• RPG Teenage House.



    16 Tieners zijn uitgekozen om 1 jaar lang met elkaar samen te leven. Niemand kent elkaar, niemand weet jullie zijn, niemand kan naar binnen en niemand kan naar buiten. Houden jullie het een jaar vol, of barst de hel voor jullie los ? Dat is helemaal aan jullie. Good Luck.

    Praktische dingen.

    Het enige wat jullie moeten dus is: Koken, het huis proper houden, jullie kleren wassen, drogen, strijken en de vrede in het huis houden. Jullie moeten niet zorgen voor eten en drinken, dat doen andere mensen voor jullie. Er is geen enkel apparaat in huis te vinden dat jullie contact met de buitenwereld kan geven. Jullie blijven gedurende 1 jaar lang in hetzelfde terrein met dezelfde mensen. Er hangen camera's in de keuken, bij het zwembad, bij het sportveld, in de rest van de tuin, in de eetkamer, in de woonkamer, in alle gangen van het huis én bij de ingang van het terrein. De tuin is gelegen aan een bos. In dat bos is er een klein dorpje zodat je toch nog wat kan winkelen en met andere mensen praten. Dit zijn ook de enige mensen. Om de week is er een markt, je kan vragen of je op die markt mag helpen om wat geld te verdienen. Dit moet niet want de prijzen zijn heel laag.

    Regels in het huis.

    -Ontsnappen is onmogelijk.
    -Jullie weten niet over het bestaan van de camera's en dit blijft zo.
    -Er is altijd eten en drinken in de villa.
    -Jullie en anderen weten niet waar jullie zijn.
    -Iedereen heeft zijn eigen kamer met eigen badkamer. Het enige wat je van huis meehebt zijn je kleren en schoenen.
    -Verdeel het werk in huis.

    Regels in het spel.

    -Relaties mogen, 16+ ook, maar hou het deftig.
    -Laat iedereen meespelen.
    -Melden bij naamveranderingen. (Aan mij).
    -Melden bij afwezigheid langer dan 1 week. (Aan mij).
    -Langer dan 1 week niet antwoorden is verwijdering van rol.
    -Max 2 rollen per persoon. Jongen en meisje dan wel.
    -Zijn de rollen Vol, dan zijn ze Vol.
    -Werk met haakjes als je OCC praat.
    -Zelf geen topic aanmaken, sorry maar je gaat geduld moeten hebben als ik er niet ben.

    Het huis.


    -Het zwembad.
    -De woonkamer. -Niet letten op het uitzicht-
    -De keuken.
    -De eetkamer. -Meer stoelen & langere tafel-
    -Het huis.

    Rollen.

    In totaal komen er 8 meisjes en 8 jongens. Dit kunnen eventueel 10 meisjes en 10 jongens worden.

    Meisjes.
    1. Lacrima - Nikita Amery Carrey - 18 jaar.
    2. Gereserveerd Nenuphar.
    3. LovingStyles - Erin Hazel Carter - 17 jaar.
    4. Nadal - Elmira Sanaz Maradian - 17 jaar.
    5. liefsamyx - Brooke Michelle Jones - 17 jaar.
    6. xMinaj - Alexis Ruby Lopez - 17 jaar.
    7. Wizdom - Calley Manuela Thorne - 18 jaar.
    8. jdbfan - Judy-Ann Natasha Purple - 17 jaar.
    9. DracoWeasley - Madelaine Valerie Love - 17 jaar.
    10. Midna - Mia Alana Adams - 17 jaar.
    Jongens.
    1. Crane - Sammy VallTown - 19 jaar.
    2. Lacrima - Zac Taylor Murry - 19 jaar.
    3. Diapal - Iral - 17 jaar.
    4. Nadal - Azan Yasher Muradian - 17 jaar.
    5. LovingStyles - Nathaniel Taylor Rose - 18 jaar.
    6. jdbfan - Trisjan Diallo Grey - 18 jaar.
    7. Wizdom - Cameron Jack Liverian - 19 jaar.
    8. DracoWeasley - Brandon Tristan Love - 19 jaar.
    9. lendy - Aiden James Lockwood - 18 jaar.
    10. Spyclon - Ivar Chesule - 17 jaar.

