• Het verhaal:
    Rush City, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs, seks, prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de hoeren moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Dangerous Haters' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'The Death Devils'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    Extra Info:

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als hoer of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Dangerous Haters'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'The Death Devils'.

    Bendeleden 'Dangerous Haters' (Max. 20)
    - Alysia Chanel Avery
    - Tyler Jay Lopez
    - Daniel Rose
    - Jerlynn Molan
    - Lorenzo Ronnie Degrassio

    Bendeleden 'The Death Devils' (Max. 20)
    - Dianna Milena Lockhart
    - Destiny Maria Rodriguez
    - Jason Alexander Rodriquez
    - Liana June Deville
    - Mick Andrew Dobbins

    Prostituees (Oneindig)
    - Melanie Zoey Sedgewick
    - Nadia Oliva Smalls

    Pooiers (Max. 10)
    - Tyler Jay Lopez
    - Wolf Nozaof
    - Lorenzo Ronnie Degrassio

    Drugsdealers (Oneindig)
    - Jerlynn Molan
    - Mick Andrew Dobbins

    Noorderlingen (Max. 10)
    - Alexis Rosie Verdine
    - Dakota Jennifer Noise
    - Esti Nicole Lovey
    - Katelynn Milla Williams
    - Diana Becxêr
    - Myra Serena Mason
    - Nathan Valencio

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!
    - Ja mag een nieuw topic openen, als de vorige vol is en xMinaj offline is!
    - Als je off-topic praat doe het met haakjes!

    Rollentopic!

    [ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 21:34 ]


    El Diablo.

    Wolf Nozaof

    Het was niet moeilijk geweest om haar huis te vinden. Aan haar sleutelbos had een adres gehangen, wat best stom was als je het aan hem vroeg. Als iemand de sleutels te pakken had, kon die persoon zonder veel moeite het huis naar binnen lopen en alles plunderen. Genoeg rijkdom om mee te nemen. Hij moest eerlijk toegeven dat het een prachtige villa was. Een huis waar iedereen stiekem van droomde. Zelfs hij wou in zo'n huis wonen.
    Hij wierp een blik naar zijn horloge en schoof zich wat verder op de rode moterkap van zijn oude wagen. Het belangrijkste was dat het reed en zijn werk deed, hoe lelijk het autootje ook mocht zijn. Elk moment kon het meisje de straat inlopen om naar huis te gaan. Ergens was hij benieuwd hoe haar reactie zou zijn, al mocht hij geen argwaan bij haar trekken. Iedereen wist dat er pooiers rondliepen in rijke buurten om de mooiste meisjes te krijgen. Hij moest zich voordoen als een aardige jongen, al zou die opgave moeilijk worden.


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Daniel
    'Omdat ik een coole gast ben' grinnik Tyler, 'En onweerstaanbaar'. Ik rol even met mijn ogen, 'alsof het mij wat uit maakt dat je "onweerstaanbaar" bent,'

    Esti
    De jongen staat maar wat in de deuropening. Ik zucht geïrriteerd en ga dan weer languit op het bed liggen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jerlynn.

    "Dankje," Zegt ze zacht en kijkt naar de grond, terwijl ze aan haar cola nipt. "Je hoeft niet bang te zijn, Alysia en ik zorgen dat ze niets bij je doen" Stel ik haar gerust en glimlach even.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alysia

    'Inderdaad' zeg ik glimlachend, en geef daarna een dodelijke blik naar de jongens.

    Tyler

    'Geef ht nou maar toe, ik BEN gewoon onweerstaanbaar' grinnik ik, en lach dan naar Alysia.


    El Diablo.

    Daniel
    'Geef ht nou maar toe, ik BEN gewoon onweerstaanbaar' grinnikt hij. Ik trek mijn wenkbrauw op, 'ik ga dus mooi niet zeggen dat je "onweerstaanbaar" bent,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Katelynn Williams
    De rit terug naar huis is veel minder leuk dan de heenweg, zo zonder muziek. Zodra ik de straat in kom, draai ik het liefst meteen om. Heb je die jongen weer! Ik kan natuurlijk gewoon langs hem aflopen en hem volkomen negeren, maar ik vind het té opvallend dat hij recht voor mijn huis staat, daarom besluit ik deze meer zelf op hem af te stappen.
    'Wat doe jij hier nou? Je wordt toch niet zo'n vervelende stalker, want dan regel ik nu alvast een straatverbod, mijn oom werkt bij de politie,' waarschuw ik maar vast. Eigenlijk niet eerlijk voor de arme jongen, ik moet even lief doen. Om mij woorden van net te compenseren werp ik een blik op zijn auto en zeg: 'Heb je daar soms problemen mee?'


    everything, in time

    Tyler

    'En nnog steeds vind je het!' grinnik ik.


    El Diablo.

    Daniel
    'En nnog steeds vind je het!' grinnikt Tyler. 'Nee Tyler, je hoertjes mogen je dan onweerstaanbaar vinden ik vind het niet,' lach ik.

    Esti
    Okee, nu ben ik het zat. Ik laat me van het bed afglijden en loop naar de gespierde jongen toe. Snel duw ik hem de kamer uit waarna ik de deur dicht doe en weer languit op het bed ga liggen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tyler

    'Oke oke, maar mijn kapsel blijft onweerstaanbaar, zelf voor jongens!' grinnik ik.


    El Diablo.

    --

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 21:26 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Daniel
    'Oke oke, maar mijn kapsel blijft onweerstaanbaar, zelf voor jongens!' grinnik ik. 'Jezus, Tyler,' lach ik, 'je ego wordt met de dag groter,'

    [reactie met Lorenzo (: ?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jerlynn.

    "Oke oke, maar mijn kapsel blijft onweerstaanbaar, zelfs voor jongens!" Hoor ik Tyler grinniken. "Jou kapsel mag dan wel 'geweldig' zijn, maar Daniel laat lesbisch twijfelen!" Roep ik naar de jongens en grinnik even.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Tyler

    'Ja, toch' grinnik ik. 'En lesbisch twijfelen niet eens bij mij!' schreuw ik terug.

    Lorenzo

    Ik grinnik, en doe gewoon de deur weer open. 'Ik slaap hier hoor' zeg ik lachend.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 21:29 ]


    El Diablo.

    Daniel
    'Jou kapsel mag dan wel 'geweldig' zijn, maar Daniel laat lesbisch twijfelen!' roept Jerlynn. 'En lesbisch twijfelen niet eens bij mij!' schreeuwt Tyler terug. Ik grinnik even en haal dan een biertje uit de koelkast en geef er ook een aan Tyler.

    Esti
    Net als ik lig gaat de deur weer open. 'Ik slaap hier hoor,' lacht de jongen. Ik kijk hem met opgetrokken wenkbrauwen aan, 'als je hier bedoelt als in deze kamer dan kan je dat mooi vergeten,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jerlynn.

    "En lesbisch twijfelen niet eens bij mij!" Schreeuwt Tyler terug. "Daarom juist," Roep ik terug en richt me weer op Alexis. "Waar woon jij meis?" Vraag ik dan vriendelijk aan haar.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'