• Om de één of andere reden krab ik wondjes altijd open :\ Ik wil het echt niet, omdat het resultaat altijd zo verschrikkelijk lelijk is, maar toch doe ik het. Gaat gewoon automatisch.

    Nu heb ik daar dus ook een paar littekens van op mijn benen (ja, ze vallen naar mijn idee best op), waarvan ik betwijfel of ze ooit nog weg gaan.
    Weet iemand een zalfje of iets dergelijks waardoor littekens weg gaan/lichter worden/minder opvallen?

    Alvast bedankt (:


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Handschoenen aan. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    De zon erop laten schijnen help naar 't schijnt..


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Volgens mij kan je bij de apotheek van die gel-capsules kopen tegen littekens. Ik weet niet of ze goed werken, en ik weet ook niet of de littekens er helemaal van weggaan, maar je kan het altijd is proberen. (;


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Spul met slakkenslijm in, hahaha.
    Dat is trouwens geen grap


    Has no one told you she's not breathing?

    Slakkenslijm, ja.
    Maar bij mij trekken ze weg na jaren. Of ze vallen mij op ten duur minder op, dat kan ook. (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Achilles schreef:
    Handschoenen aan. (cat)

    Nuttig als het op je benen zit.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Bio-Oil.
    Ik heb ooit de tip gekregen om een litteken 1x per week te scrubben. Het hielp een beetje, maar dat is voor op heel erg lange termijn. Maar als je ziet waar ik van af kom, ben ik al blij dat na 8 jaar dat litteken toch geslonken is, maar jammer genoeg steeds erg zichtbaar.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik las dat maden-therapie hielp, maar ik weet nou niet meer of dat voor wonden of voor littekens was. Maar bio-oil blijkt wel goed te werken.


    Destroy what destroys you.

    Escritura schreef:
    Bio-oil?


    En slakkenslijmcreme. Maar dan moet je wel frequent blijven smeren.


    Your make-up is terrible

    Ik heb het zelfde, ik heb allemaal lelijke littekens op mn benen omdat ik het open krab. Maar littekencreme?


    Remember when...

    Een litteken word toch langzamerhand minder erg??
    Ik ben geopereerd aan mijn blindedarm, (4 jaar geleden). Als je heel goed kijkt zie je hem nog. Zelf heb ik er niks aan gedaan.

    En zo'n klauw snee is niet heel erg diep, dus ik denk dat ze gauw weer ontzichtbaar zijn.


    “All those fairytales are full of shit.”

    Ik heb geen idee wat werkt. Ik zit ook onder de littekens en heb een hele grote op mijn knie, waarvan ik dacht dat ie nooit weg zou gaan. Wonder boven wonder wordt hij steeds minder goed zichtbaar (:


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    ImOnFire schreef:
    tja het zijn niet voor niets littekens.. mischien weet je huisarts er iets van?

    Poseidon schreef:
    Bio-oil werkt maar voor een klein deel, slakkenslijm blijkt goed te werken. Ik heb het zelf nog niet geprobeerd eerlijk gezegd, maar ik heb gehoord dat het werkt.


    Dit klopt! Maar niet alleen tegen littekens, ook tegen puistjes etc. Very handig dus.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Bio-oil. Werkt natuurlijk niet na 1 dag al, maar heeft zeker resultaat ^^
    En het is lekker goedkoop te vinden bij de action.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.