on.

    Narwhals schreef:
    Hm, nee niet echt. Ik lieg eigenlijk alleen over kleine dingetjes en als ze enorm onredelijk zijn.


    26 - 02 - '16

    Ik voel me weleens schuldig tegenover m'n ma, maar dat is dan alleen als ik iets verkeerds heb gezegd. Ik heb eigenlijk nog nooit echt tegen mijn ouders gelogen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik voel me schuldig tegenover mijn ouders omdat ik hen te kort doe, ondanks alle liefde en zorg die ze me geven.
    Verder weet mijn moeder vrijwel alles van me, mijn vader interesseert het niet.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 19:05 ]


    everything, in time

    MEGAKIND schreef:
    Wat zegt je broer ervan?

    Hij vindt het goed (met een goede regeling van halen en brengen), vooral omdat ik vroeger wel vaak genoeg voor hem over zo'n dingen heb gelogen toen hij jonger was ;p Maar hij gaat waarschijnlijk wel de hele avond op zitten tot ik veilig terug thuis ben.


    effort never betrays you

    Ik kan niet liegen tegen mijn moeder, daar is ze me te dierbaar voor. Tegen me vader moet ik wel liegen over bepaalde dingen omdat hij dingen niet accepteerd. Mijn moeder liegt dan vaak met me mee, omdat zij wel de waarheid weet. Hij is gewoon een beetje bekropen in zijn gedachtegang.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik voel me nooit schuldig tegenover mijn ouders. Van fouten leer je. (;


    | Reality is for people that lack imagination |

    GoedeleLover schreef:
    Ik lieg eigenlijk nauwelijks over zulke dingen tegen mijn ouders.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Lieg veel, voel me niet schuldig.

    Vroeger loog ik daar ook altijd over, maar nu hoeft dat allang niet meer :'D Maar ik voelde me er eigenlijk nooit schuldig over.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Humble schreef:
    Ik voel me schuldig tegenover mijn ouders omdat ik hen te kort doe, ondanks alle liefde en zorg die ze me geven.
    Verder weet mijn moeder vrijwel alles van me, mijn vader interesseert het niet.