• RPG Teenage House.



    16 Tieners zijn uitgekozen om 1 jaar lang met elkaar samen te leven. Niemand kent elkaar, niemand weet jullie zijn, niemand kan naar binnen en niemand kan naar buiten. Houden jullie het een jaar vol, of barst de hel voor jullie los ? Dat is helemaal aan jullie. Good Luck.

    Praktische dingen.

    Het enige wat jullie moeten dus is: Koken, het huis proper houden, jullie kleren wassen, drogen, strijken en de vrede in het huis houden. Jullie moeten niet zorgen voor eten en drinken, dat doen andere mensen voor jullie. Er is geen enkel apparaat in huis te vinden dat jullie contact met de buitenwereld kan geven. Jullie blijven gedurende 1 jaar lang in hetzelfde terrein met dezelfde mensen. Er hangen camera's in de keuken, bij het zwembad, bij het sportveld, in de rest van de tuin, in de eetkamer, in de woonkamer, in alle gangen van het huis én bij de ingang van het terrein. De tuin is gelegen aan een bos. In dat bos is er een klein dorpje zodat je toch nog wat kan winkelen en met andere mensen praten. Dit zijn ook de enige mensen. Om de week is er een markt, je kan vragen of je op die markt mag helpen om wat geld te verdienen. Dit moet niet want de prijzen zijn heel laag.

    Regels in het huis.

    -Ontsnappen is onmogelijk.
    -Jullie weten niet over het bestaan van de camera's en dit blijft zo.
    -Er is altijd eten en drinken in de villa.
    -Jullie en anderen weten niet waar jullie zijn.
    -Iedereen heeft zijn eigen kamer met eigen badkamer. Het enige wat je van huis meehebt zijn je kleren en schoenen.
    -Verdeel het werk in huis.

    Regels in het spel.

    -Relaties mogen, 16+ ook, maar hou het deftig.
    -Laat iedereen meespelen.
    -Melden bij naamveranderingen. (Aan mij).
    -Melden bij afwezigheid langer dan 1 week. (Aan mij).
    -Langer dan 1 week niet antwoorden is verwijdering van rol.
    -Max 2 rollen per persoon. Jongen en meisje dan wel.
    -Zijn de rollen Vol, dan zijn ze Vol.
    -Werk met haakjes als je OCC praat.
    -Zelf geen topic aanmaken, sorry maar je gaat geduld moeten hebben als ik er niet ben.

    Het huis.


    -Het zwembad.
    -De woonkamer. -Niet letten op het uitzicht-
    -De keuken.
    -De eetkamer. -Meer stoelen & langere tafel-
    -Het huis.

    Rollen.

    In totaal komen er 8 meisjes en 8 jongens. Dit kunnen eventueel 10 meisjes en 10 jongens worden.

    Meisjes.
    1. Lacrima - Nikita Amery Carrey - 18 jaar.
    2. Gereserveerd Nenuphar.
    3. LovingStyles - Erin Hazel Carter - 17 jaar.
    4. Nadal - Elmira Sanaz Maradian - 17 jaar.
    5. liefsamyx - Brooke Michelle Jones - 17 jaar.
    6. xMinaj - Alexis Ruby Lopez - 17 jaar.
    7. Wizdom - Calley Manuela Thorne - 18 jaar.
    8. jdbfan - Judy-Ann Natasha Purple - 17 jaar.
    9. DracoWeasley - Madelaine Valerie Love - 17 jaar.
    10. Midna - Mia Alana Adams - 17 jaar.
    Jongens.
    1. Crane - Sammy VallTown - 19 jaar.
    2. Lacrima - Zac Taylor Murry - 19 jaar.
    3. Diapal - Iral - 17 jaar.
    4. Nadal - Azan Yasher Muradian - 17 jaar.
    5. LovingStyles - Nathaniel Taylor Rose - 18 jaar.
    6. jdbfan - Trisjan Diallo Grey - 18 jaar.
    7. Wizdom - Cameron Jack Liverian - 19 jaar.
    8. DracoWeasley - Brandon Tristan Love - 19 jaar.
    9. lendy - Aiden James Lockwood - 18 jaar.
    10. Spyclon - Ivar Chesule - 17 jaar.

