• RPG Teenage House.



    16 Tieners zijn uitgekozen om 1 jaar lang met elkaar samen te leven. Niemand kent elkaar, niemand weet jullie zijn, niemand kan naar binnen en niemand kan naar buiten. Houden jullie het een jaar vol, of barst de hel voor jullie los ? Dat is helemaal aan jullie. Good Luck.

    Praktische dingen.

    Het enige wat jullie moeten dus is: Koken, het huis proper houden, jullie kleren wassen, drogen, strijken en de vrede in het huis houden. Jullie moeten niet zorgen voor eten en drinken, dat doen andere mensen voor jullie. Er is geen enkel apparaat in huis te vinden dat jullie contact met de buitenwereld kan geven. Jullie blijven gedurende 1 jaar lang in hetzelfde terrein met dezelfde mensen. Er hangen camera's in de keuken, bij het zwembad, bij het sportveld, in de rest van de tuin, in de eetkamer, in de woonkamer, in alle gangen van het huis én bij de ingang van het terrein. De tuin is gelegen aan een bos. In dat bos is er een klein dorpje zodat je toch nog wat kan winkelen en met andere mensen praten. Dit zijn ook de enige mensen. Om de week is er een markt, je kan vragen of je op die markt mag helpen om wat geld te verdienen. Dit moet niet want de prijzen zijn heel laag.

    Regels in het huis.

    -Ontsnappen is onmogelijk.
    -Jullie weten niet over het bestaan van de camera's en dit blijft zo.
    -Er is altijd eten en drinken in de villa.
    -Jullie en anderen weten niet waar jullie zijn.
    -Iedereen heeft zijn eigen kamer met eigen badkamer. Het enige wat je van huis meehebt zijn je kleren en schoenen.
    -Verdeel het werk in huis.

    Regels in het spel.

    -Relaties mogen, 16+ ook, maar hou het deftig.
    -Laat iedereen meespelen.
    -Melden bij naamveranderingen. (Aan mij).
    -Melden bij afwezigheid langer dan 1 week. (Aan mij).
    -Langer dan 1 week niet antwoorden is verwijdering van rol.
    -Max 2 rollen per persoon. Jongen en meisje dan wel.
    -Zijn de rollen Vol, dan zijn ze Vol.
    -Werk met haakjes als je OCC praat.
    -Zelf geen topic aanmaken, sorry maar je gaat geduld moeten hebben als ik er niet ben.

    Het huis.


    -Het zwembad.
    -De woonkamer. -Niet letten op het uitzicht-
    -De keuken.
    -De eetkamer. -Meer stoelen & langere tafel-
    -Het huis.

    Rollen.

    In totaal komen er 8 meisjes en 8 jongens. Dit kunnen eventueel 10 meisjes en 10 jongens worden.

    Meisjes.
    1. Lacrima - Nikita Amery Carrey - 18 jaar.
    2. Gereserveerd Nenuphar.
    3. LovingStyles - Erin Hazel Carter - 17 jaar.
    4. Nadal - Elmira Sanaz Maradian - 17 jaar.
    5. liefsamyx - Brooke Michelle Jones - 17 jaar.
    6. xMinaj - Alexis Ruby Lopez - 17 jaar.
    7. Wizdom - Calley Manuela Thorne - 18 jaar.
    8. jdbfan - Judy-Ann Natasha Purple - 17 jaar.
    9. DracoWeasley - Madelaine Valerie Love - 17 jaar.
    10. Midna - Mia Alana Adams - 17 jaar.
    Jongens.
    1. Crane - Sammy VallTown - 19 jaar.
    2. Lacrima - Zac Taylor Murry - 19 jaar.
    3. Diapal - Iral - 17 jaar.
    4. Nadal - Azan Yasher Muradian - 17 jaar.
    5. LovingStyles - Nathaniel Taylor Rose - 18 jaar.
    6. jdbfan - Trisjan Diallo Grey - 18 jaar.
    7. Wizdom - Cameron Jack Liverian - 19 jaar.
    8. DracoWeasley - Brandon Tristan Love - 19 jaar.
    9. lendy - Aiden James Lockwood - 18 jaar.
    10. Spyclon - Ivar Chesule - 17 jaar.

