• RPG Teenage House.



    16 Tieners zijn uitgekozen om 1 jaar lang met elkaar samen te leven. Niemand kent elkaar, niemand weet jullie zijn, niemand kan naar binnen en niemand kan naar buiten. Houden jullie het een jaar vol, of barst de hel voor jullie los ? Dat is helemaal aan jullie. Good Luck.

    Praktische dingen.

    Het enige wat jullie moeten dus is: Koken, het huis proper houden, jullie kleren wassen, drogen, strijken en de vrede in het huis houden. Jullie moeten niet zorgen voor eten en drinken, dat doen andere mensen voor jullie. Er is geen enkel apparaat in huis te vinden dat jullie contact met de buitenwereld kan geven. Jullie blijven gedurende 1 jaar lang in hetzelfde terrein met dezelfde mensen. Er hangen camera's in de keuken, bij het zwembad, bij het sportveld, in de rest van de tuin, in de eetkamer, in de woonkamer, in alle gangen van het huis én bij de ingang van het terrein. De tuin is gelegen aan een bos. In dat bos is er een klein dorpje zodat je toch nog wat kan winkelen en met andere mensen praten. Dit zijn ook de enige mensen. Om de week is er een markt, je kan vragen of je op die markt mag helpen om wat geld te verdienen. Dit moet niet want de prijzen zijn heel laag.

    Regels in het huis.

    -Ontsnappen is onmogelijk.
    -Jullie weten niet over het bestaan van de camera's en dit blijft zo.
    -Er is altijd eten en drinken in de villa.
    -Jullie en anderen weten niet waar jullie zijn.
    -Iedereen heeft zijn eigen kamer met eigen badkamer. Het enige wat je van huis meehebt zijn je kleren en schoenen.
    -Verdeel het werk in huis.

    Regels in het spel.

    -Relaties mogen, 16+ ook, maar hou het deftig.
    -Laat iedereen meespelen.
    -Melden bij naamveranderingen. (Aan mij).
    -Melden bij afwezigheid langer dan 1 week. (Aan mij).
    -Langer dan 1 week niet antwoorden is verwijdering van rol.
    -Max 2 rollen per persoon. Jongen en meisje dan wel.
    -Zijn de rollen Vol, dan zijn ze Vol.
    -Werk met haakjes als je OCC praat.
    -Zelf geen topic aanmaken, sorry maar je gaat geduld moeten hebben als ik er niet ben.

    Het huis.


    -Het zwembad.
    -De woonkamer. -Niet letten op het uitzicht-
    -De keuken.
    -De eetkamer. -Meer stoelen & langere tafel-
    -Het huis.

    Rollen.

    In totaal komen er 8 meisjes en 8 jongens. Dit kunnen eventueel 10 meisjes en 10 jongens worden.

    Meisjes.
    1. Lacrima - Nikita Amery Carrey - 18 jaar.
    2. Gereserveerd Nenuphar.
    3. LovingStyles - Erin Hazel Carter - 17 jaar.
    4. Nadal - Elmira Sanaz Maradian - 17 jaar.
    5. liefsamyx - Brooke Michelle Jones - 17 jaar.
    6. xMinaj - Alexis Ruby Lopez - 17 jaar.
    7. Wizdom - Calley Manuela Thorne - 18 jaar.
    8. jdbfan - Judy-Ann Natasha Purple - 17 jaar.
    9. DracoWeasley - Madelaine Valerie Love - 17 jaar.
    10. Midna - Mia Alana Adams - 17 jaar.
    Jongens.
    1. Crane - Sammy VallTown - 19 jaar.
    2. Lacrima - Zac Taylor Murry - 19 jaar.
    3. Diapal - Iral - 17 jaar.
    4. Nadal - Azan Yasher Muradian - 17 jaar.
    5. LovingStyles - Nathaniel Taylor Rose - 18 jaar.
    6. jdbfan - Trisjan Diallo Grey - 18 jaar.
    7. Wizdom - Cameron Jack Liverian - 19 jaar.
    8. DracoWeasley - Brandon Tristan Love - 19 jaar.
    9. lendy - Aiden James Lockwood - 18 jaar.
    10. Spyclon - Ivar Chesule - 17 jaar.

    Begin : Jullie worden wakker in een totaal nieuwe kamer !

    Story
    Jullie komen waarschijnlijk uit bij de jongens, maar de meisjes zijn er ook nog ! De nieuwe mensen zet ik er morgen bij -hoop ik- !

    [ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 0:33 ]

    Madelaine

    Ik wordt wakker door iets
    "Brandon kop dicht" zei ik met mijn ogen dicht
    Geen antwoord oke dan maar wakker worden
    Ik open mijn ogen en zie dat ik in een andere kamer ben
    Oke zeker weer een domme grap
    Ik liep naar de kast en haalde een setje kleding uit de kast
    "Opzoek naar Brandon" mompelde ik


    Brandon

    Ik werd wakker in een hele andere kamer
    "Oke wat is dit?" zei ik
    Snel klom ik uit bed en trok kleding aan
    "Eerst uitzoeken waar ik ben" en liep de gang op
    Uiteindelijk kwam ik uit in een woonkamer waar verschillende mensen zaten


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Iral

    Ik blijf nog een paar minuten liggen als ik wakker wordt. Dan open ik mijn ogen.
    Het eerste wat me opvalt is dat het plafond wit is. Wie heeft mijn kamer wit geschilderd? Fronsend kom ik overeind, en mijn mond valt open.
    De muren zijn wit, de stoelen zijn wit, het bed waar ik in lig is wit. Alles is wit. En erg luxe. Hoe lang heb ik geslapen? Ben ik terwijl ik sliep naar een hotel gebracht, of zo?