    Begin : Jullie worden wakker in een totaal nieuwe kamer !

    Story
    Jullie komen waarschijnlijk uit bij de jongens, maar de meisjes zijn er ook nog ! De nieuwe mensen zet ik er morgen bij -hoop ik- !

    [ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 0:33 ]

    Diapal schreef:
    [Een paar meiden zijn naar het dorpje, de meesten zijn bij het zwembad, Iral is nu alleen in de woonkamer.]


    [Owkeej ;d. Ik laat me Mia straks eerst langs keuken gaan zodat zei die brief ook kan lezen.. Daar lag hij als ik het goed las]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Brooke

    'Ik kom.' zegt Nathaniel en daarna rent hij snel langs me af en springt hard het zwembad in. Ik lach en voel eerst eventjes voorzichtig met mijn voet in het water. 'Jezus het is koud!' roep ik hard tegen Nathaniel die weer boven komt.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 21:20 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Cameron
    Dan antwoord ze niet . Ik zucht en zwem toen terug naar Erin. ' Je denkt nu dat ik een player ben he? Dat ben ik niet. Ik moet toch communiceren met mensen, hier in dit huis. Misschien vind ik jou wel leuk. ' ik rattelde onnverstaanbare dingen uit.

    Erin
    ' Je denkt nu dat ik een player ben he? Dat ben ik niet. Ik moet toch communiceren met mensen, hier in dit huis. Misschien vind ik jou wel leuk.' ratelt hij. Ik zucht even, 'ik snap dat je met mensen moet communiceren maar het komt nogal playerig over als je iemand kust en dan ineens weggaat om met een ander meisje te praten,' mompel ik.

    Nathaniel
    . 'Jezus het is koud!' roept Brooke als ze met haar teen aan het water voelt. Ik grinnik even en begin haar dan nat te spetteren.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Mag ik even een samenvatting? :3]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Brooke

    Dat had ik dus beter niet kunnen zeggen want Nathaniel begint me meteen nat te spetteren. 'Aaaaah niet doeeeen!' gil ik. 'Het is zo koud! Hou op!'
    Uiteindelijk ben ik helemaal nat door Nate en ik besluit om er toch maar zo elegant mogelijk in te gaan.
    Ik ga zitten en slinger mijn benen op de rand waarna ik langzaam mijn slanke lichaam in het ijskoude water laat glijden.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Check vorige pagina. ;)]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Cameron
    'Het spijt me Erin , kan je het me vergeven?' Zeg ik met een pruillip.

    Nathaniel
    'Aaaaah niet doeeeen! Het is zo koud! Hou op!' gilt ze. Als ze helemaal nat is gaat ze zitten en laat zich het water in glijden. Ik lach even, 'nat spetteren werkt altijd,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Erin
    'Het spijt me Erin , kan je het me vergeven?' zegt hij met een pruillip. Ik lach even en knik. 'Tuurlijk. Het is niet dat we iets hebben dus ik kan je niet verbieden om met andere meisjes te praten. Niet dat als we wel iets zouden hebben je niet met ze zou mogen praten. Zo erg ben ik nou ook weer niet,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Brooke

    Ik zie dat Nate lacht en ik spetter water in zijn gezicht. 'Lach je me nou uit?' zeg ik met een verbaasd gezicht.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Iral

    En toen was ik alleen.
    Peinzend kijk ik de kamer rond. Zal ik een boek gaan lezen? Zal ik een film gaan kijken? Er zijn genoeg dingen om te doen, maar toch twijfel ik. Omdat er zoveel te doen is, weet ik niet wat ik moet doen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Cameron.
    'Dus je wilt later wat beginnen.' Ik grijns naar Erin en bijt zachtjes op mijn onderlip.

    [Iral moet ook gewoon gaan zwemmen a. Dan is hij niet zo forever alone xD]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Met ieder anders personage zou ik nu gaan zwemmen, maar Iral is daar het type niet voor. xD Goed heah?]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~