    Begin : Jullie worden wakker in een totaal nieuwe kamer !

    Story
    Jullie komen waarschijnlijk uit bij de jongens, maar de meisjes zijn er ook nog ! De nieuwe mensen zet ik er morgen bij -hoop ik- !

    [ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 0:33 ]

    Cameron
    'is er iets mis?' zegt Erin. 'Nee niks ' glimlach ik naar haar. Ik knuffel haar en geef haar een kus op haar wang.

    Nathaniel
    Ik rol even met mijn ogen als het meisje zonder iets te zeggen omdraait. Sommige mensen nemen ook alles serieus. 'Heeft gisteren iedereen hier worst gegeten ?' vraagt Nikita. Ik schud mijn hoofd, 'niet dat ik weet tenminste'. 'Er zat slaapmiddel in ons eten, zo hebben ze ons kunnen meenemen zonder we wakker werden,' zegt ze dan waarna ze meldt dat ze naar het dorpje gaat.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 20:26 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Brooke

    Pff.. Waarom ik? Dacht ik toen ik me omdraaide en zag hoe het meisje met de brief wegliep. Ik bleef achter, alleen, zoals altijd. Ik was het wel gewend en kon mezelf makkelijk alleen redden.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Calley
    'Ik ben naar dat dorpje' meldt het meisje. ' Im going with you ' zeg ik en trek mijn slippers en een hesje aan . Zodat ik het niet koud kreeg.

    Erin
    'Nee niks,' glimlacht hij waarna hij me een knuffel geeft en een kus op mijn wang drukt. 'Dus nu dat met die brief is geweest...zullen we dan nu gaan zwemmen?'

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 20:32 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nikita

    "Wil nog iemand mee of wilt iemand iets dat ik héél misschien kan meebrengen ?" vraag ik eerst.

    Iral

    Ik laat de elleboog van mijn rechterarm op de stoelleuning rusten. Met de hand van diezelfde arm ondersteun ik mijn kin. Zo kan ik gemakkelijk de kamer bekijken. Een paar mensen gaan naar het dorpje, dat er blijkbaar ook is. Op slippers? Dat lijkt me eigenlijk helemaal niet prettig lopen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Brooke

    Ik sta op en loop naar de grote langwerpige bank die in de woonkamer staat. Ik laat de handdoek van me afvallen en trek snel en lang en groot shirt aan voordat ik neerplof op de bank.
    Warme zoute tranen rollen over mijn wangen en ik veeg ze snel weg in de hoop dat niemand het zag.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Cameron

    'Dus niet dat met die brief is geweest...zullen we dan nu gaan zwemmen?' zei Erin. 'Is goed ' Ik had mijn shirt al uitgedaan en had mijn zwembroek al aan. Ik liep rustig het zwembad in en wachtte op Erin.

    Calley
    ' Ik ga met je mee ' Ik keek haar raar aan want ik stond al heel lang naast haar.

    Nikita

    "Ik had je wel door hoor" zei ik lachend tegen haar. Ik liep de deur uit en wachtte even op Calley. "Dus, nu nog zoeken" mompelde ik.

    Erin
    'Is goed,' zegt Cameron. Hij had zijn shirt al uit gedaan en had zijn zwembroek al aan. 'Even mijn bikini aantrekken!' roep ik naar hem waarna ik de trap op ren en mijn kamer in ga. Snel trek ik mijn bikini aan waarna ik weer naar beneden ga. 'Ben ik weer,' zeg ik tegen Cameron.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Calley
    'Dus, nu nog zoeken ' mompelde Nikita. ' Is dat geen kaart? ' glimlachte ik naar haar ,wijzend naar de kaart.

    Cameron
    'Ik miste je. ' grapte ik. ' Damn your beautiful in that bikini. ' ik glimlachte naar haar , bijtend op mijn onderlip.

    Nikita

    Ik liep naar de kaart en slaakte een zucht. "Geen dorpje te bespeuren".

    Calley
    ' Pff maar waarom staat er dan wel dat er een dorpje is. ' Verwarrend kijk ik naar Nikita.