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Erin
    Slaperig open ik langzaam mijn ogen. Maar die vliegen gelijk open als ik merk dat ik niet in mijn eigen kamer ben. 'What the fuck...' mompel ik. De kamer is erg luxe, dat wel. Ik zweer het als dit een grap is van mijn broer vermoord ik hem. Ik laat me uit het bed glijden en loop naar de kast die er uit ziet als een kledingkast. Ik zucht opgelucht als ik zie dat ik wel mijn eigen kleren heb. Snel trek ik iets aan waarna ik nog even de kamer rond kijk. Misschien is het gewoon een droom? 'Auw,' mompel ik als ik iets te hard in mijn arm heb geknepen. Geen droom dus.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 18:40 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Iral

    Als ik zeker weet dat ik niet meer slaap en dat dit geen droom is, kom ik langzaam mijn bed uit. De frons van mijn wenkbrauwen is nog niet verdwenen. Op mijn hoede loop ik de kamer door. Ik heb een wit slaap-shirt aan en een witte joggingbroek. Is alles hier wit?
    Ik kleed me zo wel om, zeg ik tegen mezelf. Eerst kijken waar ik ben.
    Er van verzekerd dat mijn ouders en mijn broer op de kamers naast me liggen loop ik de gang op. Ook de gang is helemaal wit.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Erin
    Nog steeds in de war loop ik de gang op waar ik een jongen die ik nog nooit eerder heb gezien zie staan. 'Hee,' zeg ik terwijl ik naar hem toe loop, 'enig idee waar we zijn?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Madelaine

    Ik liep door een gang en zag ineens Brandon staan
    "Brandon" riep ik en liep naar hem toe
    Ik keek om me heen en zag ook andere
    "Heey" zei ik vrolijk


    Brandon

    Ik hoorde mijn naam een keek om me heen
    "Heey Maddie" zei ik toen ze naast me stond


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Nikita Amery Carrey

    "Nee ik weet niet waar ik be- Holy Shit, wat een zwembad !" roep ik uit waarna ik direct naar buiten spurt. Ik loop de trapjes af en zie dat het zwembad aan deze kant uit glas bestaat. "Ah zwemmen !" roep ik vrolijk. Ik kijk naar het huis waardoor mijn mond echt openvalt. "GUYS, KIJK NAAR DIT HUIS !" roep ik naar binnen.

    Calley Manuela Thorne
    Langzaam kom ik rustig overeind en kijk ik naar mijn wekker. " MAM, je hebt vergeten de-" Rustig deed ik mijn nachtlampje aan en zat ik in een luxe kamer. " What the fuck is dit." Ik wreef langzaam in mijn ogen en liep rustig naar de deur waar ik de boel verkende. " HALLO IS ER IEMAND?"

    Cameron Jack Liverian
    Paniekerig werd ik wakker. Ik keek om mij heen. Weer een one night stand.Ik beet op mijn onderlip en verkende de boel. Snel rende ik de gang op . Zoekend naar de trap en botste tegen iemand op.

    Iral

    'Hee,' hoor ik opeens iemand zeggen. Als ik opkijk zie ik dat er een ander meisje naar me toe loopt. Het ziet eruit dat zij ook net heeft geslapen.
    Ik schud verlegen mijn hoofd. 'Nee.'

    [Ik ga zo eten, dus als ik even niet meer reageer weten jullie het.]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Erin
    'Nee,' zegt de jongen verlegen. Ik knik, 'okee. Anyway, ik ga verder lopen'. Net als ik een paar stappen heb gezet knalt er iemand tegen op, 'ook goede morgen,' mompel ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alexis

    Ik loop naar buiten, en kijk naar het zwmbad. 'Oké, mijn huis is groter, maar dit zwembad is WAUW!' zeg ik.


    El Diablo.

    Iral

    Het meisje knikt. 'Oké. Anyway, ik ga verder lopen.' Ze draait zich om en loopt weg. Ik doe hetzelfde, maar dan de andere kant op.
    Ik denk nog steeds dat op de kamer naast de mijne mijn ouders liggen, of mijn broer, maar teleurgesteld sluit ik de deur als dat niet zo blijkt. Ben ik hier dan alleen? Nou ja, samen met een paar andere, onbekende mensen, dan.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Nikita

    "Serieus, dat huis vanbuiten is té cool" zeg ik toen ik weer binnen was. Ik rende weer naar boven terwijl ik een jongen ontwijk. "Sorry" zei ik.

    Cameron.
    'ook goede morgen,' mompelt ze. Ik bestudeer haar. Mmm niet slecht." Ehh sorry my lady. " grinnik ik.

    Calley.
    Ik loop langzaam naar beneden de trap op. " Hey " zeg ik tegen een meisje die buiten staat . Ik loop langzaam naar haar(Alexis) toe. " What's the deal of this."

    Alexis

    'Dat vroeg ik me ook al af' glimlach ik. 'Ik ben Alexis By The Way'.


    El Diablo.