• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna
    Jenna Grace Myrone | Shape-shifter -> Squib
    Levi "Patch" Remus Greengrass | Mens -> Squib
    Titan Tigho Pethinason | Mens -> Crane
    Irial Smelting | Shape-shifter -> Gancanagh
    Quinn Amery More | Shape-shifter -> Lacrima
    Faye Noelle Purdey | Mens -> LovingStyles
    Tibbe Moors | Mens -> Squib
    Yvo Leroux | Mens -> Midna

    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole
    Eliza Josey Willows & Yvo Leroux
    Teske Velez & Irial Smelting
    Jake Rush & Hayley Celine Grey
    Ivar Chasule & Faye Noelle Purdey


    Belongs to Leave


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Irial

    "O ja? Je heerlijke sufmakende handen hadden nu het meeste werk gedaan." Ze geeft me een kusje. "Hoe wou je het doen zonder hen?"
    Zonder het te weten brengt ze me op een idee. Ik laat mijn beide handen onder haar truitje glijden en leg ze op haar rug. Dan druk ik mijn lippen op de hare en voel hoe ik weer warmer word.
    "Ik heb ook heerlijke lippen die hun werk goed doen," fluister ik lachend tegen haar lippen aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Teske Velez

    Ik voelde zijn handen onder mijn shirt op mijn rug. Zijn lippen belanden weer op de mijne. 'Ik heb ook heerlijke lippen die hun werk goed doen,' fluister hij lachend tegen mijn lippen aan. Ik sloeg mijn armen om zijn nek heen en keek hem lachend aan. 'Ik denk niet dat je daar gelijk mee begint als je iemand kent,' zei ik lachend en drukte paar kusjes op zijn mond.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    "Ik denk niet dat je daar gelijk mee begint als je iemand kent," lacht ze voor ze een paar kusjes op mijn lippen drukt.
    "Daar heb je een punt," lach ik. "Maar maakt het echt uit wat ik geprobeerd had? Het belangrijkste is dat ik je heb," voeg ik er fluisterend aan toe.
    Ik haal een hand door haar haren en kijk haar bewonderend aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eliza

    'Is goed,' zei hij en begon me te knuffelen. 'Oke, doen we dat,' glimlachte ik en drukte mijn lippen stevig op de zijne voordat ik naar de rand van het bed toe schoof.

    [Tnxs! Ik reageer zo in me pauze nog en dan pas rond 9 weer ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Teske Velez

    'Daar heb je een punt, maar maakt het echt uit wat ik geprobeerd had? Het belangrijkste is dat ik je heb,'zei hij. Ik voelde zijn hand door mijn haren. Ik glimlachte naar hem en knikte. 'Je heb gelijk,' zei ik zachtjes. Ik legde mijn hoofd op zijn schouder en gaf hem een klein likje in zijn nek.

    Yvo Leroux

    'Oke, doen we dat,'zei ze. Ze drukte haar lippen even stevig op de mijne voordat ze naar de rand van het bed schoof. Ik pakte haar hand vast en trok haar weer zachtjes terug. Ik drukte gauw een kusje op haar mond. 'Ik heb trouwens geen flauw idee waar je shirt is,' fluisterde ik naar haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    "Je heb gelijk," zegt ze zacht. Dan legt ze haar hoofd op mijn schouder en geeft een likje in mijn hals. Er trekt een rilling over mijn hele lichaam.
    "En ik maar denken dat ik degene was met hondentrekjes," grinnik ik. Ik neem haar stevig vast en laat me achterover vallen waardoor ik haar meetrek. Ik kijk haar even in de ogen en glimlach. Volgens mij heb ik nog nooit zulke mooie ogen gezien. Als het kon zou ik hier de hele dag met haar blijven liggen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Teske Velez

    'En ik maar denken dat ik degene was met hondentrekjes,' grinnikte hij. Hij hielt me stevig vast en even later lagen we in het gras. We keken elkaar aan en zag dat hij glimlach. Zachtjes gaf ik zijn glimlach een kusje. 'Het kon ook een katten trekje wezen en dat ik je nek wou schoon likken,' zei ik lachend. Ik sloot mijn ogen even en er verscheen een grote glimlach op me gezicht. 'Dit licht trouwens zo veel beter dan mijn bed,' zei ik met een lachje.

