• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna
    Jenna Grace Myrone | Shape-shifter -> Squib
    Levi "Patch" Remus Greengrass | Mens -> Squib
    Titan Tigho Pethinason | Mens -> Crane
    Irial Smelting | Shape-shifter -> Gancanagh
    Quinn Amery More | Shape-shifter -> Lacrima
    Faye Noelle Purdey | Mens -> LovingStyles
    Tibbe Moors | Mens -> Squib
    Yvo Leroux | Mens -> Midna

    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole
    Eliza Josey Willows & Yvo Leroux
    Teske Velez & Irial Smelting
    Jake Rush & Hayley Celine Grey
    Ivar Chasule & Faye Noelle Purdey


    Belongs to Leave


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Toen was er een nieuw topic ;D ]

    Eliza

    'Je maakt het me alleen maar moeilijker,' zei hij lachend en streelde vlak boven mijn borsten. ‘Hoezo dat dan?’ vroeg ik zo onschuldig mogelijk en beet even op mijn lip om niet te lachen. ‘Nog maar een klein uurtje, haal je makkelijk,’ plaagde ik er achteraan.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    ‘Nog maar een klein uurtje, haal je makkelijk,’ zei ze plagend. Ik keek haar aan. 'Roep me maar als hij klaar is. Tot die tijd ben ik weg,' zei ik lachend. Ik stond op en ging richting me kamer.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    'Roep me maar als hij klaar is. Tot die tijd ben ik weg,' zei hij lachend en stond vervolgens op om de kamer uit te lopen. 'Hey! Je gaat me hier niet alleen achter laten, die film is waardeloos,' riep ik hem achterna en stond na enkele secondes op om hem achterna te gaan.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    'Hey! Je gaat me hier niet alleen achter laten, die film is waardeloos,' riep ze. Ik lachte. 'Jij koos die film,' riep ik lachend terug. Op mijn kamer aangekomen liet ik me op mijn bed vallen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    'Jij koos die film,' hoorde ik hem lachend terug roepen. 'Ja, ik weet het,' reageerde ik. 'Dat zegt dan meteen genoeg over mijn film keuzes,' grinnikte ik er zacht achter aan en hield halt bij de deuropening van zijn slaapkamer. 'De volgende keer zoek jij er maar een uit,' lachte ik zachtjes en leunde tegen zijn deurpost aan.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    'De volgende keer zoek jij er maar een uit,' lachte ze. Ik keek op en zag dat ze tegen de deurpost aanleunde. Ik leunde op me onderarmen en lachte zachtjes naar haar. 'Ik weet zeker dat ik dan geen komedie uit zoek,' zei ik lachend.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    'Ik weet zeker dat ik dan geen komedie uit zoek,' lachte hij terwijl hij op zijn onderarmen leunde. 'Oh, ik heb je gevraagd welke genre je wilde zien. Je zei zelf dat het je niks uit maakte,' reageerde ik en tilde quasi gepikeerd mijn gezicht op om hem vervolgens een brede grijns toe te werpen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    'Oh, ik heb je gevraagd welke genre je wilde zien. Je zei zelf dat het je niks uit maakte,' zei ze. Ik haalde mijn schouders op. 'Wist ik veel dat jou film keuze zo slecht zou zijn,' zei ik lachend tegen haar. Ik moest lachen om hoe ze keek. Ze maakte me blij.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    'Wist ik veel dat jou film keuze zo slecht zou zijn,' zei hij lachend.'Oh!' bracht ik uit en trok een beledigd gezicht. 'Dat is gemeen,'voegde ik eraan toe en grinnikte vervolgens zachtjes. 'Wacht maar,' zei ik en hief mijn hand op om met mijn wijsvinger een schuddende beweging te maken.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    Ik begon iets harder te lachen. 'Wat wou je doen dan mevrouwtje?' zei ik lachend.

    [Yeah mijn inspiratie raakt op. Kga zo naar bed denk ik XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    'Wat wou je doen dan mevrouwtje?' lachte hij. 'Ehm, daar moet ik nog even over nadenken,' reageerde ik en trok een bedenkelijk gezicht terwijl ik naar hem toe liep. 'Als ik het weet hoor je het wel,' glimlachte ik. Kroop vervolgens bij hem op bed en drukte kusjes vanuit zijn onderbuik omhoog, via zijn borst naar zijn nek en plaatste uiteindelijk een zachte zoen op zijn mond terwijl ik boven hem hing.

    [ Ik duik hier zo ook me bed in ;D ]

    [ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 1:22 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Laatste berichtje en dan ga ik ;D Truste alvast]

    Yvo Leroux

    'Ehm, daar moet ik nog even over nadenken,' zei ze terwijl ze naar me toe liep. Ik keek haar glimlachend aan. 'Als ik het weet hoor je het wel,' glimlachte ze. Ze kroop bij me op bed. Ik voelde kusjes op mijn onderbuik. Ze kwamen omhoog, via mijn borst naar mijn nek. Uiteindelijk voelde ik een zachte zoen op mijn mond. Ik ging liggen. Sloeg mijn armen zachtjes om haar heen en trok haar dicht tegen me aan. Zachtjes begon ik haar terug te zoenen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    Hij ging liggen, sloeg zijn armen om me heen en trok me dichter tegen zich aan voordat hij me zachtjes terug zoende. Mijn handen streelden even licht over zijn bovenlijf en legde ze daarna in zijn nek. 'Hoe kan ik die rampzalige film bij je goed maken?' Fluisterde ik tussendoor zacht tegen zijn lippen aan en beet even zacht in zijn onderlip.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [My topics]


    I only miss you when I'm breathing

    Yvo Leroux

    'Hoe kan ik die rampzalige film bij je goed maken?' fluisterde ze en ze beet zachtjes in mijn onderlip. Ik lachte zachtjes naar haar en haalde mijn schouders op. 'Dat moet je toch echt zelf verzinnen,' zei ik met een lachje en gaf haar een kusje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you