• Heel leuk, druk crtl+v in en kom erachter wat je voor het laatst hebt gekopieerd! (bloos)


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Anna Tantagelo? Lol, mijn vader zeker weer...

    [ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 14:45 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Meeeeeehh

    Lolz ;')


    26 - 02 - '16

    Hey there. I love Zayn Jawaad Malik, Harry Edward Styles, Louis William Tomlinson, Niall James Horan, and Liam James Payne.


    we danced all night to the best song ever.

    Val Gray.

    'Kom,' zegt ze dan op een zachte toon en gaat me voor. Met de handen in de zakken loop ik achter haar aan. Ik gok dat ze een paar centimeter langer is dan ik. Er verschijnt een glimlach op mijn gezicht bij het vooruitzicht van een heerlijke kop koffie. Ineens draait ze zich om en stapt mijn kant op.
    'Ik heb nu ook wel trek in koffie.' Mijn ogen herkennen een grijnsje op haar gezicht. Nog voor ik wat heb kunnen zeggen, heeft ze ineens mijn hand vast en trekt me mee.
    'W-wacht,' zeg ik verbaasd en nog wat overdonderd. Ik dwing mijn benen gauw om bij te blijven. Tot mijn verbazing gaat de deur toch open en we arriveren in de


    No growth of the heart is ever a waste


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    ¤ Kim, zegt (16:20):
    *ben je niet minder om hoor,
    *alleen een beetje anders
    Thom zegt (16:21):
    *stef: dat aanvaard ik als een compliment :P


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Niks. c:


    your eyes are like stars in the night.


    26 - 02 - '16



    Beeldmateriaal voor mij trailer. :3

    ik kreeg van Naomi de liedjes, waar we uit konden kiezen, dus hier zijn zee:

    *insert Japanse tweet here*

    Ik kon 't niet echt posten omdat de pagina dan uitgerekt werd door allerlei vage cijfertjes en tekentjes. Maarja 't was dus een tweet van een van mijn utaite-biases (a).

    [ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 17:33 ]


    SEIZON SENRYAKU!

    ^
    dat


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    23:21 Tyumen, Rusland

    [ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 18:20 ]

    Fuq all tha haters.