• Het verhaal:
    Rush City, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs, seks, prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de hoeren moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Dangerous Haters' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'The Death Devils'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    Extra Info:

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als hoer of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Dangerous Haters'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'The Death Devils'.

    Bendeleden 'Dangerous Haters' (Max. 20)
    - Alysia Chanel Avery
    - Tyler Jay Lopez
    - Daniel Rose
    - Jerlynn Molan
    - Lorenzo Ronnie Degrassio

    Bendeleden 'The Death Devils' (Max. 20)
    - Dianna Milena Lockhart
    - Destiny Maria Rodriguez
    - Jason Alexander Rodriquez
    - Liana June Deville
    - Mick Andrew Dobbins

    Prostituees (Oneindig)
    - Melanie Zoey Sedgewick
    - Nadia Oliva Smalls
    - Valentine Rosie

    Pooiers (Max. 10)
    - Tyler Jay Lopez
    - Wolf Nozaof
    - Lorenzo Ronnie Degrassio

    Drugsdealers (Oneindig)
    - Jerlynn Molan
    - Mick Andrew Dobbins

    Noorderlingen (Max. 10)
    - Alexis Rosie Verdine
    - Dakota Jennifer Noise
    - Esti Nicole Lovey
    - Katelynn Milla Williams
    - Diana Becxêr
    - Myra Serena Mason
    - Nathan Valencio
    - Destiny Diana Catherine Rose Lopez

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!
    - Ja mag een nieuw topic openen, als de vorige vol is en xMinaj offline is!
    - Als je off-topic praat doe het met haakjes!

    Rollentopic!

    [ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 12:04 ]


    El Diablo.

    Esti
    'Dat vertelde hij niet,' zegt hij waarna hij weer naar zijn auto loopt. 'Kies goed,' zegt hij nog waarna hij instapt en wegrijdt. Ik zucht even en laat me op het bankje vallen. Hoe kan ik ooit "goed" kiezen? Beide dingen zijn verschrikkelijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Mijn Topic's]

    Mick.
    Het laatse zakje met xtc pillen heb ik in mijn handen en de koper haalt het geld uit zijn broekzak. Verveel staar ik naar de lucht. Opeens voel ik een harde klap tegen mijn achterhoofd. "Shut up Mick," Wordt er geroepen. Nu moet ik maken dat ik wegkom. Dit zijn de 'bazen' onder de drugsdealers. Ik ben dan wel geen, beginner, ik moet goed oppassen. Snel sta ik op, krijg nog een ram op mijn oog, maar weet dat te kunnen wegrennen.

    Esti
    Ik loop weer naar binnen waar ik mijn joggingkleren aantrek. Ik moet nu echt mijn hoofd even leeg krijgen. Mijn iPod ligt nog in het hoerenhuis maar gelukkig heb ik nog een 2e. Gelukkig was ik mijn mobiel vergeten mee te nemen dus die heb ik ook nog. Ik zet de volume van mijn iPod op zijn hardst waarna ik naar buiten loop en richting het park ren.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tyler

    Ik grijns, dit is de tijd dat Lorenzo het verteld heeft. Ik bel Esti, vraag niet hoe ik aan haar nummer kom. Snel bel ik.


    El Diablo.

    Esti
    Het is maar goed dat ik mijn mobiel op trilstand heb gezet anders had ik hem nooit gehoord. Ik stop bij een bankje, doe de oortjes van mijn iPod uit en neem op. 'Met Esti,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tyler

    'Met Tyler' zeg ik op een sluw toontje.


    El Diablo.

    Esti
    'Met Tyler,' zegt hij op een sluwe toon. Ik wil vragen hoe hij aan mijn nummer komt maar daar geeft hij vast geen antwoord op. 'Wat moet je?' vraag ik zuchtend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tyler

    'Al een keuze gemaakt?' zeg ik grinnikend.


    El Diablo.

    Esti
    'Al een keuze gemaakt?' grinnikt hij. 'Nee die heb ik nog niet,' zucht ik, 'en waarom doe je eigenlijk al die moeite? Zou je echt iedereen van wie ik hou vermoorden alleen maar om te zorgen dat ik voor hoer ga spelen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tyler

    'Luister je niet goed, aan het eind ben jij dan ook dood hoor' grinnik ik.


    El Diablo.

    Esti
    'Luister je niet goed, aan het eind ben jij dan ook dood hoor,' grinnikt hij. 'Dat weet ik,' zeg ik zuchtend, 'dan al helemaal! Als ik dood ben kan ik toch geen verdriet meer voelen. En beantwoord mijn andere vraag eens: Waarom zou je al die moeite doen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tyler

    'Dan heb ik nog wat LEUKS te doen'.


    El Diablo.

    Esti
    'Dan heb ik nog wat LEUKS te doen'. 'Ja wat leuk, mensen vermoorden,' zeg ik sarcastisch, 'kunnen we net zo goed gelijk een feest geven,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tyler

    'Goed idee, kan ik jouw huis lenen?' grinnik ik.


    El Diablo.