    Begin : Jullie worden wakker in een totaal nieuwe kamer !

    Story
    Jullie komen waarschijnlijk uit bij de jongens, maar de meisjes zijn er ook nog ! De nieuwe mensen zet ik er morgen bij -hoop ik- !

    [ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 0:33 ]

    [JDBfann. Zou je alsjeblief hoofdletter willen gebruiken en ook ABN nederlands, je woorden af willen maken en leestekens. Dank u -a-]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Calley
    'Brandon' zegt Brandon vrolijk . ' Nice to meet you all. ' lach ik. ' Hebben jullie honger dan maak ik alvast eten? ' vraag ik beleefd.

    Erin
    'Toe dan,' grijnst Cameron, 'Nee doe dan maar hier.' zegt hij terwijl hij op zijn lippen wijst. Ik grinnik even en druk dan een klein kusje op zijn wang, 'als je gelukt hebt komt die misschien een keer op je lippen,' zeg ik nonchalant waarna ik even naar het zwembad kijk. 'Zullen we zo gaan zwemmen?'

    Nathaniel
    'Elmira,' lacht een meisje, 'Weet jij waar we zijn?' vraagt ze dan. Ik schud mijn hoofd. 'Geen idee. Ik dacht eerst dat mijn moeder zo gek was geweest om ineens te verhuizen maar blijkbaar niet,' zeg ik, 'tenzij jullie de nieuwe bediendes zijn,' grinnik ik er achteraan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Brooke Michelle

    Ik loop de trap af en zo de woonkamer in waar ik een prachtige indeling zie.
    Wauw, dit is zo mooi.
    Ik kijk om me heen en zie buiten een schitterend zwembad met wat meer mensen erbij. Ik trek mijn kleren uit en besluit een frisse duik te nemen.
    Mijn favoriete zwarte bikini komt te voorschijn en ik spring het zwembad in.

    [oke, someone come talk to me ;$]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Elmira

    "Tenzij jullie de nieuwe bediendes zijn."
    Niemand maakt mij uit voor bediende! Zo laat ik me niet behandelen.
    "Nee, sorry ik werk niet voor jou," zeg ik niet al te vriendelijk. Wat denkt die jongen wel niet?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nikita

    "GUYS !" roep ik luid. "De brief, wil niemand hem lezen, wil niemand weten waarom we hier zijn en wat the hell we hier doen ?" vraag ik.

    Brooke Michelle

    Ineens hoor ik een meisje luid roepen. ''De brief!''
    Ik stap snel het zwembad uit, sla een handdoek om me heen en loop er naartoe.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Cameron
    'Zullen we zo gaan zwemmen?' zegt Erin. Meiden en bikini... pff. Ik zit al te dromen... ' Ofcourse als je wil natuurlijk.' stamel ik.

    Nathaniel
    'Nee, sorry ik werk niet voor jou,' zegt Elmira kattig. 'Sorry,' zeg ik snel, 'het was maar een grapje. Wees alsjeblieft niet boos,' zeg ik terwijl ik haar met mijn allerliefste gezicht aan kijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Calley
    ik ren met een paar meisjes naar de brief. ' Tuurlijk. ' ik zucht .

    Erin
    'Ofcourse als je wil natuurlijk.' stamelt Cameron. 'GUYS ! De brief, wil niemand hem lezen, wil niemand weten waarom we hier zijn en wat the hell we hier doen?' vraagt een meisje dan. Ik kijk even naar Cameron, 'laten we daar eerst maar even naar luisteren,' zucht ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nikita

    Ik zucht even en kijk de jongens aan. "Willen jullie niet weten waarom jullie hier zijn ?" vraag ik. Langzaam verlies ik mijn geduld.

    Madelaine

    "Tuurlijk wel" en rende naar Nikita die de brief had


    Brandon

    Ik liep naar Nikita "Vertel, vertel" riep ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Cameron
    'laten we daar eerst maar even naar luisteren,' zucht Erin 'Is goed beauty. ' Ik pak voorzichtig haar hand en loop rustig met haar naar het meisje toe.

    Brooke Michelle

    Ik plaats me in de grote groep die om de brief heen stond en keek rond, sommige mensen hadden al kennisgemaakt en anderen stonden er volkomen verloren bij. Net als ik.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.