    [Ik weet niet hoe laat, maar ik ruik de macaroni al XD Dus als ik niet reageer dan ben ik dat aan het eten ;D]

    [ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 16:15 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    "Het kon ook een katten trekje wezen en dat ik je nek wou schoon likken," lacht ze. Ik schud lachend mijn hoofd en aai over haar haren.
    "Dit ligt trouwens zo veel beter dan mijn bed," zegt ze dan.
    Ik sluit mijn ogen om net als haar van het moment te genieten.
    "Van mij mag je zo elke nacht liggen als je het fijn vind," fluister ik. Ik haal diep adem en ruik opnieuw de geur van perzik. Mijn neus gaat kietelen en ik draai net op tijd mijn hoofd van Teske weg voor ik nies. "Maar volgens mij ben ik allergisch aan je shampoo," grinnik ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Teske Velez

    'Van mij mag je zo elke nacht liggen als je het fijn vind,' zei hij en ik glimlachte. Ik hoorde hem diep ademhalen en eventjes later niesde hij weer. Zachtjes begon ik weer te lachen. 'Maar volgens mij ben ik allergisch aan je shampoo,' grinnikte hij. Ik opende me ogen en keek hem met een glimlachje aan. 'Dan was ik me haren de volgende keer wel met iets anders,' zei ik lachend. Met een paar vingers ging ik zachtjes langs zijn kaak.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    "Dan was ik me haren de volgende keer wel met iets anders," lacht ze. Ze laat een paar vingers over mijn kaak glijden.
    "Dat lijkt me een goed idee," zeg ik zachtjes. "Heb je het niet koud?"
    Ik kijk haar even bezorgd aan wanneer ik de bomen met de wind zie meebewegen. Zelf voel ik het namelijk niet. Automatisch sluit ik mijn armen steviger om haar heen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Teske Velez

    'Dat lijkt me een goed idee. Heb je het niet koud?' vroeg hij. Ik zag dat hij me bezorgd aan keek. Zijn armen zaten wat steviger om me heen. Ik lachte zachtjes naar hem. 'Met jou onder mij?' vroeg ik lachend. 'Je bent hartstikke warm, maar als je naar binnen wilt is het goed,' voegde ik er nog aan toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    Nog voor ik op de rand van het bed zat pakte Yvo mijn hand vast en trok me zachtjes weer naar hem toe. Daarna drukte hij een kusje op mijn mond.'Ik heb trouwens geen flauw idee waar je shirt is,' zei hij zacht terwijl ik met mijn vingers door zijn haren ging. 'Ik ook niet, en nu?' Grinnikte ik zachtjes.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Irial

    "Met jou onder mij? Je bent hartstikke warm, maar als je naar binnen wilt is het goed," zegt ze.
    Ik kijk haar liefdevol aan.
    "Jij mag kiezen, en nu weet je trouwens ook waarom ik zo warm ben," zeg ik lachend. Ik wist dat iets vergeten uitleggen was, maar door haar aanwezigheid lijk ik wel vaker dingen te vergeten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Yvo Leroux

    Ik glimlachte toen haar vingers door mijn haren gingen. 'Ik ook niet, en nu?' grinnikte zachtjes. Ik haalde mijn schouders op. 'Of je kan hem zoeken, of je leent een shirt van me?' stelde ik aan haar voor.

    Teske Velez

    'Jij mag kiezen, en nu weet je trouwens ook waarom ik zo warm ben,' zei hij lachend. Ik knikte. Ik wist het niet precies, maar wel een beetje en dat was genoeg. 'Ehm, doe dan maar binnen,' zei ik met een klein lachje. 'Dan mag je straks me rug doen,'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    "Ehm, doe dan maar binnen. Dan mag je straks me rug doen," zegt Teske.
    Ik kantel ons zodat ze naast me komt te liggen en ga dan recht staan waarop ik haar ook overeind help. Zonder haar hand los te laten sleur ik haar mee naar binnen.
    "Zeg maar waar het voor jou makkelijkst is," zeg ik glimlachend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.