• Wat er met mij is? Geen idee.
    Begrijp het niet verkeerd, mijn vriendje is heel lief enzo, maar ik wil hem gewoon eens laten schrikken. Dus nu is mijn haar een beetje een vreemde kleur tussen paars en rood in (A) Daarvan heb ik een foto op hyves gezet om te kijken hoe hij reageert (natuurlijk heb ik er niet bij vermeld dat het gewoon uitwasbaar is die kleur).
    Ben ik de enige die dat wel eens heeft?


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Als het er leuk uitziet is er toch niks mis mee? (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik had mijn zusje vanmorgen laten schrikken.
    Toen zij naar de badkamer was, ben ik in haar bed gaan liggen. Dat was echt zo geniaal!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Biologist schreef:
    Ik had mijn zusje vanmorgen laten schrikken.
    Toen zij naar de badkamer was, ben ik in haar bed gaan liggen. Dat was echt zo geniaal!

    nice ^^


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    mijn vriend wordt helemaal gek als ik mn haar voor één oog doe en heel eng ga kijken. dan lijk ik op de grudge zegtie :'D


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Nee joh. Ik doe dat soort dingen dagelijks, alleen bewerk ik die foto's dan. Hij heeft me laatst enorm laten schrikken door zijn haar blauw te spuiten, het ging er wel weer uit, maar ik werd echt gillend gek.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik heb wel haarkleurneigingen, maar niet dat ik iets geks doe om iemand te laten schrikken ofzo :p


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Mijn haar is altijd paars, daar schrikt niemand meer van. En verder, tja ik sta erom bekend veel mensen te laten schrikken. Ik heb een hoop nepbloed en ben een pro als het gaat om nepwonden maken (al zeg ik het zelf). Dus mensen die mijn dagelijks zien, schrikken nogal vaak..


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Dat soort dingen zijn alleen maar grappig! Dus nee, niet raar :Y)


    we zijn allemaal prachtig; maak er gebruik van!

    uks schreef:
    Dat soort dingen zijn alleen maar grappig! Dus nee, niet raar :Y)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien