• RPG Teenage House.



    16 Tieners zijn uitgekozen om 1 jaar lang met elkaar samen te leven. Niemand kent elkaar, niemand weet jullie zijn, niemand kan naar binnen en niemand kan naar buiten. Houden jullie het een jaar vol, of barst de hel voor jullie los ? Dat is helemaal aan jullie. Good Luck.

    Praktische dingen.

    Het enige wat jullie moeten dus is: Koken, het huis proper houden, jullie kleren wassen, drogen, strijken en de vrede in het huis houden. Jullie moeten niet zorgen voor eten en drinken, dat doen andere mensen voor jullie. Er is geen enkel apparaat in huis te vinden dat jullie contact met de buitenwereld kan geven. Jullie blijven gedurende 1 jaar lang in hetzelfde terrein met dezelfde mensen. Er hangen camera's in de keuken, bij het zwembad, bij het sportveld, in de rest van de tuin, in de eetkamer, in de woonkamer, in alle gangen van het huis én bij de ingang van het terrein. De tuin is gelegen aan een bos. In dat bos is er een klein dorpje zodat je toch nog wat kan winkelen en met andere mensen praten. Dit zijn ook de enige mensen. Om de week is er een markt, je kan vragen of je op die markt mag helpen om wat geld te verdienen. Dit moet niet want de prijzen zijn heel laag.

    Regels in het huis.

    -Ontsnappen is onmogelijk.
    -Jullie weten niet over het bestaan van de camera's en dit blijft zo.
    -Er is altijd eten en drinken in de villa.
    -Jullie en anderen weten niet waar jullie zijn.
    -Iedereen heeft zijn eigen kamer met eigen badkamer. Het enige wat je van huis meehebt zijn je kleren en schoenen.
    -Verdeel het werk in huis.

    Regels in het spel.

    -Relaties mogen, 16+ ook, maar hou het deftig.
    -Laat iedereen meespelen.
    -Melden bij naamveranderingen. (Aan mij).
    -Melden bij afwezigheid langer dan 1 week. (Aan mij).
    -Langer dan 1 week niet antwoorden is verwijdering van rol.
    -Max 2 rollen per persoon. Jongen en meisje dan wel.
    -Zijn de rollen Vol, dan zijn ze Vol.
    -Werk met haakjes als je OCC praat.
    -Zelf geen topic aanmaken, sorry maar je gaat geduld moeten hebben als ik er niet ben.

    Het huis.


    -Het zwembad.
    -De woonkamer. -Niet letten op het uitzicht-
    -De keuken.
    -De eetkamer. -Meer stoelen & langere tafel-
    -Het huis.

    Rollen.

    In totaal komen er 8 meisjes en 8 jongens. Dit kunnen eventueel 10 meisjes en 10 jongens worden.

    Meisjes.
    1. Lacrima - Nikita Amery Carrey - 18 jaar.
    2. Gereserveerd Nenuphar.
    3. LovingStyles - Erin Hazel Carter - 17 jaar.
    4. Nadal - Elmira Sanaz Maradian - 17 jaar.
    5. liefsamyx - Brooke Michelle Jones - 17 jaar.
    6. xMinaj - Alexis Ruby Lopez - 17 jaar.
    7. Wizdom - Calley Manuela Thorne - 18 jaar.
    8. jdbfan - Judy-Ann Natasha Purple - 17 jaar.
    9. DracoWeasley - Madelaine Valerie Love - 17 jaar.
    10. Midna - Mia Alana Adams - 17 jaar.
    Jongens.
    1. Crane - Sammy VallTown - 19 jaar.
    2. Lacrima - Zac Taylor Murry - 19 jaar.
    3. Diapal - Iral - 17 jaar.
    4. Nadal - Azan Yasher Muradian - 17 jaar.
    5. LovingStyles - Nathaniel Taylor Rose - 18 jaar.
    6. jdbfan - Trisjan Diallo Grey - 18 jaar.
    7. Wizdom - Cameron Jack Liverian - 19 jaar.
    8. DracoWeasley - Brandon Tristan Love - 19 jaar.
    9. lendy - Aiden James Lockwood - 18 jaar.
    10. Spyclon - Ivar Chesule - 17 jaar.

    Begin : Jullie worden wakker in een totaal nieuwe kamer !

    Story
    Jullie komen waarschijnlijk uit bij de jongens, maar de meisjes zijn er ook nog ! De nieuwe mensen zet ik er morgen bij -hoop ik- !

    [ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 0:33 ]

    Nathaniel
    'Lach je me nou uit?' vraagt Brooke verbaasd als ze wat water in mijn gezicht heeft gespetterd. Ik lach weer even, 'en wat als ik dat doe?'

    Erin
    'Dus je wilt later wat beginnen.' Cameron grijnst en bijt op zijn onderlip. Ik grinnik even, 'dat heb ik niet gezegd Romeo,' zeg ik waarna ik weer in zijn buik prik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nenuphar schreef:
    [Mag ik even een samenvatting? :3]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ach Mia komt zo wel ;P]

    Mia Alana Adams

    Ik liep een willekeurige weg. Veel kon ik namelijk ook niet doen. Op goed geluk kwam ik in een keuken terecht. Op de aanrecht lag een brief. Ik wist niet van wie hij was, maar mijn nieuwsgierigheid won het en ik ging hem lezen. Vluchtig las ik hem. Er stond iets in over een jaar lang hier zitten, zonder enig contact van buiten of naar buiten. Ik zuchtte en legde de brief neer. Ik ging weer lopen en kwam het volgende ruimte binnen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Diapal schreef:
    [Met ieder anders personage zou ik nu gaan zwemmen, maar Iral is daar het type niet voor. xD Goed heah?]


    [haha, dan gaat hij toch gewoon bij het zwembad zitten :P]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Brooke

    'En wat als ik dat doe?' zegt Nate uitdagend. 'Hmm,' denk ik hardop na, 'Dit?'
    Ik spring half op zijn rug en probeer hem onder water te krijgen, maar hij is veel sterker dan mij met het gevolg dat het totaal geen effect heeft en ik de slappe lach krijg.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [DracoWeasley, zoals ik al zei: Kijk twee pagina's terug of zo.]

    Iral

    Uiteindelijk heb ik toch maar besloten een boek te lezen. Nu zit ik op de bank met de thriller in mijn handen, en verdiep me geïnteresseerd in het verhaal. Ik hoor dat er iemand binnenkomt, maar besteed er geen aandacht aan, aangezien het vast iemand is van het zwembad of zo.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Mia Alana Adams

    De ruimte was groot en mooi. Er stonden wat banken en op één van die banken zat een jongen een boek te lezen. Ik liep achter de bank langs. totdat ik achter hem stond. Zachtjes tikte ik hem aan. 'Jij bent de eerste die ik zie, dus. Wat is dit allemaal?' vroeg ik vriendelijk aan hem. Hopelijk dat hij vriendelijk was en me wat kon uitleggen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Iral

    Ik merk niet dat er iemand achter me gaat staan. Als ik op mijn schouder wordt getikt, schrik ik dan ook op.
    'Jij bent de eerste die ik zie, dus... wat is dit allemaal?' vraagt het meisje aan me. Haar stem klinkt vriendelijk. Het valt me op dat ze een veer in haar haar heeft.
    Een paar seconden ben ik sprakeloos. 'Er... ehm... ligt een brief, daarzo,' zeg ik dan onzeker en ik gebaar naar de keuken, wat er waarschijnlijk heel stom uitziet.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Cameron
    'Stiekem wil je het wel. ' Ik pak haar hand en gaf er een kusjeop.

    Nathaniel
    'Hmm, Dit?' Brooke springt op mijn rug en probeert me onder water te duwen maar dat lukt haar niet. Als ze de slappe lach krijgt begin ik mee te lachen en laat ik haar van me rug afglijden. 'Dat was niet erg indrukwekkend,' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Eigenlijk heeft ze een koortje losjes om haar hoofd met aan elk uiteinde 2 veertjes ;P]

    Mia Alana Adams

    De jongens schrok, zachtjes lachte ik. 'Er... ehm... ligt een brief, daarzo,' zei hij onzeker en hij maakte een gebaar naar waar ik net wegkwam. Ik keek daar even hen. 'Ja, maar daar werd ik niet echt wijs van,' zei ik en ik keek de jongen weer aan. 'Snap jij het?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Erin
    'Stiekem wil je het wel,' Cameron pakt mijn hand en geeft er een kusje op. 'Misschien wel, misschien niet,' zeg ik op een mysterieuze toon waarna ik naar hem glimlach, 'we zullen zien.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Brooke

    Ook hij lacht en zegt uiteindelijk, 'Dat was niet erg indrukwekkend.'
    Ik sla mijn handen beschamend voor mijn gezicht en draai me lachend met mijn rug naar hem toe. Ik draai weer terug en kijk hem nep-boos aan. 'Nou heb je mij en mijn superkrachten beledigd.' zeg ik en ik probeer mijn gezicht in de plooi te houden.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Ik weet het ook niet, op het plaatje heeft ze een hele indianentooi op, maar het leek me niet zo logisch dat ze die nu ophad. xD]

    Iral

    Ze begint zacht te lachen. Lacht ze me nou uit? Nou ja, dat ben ik wel gewend.
    'Ja, maar daar werd ik niet echt wijs van,' zegt ze. 'Snap jij het?'
    Ik schud mijn hoofd. 'Meer weet ik ook niet.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Haha die heeft ze ook niet op XD, maar ik had in eerste berichtje van haar gezet dat ze het om had ;d nja maak niet uit XD]

    Mia Alana Adams

    Hij schudde zijn hoofd. 'Meer weet ik ook niet,' zei hij. Ik keek eventjes om me heen. 'Zijn er meer mensen?' vroeg ik en ik keek om me heen. Tot zo ver kon ik niet iemand zien en hoe lief deze jongen dan ook mag wezen. Ik was niet van plan om een jaar opgesloten te zitten met één persoon.

    [Oké, ik wist niet of je vanaf de woonkamer naar et zwembad kan kijken xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you