• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna
    Jenna Grace Myrone | Shape-shifter -> Squib
    Levi "Patch" Remus Greengrass | Mens -> Squib
    Titan Tigho Pethinason | Mens -> Crane
    Irial Smelting | Shape-shifter -> Gancanagh
    Quinn Amery More | Shape-shifter -> Lacrima
    Faye Noelle Purdey | Mens -> LovingStyles
    Tibbe Moors | Mens -> Squib
    Yvo Leroux | Mens -> Midna

    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole
    Eliza Josey Willows & Yvo Leroux
    Teske Velez & Irial Smelting
    Jake Rush & Hayley Celine Grey
    Ivar Chasule & Faye Noelle Purdey


    Belongs to Leave


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Teske Velez

    Hij lachte eventjes en veegde zijn haar uit zijn gezicht. Ik zag het staafje die ik al eens eerder had gezien. 'Alleen deze twee en mijn tattoo maar die heb je ook al gezien. Wil je er nog?' vroeg hij. Ik haalde mijn schouders op. 'Denk het niet, al lijkt me een tongpiercing grappig om mee te spelen,' zei ik met een lachje. Stiekem schoof ik mijn hand onder zijn shirt. Ik liet hem rusten op zijn zij. 'En jij?' vroeg ik nieuwsgierig.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    Ik lachte even toen hij zijn hoofd een beetje schuin deed. 'Ik heb een ander idee. Schoot me net te binnen,' zei hij en wachtte even waardoor ik hem nieuwsgierig aankeek. 'Je kan me voorstellen aan je ouders?' vroeg hij en ik hoorde de aarzeling in zijn stem. 'Ehm, natuurlijk, als je dat wil,' reageerde ik met een glimlach. 'Wanneer had je in gedachten?'


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Irial

    "Denk het niet, al lijkt me een tongpiercing grappig om mee te spelen. En jij?" vraagt ze. Ze heeft een hand onder mijn t-shirt geschoven en ik heb er niet eens last van. Grijnzend kijk ik haar aan.
    "Als je er eentje besluit te nemen dan ben ik graag je speelkameraadje. Misschien neem ik nog een stretch in mijn oor," antwoord ik. "En als tattoo lijkt een vampierenbeet me wel grappig."
    Ik maak een dreigend gebaar en zet zacht mijn tanden in Teske's nek.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Yvo Leroux

    'Ehm, natuurlijk, als je dat wil. Wanneer had je in gedachten?' vroeg ze en ik haalde mijn schouders op. 'Maak mij niet uit,' zei ik. Ik bekeek haar gezicht. Ze was echt mooi. Er verscheen een glimlach op mijn gezicht.

    Teske Velez

    'Als je er eentje besluit te nemen dan ben ik graag je speelkameraadje. Misschien neem ik nog een stretch in mijn oor en als tattoo lijkt een vampierenbeet me wel grappig,' zei hij. Hij maakt een dreigend gebaar en zette toen zachtjes zijn tanden in mijn nek. Ik begon te lachen. 'Eey! Ik wist niet dat je ook al een vampier was,' zei ik lachend. Ik duwde hem zachtjes van me af en keek hem glimlachend aan. 'En jou als speelkameraadje lijkt me geweldig,' zei ik en drukte zachtjes mijn lippen op de zijne.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    "Eey! Ik wist niet dat je ook al een vampier was." Ze moet lachen en duwt me van zich af. "En jou als speelkameraadje lijkt me geweldig."
    Ze drukt haar lippen zachtjes op die van mij. Maar al te graag beantwoord ik haar kus.
    "Ik ben multifunctioneel," grinnik ik. Ik trek haar dichter tegen me aan. "En volgens mij kan één dagje spijbelen geen kwaad."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Teske Velez

    Ik werd weer helemaal warm van binnen toen hij me kus beantwoordde. 'Ik ben multifunctioneel en volgens mij kan één dagje spijbelen geen kwaad,' zei hij terwijl hij mij dichter tegen zich aan trok. Met een glimlach keek ik hem aan. 'Hmm, in dat geval. Wat wou jij dan gaan doen de hele dag?' zei ik met een lachje. 'Mij maakt het namelijk niet uit,'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    "Hmm, in dat geval. Wat wou jij dan gaan doen de hele dag? Mij maakt het namelijk niet uit," zegt ze met een lachje.
    Ik trek een peinzend gezicht terwijl ik mijn armen om haar heen sla. Glimlachend kus ik haar.
    "Ik vind dit geen slecht idee," grinnik ik. Ondertussen laat ik een hand onder haar truitje glijden. Ik laat hem op haar onderrug rusten. Plots herinner ik me ook haar tattoo. "Moet ik je rug nog insmeren?" vraag ik dan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Teske Velez

    'Ik vind dit geen slecht idee,' zei hij en hij deed zijn armen om me heen. Ik voelde zijn warme handen onderin me rug. 'Moet ik je rug nog insmeren?' vroeg hij. Ik keek hem glimlachend aan. 'Is goed,' zei ik zachtjes en gaf hem paar kleine kusjes. 'Hoe zou het eigenlijk zijn gelopen als ik die tattoo niet had?' vroeg ik opeens. 'Ik bedoel, dat was eigenlijk de reden dat je hier was,'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    "Is goed," zegt ze waarop ze me een paar kleine kusjes geeft. "Hoe zou het eigenlijk zijn gelopen als ik die tattoo niet had? Ik bedoel, dat was eigenlijk de reden dat je hier was," zegt ze dan.
    "Geloof je het zelf?" vraag ik grinnikend. Ik veeg zachtjes haar haren uit haar hals en zet er mijn lippen in. Ik geef haar zachte kusjes. "Dan had ik vast wel iets anders verzonnen," fluister ik tegen haar huid aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Teske Velez

    'Geloof je het zelf?' grinnikte hij. Ik keek hem vragend aan. Hij veegde zachtjes de haren uit mijn hals en zette zijn lippen er in. Ik voelde zachtjes kusjes die me lieten lachen. 'Dan had ik vast wel iets anders verzonnen,' fluisterde hij tegen me hals aan. 'Oké, voor mij was dat de reden,' zei ik lachend tegen hem. 'Maar nu ben ik wel benieuwd wat je dan had bedacht,' voegde ik er zachtjes aan toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    'Mij maakt niet uit,' zei hij na zijn schouders te hebben opgehaald. 'We kunnen zometeen gaan?' reageerde ik vragend en drukte een kusje op zijn borst. 'Mijn moeder is vrij vandaag dus de hele dag thuis,' voegde ik eraan toe.

    [Muhh, moet zo werken.. ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Irial

    "Oké, voor mij was dat de reden. Maar nu ben ik wel benieuwd wat je dan had bedacht," lacht ze.
    Ik druk nog een paar kusjes in haar hals voor ik antwoord.
    "Dankzij je tattoo zullen we het nooit weten," grijns ik.
    Ik kijk haar aan met een onschuldig gezicht en druk mijn lippen heel licht op de hare.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Werkse alvast ;d]

    Yvo Leroux

    'We kunnen zometeen gaan?' reageerde ze en ze drukte een kusje op mijn borst. 'Mijn moeder is vrij vandaag dus de hele dag thuis,' zei ze erna. Ik haalde me schouders op. 'Is goed,' zei ik. Ik begon haar te knuffelen.

    Teske Velez

    Ik voelde nog wat kusjes in mijn hals. 'Dankzij je tattoo zullen we het nooit weten,' zei hij. Hij keek me onschuldig aan en drukte lichtjes zijn lippen op de mijne. Ik lachte zachtjes en gaf hem een paar kusje. 'Stomme tattoo. Ik wil het weten,' mompelde ik met een lachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    "Stomme tattoo. Ik wil het weten," mompelt ze.
    Ik grinnik en ga wat rechter zitten.
    "Je was hoe dan ook wel voor mijn charmes gevallen. Ik ben onweerstaanbaar," zeg ik een air. Ik probeer me zo serieus mogelijk te houden. Helaas moet ik al snel lachen.
    Ik druk nog een kusje op haar lippen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Teske Velez

    'Je was hoe dan ook wel voor mijn charmes gevallen. Ik ben onweerstaanbaar,' zei hij serieus. Al gauw begon hij te lachen en drukte een kusje op mijn lippen. Ik lachte naar hem. 'O ja?' zei ik lachend. 'Je heerlijke sufmakende handen hadden nu het meeste werk gedaan,' zei ik en gaf hem een kusje. 'Hoe wou je het doen zonder hen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you