• RPG Teenage House.



    16 Tieners zijn uitgekozen om 1 jaar lang met elkaar samen te leven. Niemand kent elkaar, niemand weet jullie zijn, niemand kan naar binnen en niemand kan naar buiten. Houden jullie het een jaar vol, of barst de hel voor jullie los ? Dat is helemaal aan jullie. Good Luck.

    Praktische dingen.

    Het enige wat jullie moeten dus is: Koken, het huis proper houden, jullie kleren wassen, drogen, strijken en de vrede in het huis houden. Jullie moeten niet zorgen voor eten en drinken, dat doen andere mensen voor jullie. Er is geen enkel apparaat in huis te vinden dat jullie contact met de buitenwereld kan geven. Jullie blijven gedurende 1 jaar lang in hetzelfde terrein met dezelfde mensen. Er hangen camera's in de keuken, bij het zwembad, bij het sportveld, in de rest van de tuin, in de eetkamer, in de woonkamer, in alle gangen van het huis én bij de ingang van het terrein. De tuin is gelegen aan een bos. In dat bos is er een klein dorpje zodat je toch nog wat kan winkelen en met andere mensen praten. Dit zijn ook de enige mensen. Om de week is er een markt, je kan vragen of je op die markt mag helpen om wat geld te verdienen. Dit moet niet want de prijzen zijn heel laag.

    Regels in het huis.

    -Ontsnappen is onmogelijk.
    -Jullie weten niet over het bestaan van de camera's en dit blijft zo.
    -Er is altijd eten en drinken in de villa.
    -Jullie en anderen weten niet waar jullie zijn.
    -Iedereen heeft zijn eigen kamer met eigen badkamer. Het enige wat je van huis meehebt zijn je kleren en schoenen.
    -Verdeel het werk in huis.

    Regels in het spel.

    -Relaties mogen, 16+ ook, maar hou het deftig.
    -Laat iedereen meespelen.
    -Melden bij naamveranderingen. (Aan mij).
    -Melden bij afwezigheid langer dan 1 week. (Aan mij).
    -Langer dan 1 week niet antwoorden is verwijdering van rol.
    -Max 2 rollen per persoon. Jongen en meisje dan wel.
    -Zijn de rollen Vol, dan zijn ze Vol.
    -Werk met haakjes als je OCC praat.
    -Zelf geen topic aanmaken, sorry maar je gaat geduld moeten hebben als ik er niet ben.

    Het huis.


    -Het zwembad.
    -De woonkamer. -Niet letten op het uitzicht-
    -De keuken.
    -De eetkamer. -Meer stoelen & langere tafel-
    -Het huis.

    Rollen.

    In totaal komen er 8 meisjes en 8 jongens. Dit kunnen eventueel 10 meisjes en 10 jongens worden.

    Meisjes.
    1. Lacrima - Nikita Amery Carrey - 18 jaar.
    2. Gereserveerd Nenuphar.
    3. LovingStyles - Erin Hazel Carter - 17 jaar.
    4. Nadal - Elmira Sanaz Maradian - 17 jaar.
    5. liefsamyx - Brooke Michelle Jones - 17 jaar.
    6. xMinaj - Alexis Ruby Lopez - 17 jaar.
    7. Wizdom - Calley Manuela Thorne - 18 jaar.
    8. jdbfan - Judy-Ann Natasha Purple - 17 jaar.
    9. DracoWeasley - Madelaine Valerie Love - 17 jaar.
    10. Midna - Mia Alana Adams - 17 jaar.
    Jongens.
    1. Crane - Sammy VallTown - 19 jaar.
    2. Lacrima - Zac Taylor Murry - 19 jaar.
    3. Diapal - Iral - 17 jaar.
    4. Nadal - Azan Yasher Muradian - 17 jaar.
    5. LovingStyles - Nathaniel Taylor Rose - 18 jaar.
    6. jdbfan - Trisjan Diallo Grey - 18 jaar.
    7. Wizdom - Cameron Jack Liverian - 19 jaar.
    8. DracoWeasley - Brandon Tristan Love - 19 jaar.
    9. lendy - Aiden James Lockwood - 18 jaar.
    10. Spyclon - Ivar Chesule - 17 jaar.

    Begin : Jullie worden wakker in een totaal nieuwe kamer !

    Story
    Jullie komen waarschijnlijk uit bij de jongens, maar de meisjes zijn er ook nog ! De nieuwe mensen zet ik er morgen bij -hoop ik- !

    [ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 0:33 ]

    Brooke Michelle

    'Nathaniel, maar zeg maar Nate' zegt hij met een superschattig Engels accent. Ik glimlach even als hij zich weer omdraait en zich richt op de andere jongen die bij hem zat. Ze praatte wat over het zwembad en toen er weer een stilte viel zei ik, 'Bizar dit he..'


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Alexis

    Rustig lag ik bij het zwembad, en keek even naar de rest. Om daarna weer mijn zonnebril op te zetten.


    El Diablo.

    Iral

    'Zeker weten?' vraagt Nate. 'Er zijn toch maar vier andere mensen in.'
    'Ja, ik weet het zeker,' is mijn antwoord. 'Er komen er zo meer bij, dus...'
    'Bizar is dit, hè?' zegt het meisje dat dus Brooke heet. Ik knik alleen maar en zwijg verder.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 21:04 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Erin
    'Ik bedoelde het niet zo...' stamelt hij. Ik schrik even als hij zijn lippen op die van mij drukt. Na een paar seconden ga ik een beetje naar achteren. 'Wat bedoelde je niet zo?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nathaniel
    'Ja, ik weet het zeker. Er komen er zo meer bij, dus...' zegt Iral. Ik haal mijn schouders op, 'okee, je moet het zelf weten. ' 'Bizar dit he..' zegt Brooke dan. Ik knik instemmend, 'ga jij wel mee zwemmen?' vraag ik dan aan haar.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cameron
    'Laat maar. ' Ik zucht en haal mijn armen van Erin's middel vandaan.

    Brooke

    'Ga jij wel mee zwemmen?' vraagt Nathaniel ineens. Ik keek naar het zwembad en zag dat het niet zo druk was. Ik knikte, 'Ja ik ga wel mee hoor!' zei ik en ik giechelde. Huh wat? - ik giechelde nooit..


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Trouwens weet iemand uit zijn hoofd waar die brief staat op welke pagina ? ;d]

    Mia Alana Adams

    Ik rekte me eigen uit. Ik draaide me om en voelde de heerlijke zachte dekens. Ze waren dik en donzig. Geschrokken ging ik overeind. Ik keek om me heen. Waar the hell was ik? Ik stapte uit bed. Ik krabbelde wat aan me hoofd en liep naar een kast toe. Ik trok de deur open en al mijn kleren hingen er. Ik pakte een shirtje en een broekje en trok het aan. Ik liep naar een lagere kast toe ernaast en trok een la open. Verkeerde. Ik trok nog een paar laden open en vond dan eindelijk me sieraden. Ik pakte een touwtje, waar aan beide uiteinde twee veertjes zaten. Ik knoopte hem losjes om mijn hoofd. Te vrede liep ik mijn kamer uit.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Vorige, of twee pagina's geleden. Bericht is van Nikita.]

    Iral

    'Oké, je moet het zelf weten.' Nate vraagt nu ook aan Brooke of zij mee wilt, die giechelend instemt. Ze negeert me volledig, en lijkt helemaal verdiept in Nate. Nou ja, daar ben ik wel aan gewend.
    Met een zucht laat ik me weer in de stoel vallen en kijk even naar de mensen die in het zwembad zijn.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Erin
    'Laat maar,' zucht Cameron en hij haalt zijn armen van mijn middel. Ik kijk hem vragend aan, 'kom op, zeg gewoon wat je niet zo bedoelde,'

    Nathaniel
    'Ja ik ga wel mee hoor!' giechelt Brooke. Ik grinnik even, 'Okee dan. Ik ben zo terug, even zwembroek aantrekken,' met die woorden sprint ik de trap op. In mijn kamer trek ik mijn zwembroek aan en ga weer naar beneden. 'Ik ben klaar,' zeg ik tegen Brooke.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Brooke

    Vervolgens sprint Nathaniel de trap op om zijn zwembroek aan te trekken waarna hij binnen 10 seconden weer beneden is. 'Ik ben klaar.' zegt hij.
    'Zozo, snel hoor.' zeg ik uitdagend waarna ik hem voorga de huiskamer uit en richting het zwembad. Ik gooi mijn haren over mijn schouder en kijk even achterom. 'Kom je?' zeg ik en ik bijt zacht op mijn onderlip.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Cameron
    'Miischien is het beter dat je bij me uit de buurt blijft' ik liep naar de kan toe waar Alexis was. ' Hey Alleen hier? '

    [Ik ben zo douche.. Ik denk dat ik na het douchen weer reageer XD Maar mag ik eventjes weten wie waar is? ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Een paar meiden zijn naar het dorpje, de meesten zijn bij het zwembad, Iral is nu alleen in de woonkamer.]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Erin
    'Misschien is het beter dat je bij me uit de buurt blijft,' zegt hij waarna hij naar een ander meisje loopt. Ik zucht even, tuurlijk heb ik weer. Een player. Ik zwem naar de kant toe en laat mijn hoofd op mijn armen rusten.

    Nathaniel
    'Zozo, snel hoor.' zegt ze uitdagend waarna ze richting het zwembad loopt. . 'Kom je?' vraagt ze en ze bijt op haar onderlip. 'Ik kom,' zeg ik waarna ik langs haar heen ren en in het zwembad spring.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered